Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Elektryka Ktm exc-f 250
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Nabru121




Dołączył: 24 Lip 2016
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 17:19, 24 Lip 2016    Temat postu: Elektryka Ktm exc-f 250

Witam
Mam problem ze światłami w moim ktm exc-f 250 2008r. Mianowicie świecą bardzo słabo, mierzylem i na kablu jest 3 volty zamiast 12. Co moze być powodem? Dodam że ładowanie jest, Motor posiadam 2 dni i jest zielony w sprawach elektryki w ktm. Dołączę jeszcze pytanie: Mam przycisk który zmienia "mapy"- o co w nim chodzi? Ogolnie elektryka jest rozpieprzona, jaki moze być koszt czujnikow stopu do przedniego i tylniego hamulca?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13675
Przeczytał: 30 tematów

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Nie 22:03, 24 Lip 2016    Temat postu:

skoro sie nie znasz, to nawet jak ci powiemy to sam nic nie ogarniesz - chyba ze krok po kroku sam bedziesz wszystko robil - ale wtedy tez bez sensu jest nasza pomoc.

cos jest nie tak, moze połączenie jakieś a moze źle mierzysz ( na zarówki idzie pewnie prąd zmienny wiec voltomierz wyskalowany na prąd stały moze dawac głupie odczyty ) akurat elektryka w ktm jest prosta, schemat masz w serwisówce ( kristofsx.com - stronka forumowego kolegi Wink tam znajdziesz wszystko co potrzeba)

mapy zapłonu - po prostu masz 2 mapy, agresywna i słaba, najlepiej to wykorzystywac w ten sposób - latać na agresywnej, a jak jest np slisko bo popada deszcz wrzucasz słabsza i łatwiej złapac trakcje. dodam że róznice nie sa ogromne, i amator nawet ich pewnie nie wyczuje.

czujnik stopu na tył na larssonie kupisz za 30-40 zł taki czujnik, przód oryginał ponad stówke. ( mam chyba taki na sprzedaż jak cos info na PW )


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Nabru121




Dołączył: 24 Lip 2016
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 22:30, 24 Lip 2016    Temat postu:

Znaczy chodziło mi o to że nowe moto i nie ogarniam co gdzie jest z elektryka. Spokojnie bo mechanicznie wszystko ogarne tylko martwiła mnie bo w porówaniu do porzdniego motoru elektryka jest tutaj troche trudniejsza. Już wydrukowalem sobie schemat ale to malo pomaga bo prakuje dużo kabli i jest masakara ogólnie.

Na światłach prad zmienny? Przecież tak popali żarówki. Voltomierz w pewnych miesjcach pokazuje normalnie 13 ponad ale jak na światałch jest w kazdym miejscu około 3v.

Molbyś podesłać link do tego czujnika stopu na tył, co do przodu sie odezwe na czasie, nie mam świateł z tyłu bo pierwsza część kostki jest ale gdzie podpiac to nie wiadomo bo nic nie ma nawet pasującego, ktoś próbował go na sx zamienić


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Nabru121




Dołączył: 24 Lip 2016
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 22:39, 24 Lip 2016    Temat postu:

Dodam, że żarowki świeca po prstu słabo, przez ten słąby prad tak mi sie zdaje, jak wciagnalem żarówke i na ostro do akumulatora to świeciła mocno wiec nie jest przypalona. Niebieski kabelek (powiażany ze światalmi z przodu) w pewnej kosce przechodzi w dwa żółte z czego jeden zdaje mi seie idzie do wpinu na czujnik stopu a drugi leci gdzies do tyłu we wiązce. Może jest uszkodzony regulator?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pon 9:03, 25 Lip 2016    Temat postu:

Światła przód, tył są na prąd zmienny który idzie bezpośrednio z alternatora.
Rozrusznik, kierunkowskazy, wentylator, klakson, licznik masz na prąd stały z regulatora.


Sprawdź może czy światła słabo świecą tylko na wolnych obrotach czy jak dodasz gazu to świecą sie bardziej?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Nabru121




Dołączył: 24 Lip 2016
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 9:08, 25 Lip 2016    Temat postu:

Światła wgl nie reagują na kręcenie manetka, mam wrażenie ze raz przygasają a raz ze sa jaśniejsze.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Nabru121




Dołączył: 24 Lip 2016
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 9:29, 25 Lip 2016    Temat postu:

Jak sprawdzałem ładownie na akumulatorze to na początku miał 12,79v i po zapaleniu stopniowo rósł do 13,35v, stopniowo bo bez ruszania manetki o 0,01v a jak przygazowalem to 0,05v, moze to istotna informacja

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pon 10:22, 25 Lip 2016    Temat postu:

sprawdź kable i konektory
może gdzie jest coś nie dokręcone lub gdzieś jest śniedź na kablach


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Nabru121




Dołączył: 24 Lip 2016
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 22:52, 25 Lip 2016    Temat postu:

Sprawe chyba robi zepsuty regulator, ma ktoś może na sprzedaż? Bo nowy 300zł a to za dużo troszczke, nie widze zamienników z podobnym wpinem Sad . Druga sprawa Panowie to jechałem dzisiaj przepalić motor i miałem zdjetą fajke ze świecy ale nie była tak lużno bo zapalilłem motor i pojechałem przepalić, zrobiłem jakies 5 km i wracam i nagle buuuu. Staje i kopie i kręce rozrusznikiem i nic, skapnołem sie z tą fajka miałem luźno ale nic nie pomogło założenie dobrze jej. Mogło cos się stać ze świecą i daltego nie pali? Trochę stracha mam Shocked

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
amek721




Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Biłgoraj

PostWysłany: Wto 8:36, 26 Lip 2016    Temat postu:

Na 99% zanim sie zorientowałeś z fajką silnik był już zalany.
Nic nie powinno sie stać, wystarczyło odczekać aż benzyna wyparuje


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Nabru121




Dołączył: 24 Lip 2016
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 8:39, 26 Lip 2016    Temat postu:

amek721 napisał:
Na 99% zanim sie zorientowałeś z fajką silnik był już zalany.
Nic nie powinno sie stać, wystarczyło odczekać aż benzyna wyparuje

Obyś miał kolego racje bo stracha niezłego mam :/ Dam znać tutaj pózniej co i jak


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Nabru121




Dołączył: 24 Lip 2016
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 12:01, 26 Lip 2016    Temat postu:

amek721 napisał:
Na 99% zanim sie zorientowałeś z fajką silnik był już zalany.
Nic nie powinno sie stać, wystarczyło odczekać aż benzyna wyparuje

A no chyba sie stało, nie mam iskry, wymienic cewkę czy cos sie mogło spieprzyc dalej? Evil or Very Mad


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
amek721




Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Biłgoraj

PostWysłany: Wto 12:37, 26 Lip 2016    Temat postu:

Pierwsze co bym zrobił to podmienił świecę, a potem grubsze sprawy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Nabru121




Dołączył: 24 Lip 2016
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 12:39, 26 Lip 2016    Temat postu:

amek721 napisał:
Pierwsze co bym zrobił to podmienił świecę, a potem grubsze sprawy

Zdjąłem fajke i wsadziłem świece inna a później do ramy i kopie, nie ma iskry, tak samo zdjąłem fajke i też nie ma iskry, oczwyscie do pewnej masy wszystko przykładałem. Mam dość, dosyć że regulator musze kupić to pewnie jeszcze cewke a nie ma żadnych zamienników


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13675
Przeczytał: 30 tematów

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Wto 20:16, 26 Lip 2016    Temat postu:

jest chinski pasujący regulator - tylko moze podawac w ktmie troche za duze napięcie.

co do iskry - dziwna sprawa - trzeba wszystko po kolei patrzeć i testować, na siłe bym nic nie wymieniał


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin