Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

EGS a EXC
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Wto 22:46, 12 Lis 2013    Temat postu:

Pierwsza cyfra numeru silnika to rok produkcji
W twoim przypadku powinno to być 9.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rybex




Dołączył: 26 Paź 2013
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 23:20, 12 Lis 2013    Temat postu:

Numer silnika

9-523*0439


Nie mam dokładnych fotek motocykla, przywiozłem go w nocy i odrazu zawiozłem do mechanika.

Ogólnie stwierdził że łożyska luzy zawias itd nie ma się do czego przyczepić, napęd itp jest w porządku .

Najbardziej ciekawi mnie właśnie moc tego silnika EGS 200, czy on jest bardzo zdławiony i czy łatwo go odblokować


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Wto 23:42, 12 Lis 2013    Temat postu:

Zdławiony jest na gaźniku - blokada pełnego otwarcia przepustnicy.
I na wydechu - jak to wygląda nie wiem na rysunkach jest to jakiś pierdolnik wsadzony między silnik a dyfuzor.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Asteros2012




Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Śro 0:57, 13 Lis 2013    Temat postu:

Jeśli blokada dyfka wygląda jak w wielu setkach z niemiec gdzie je blokowali to bd po prostu zwężka którą trzeba by wyciąć

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
maciek




Dołączył: 07 Kwi 2007
Posty: 407
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: bogatynia

PostWysłany: Czw 16:19, 14 Lis 2013    Temat postu:

EGS - czyli sportowe enduro przeznaczone do jazdy po drogach publicznych był oznaczony w 2T do około 2000 roku i 4-T Modele

Od 2000 roku wszystkie motocykle KTM oznaczono EXC EGS i EXC różniły się tylko małymi detalami nie było różnicy w silniku czy zawieszeniu EGS 98/99 różnił się tylko podwójna ścianka w tłumiku, czyli dyfuzor, minimalna moc silnika wpisana w papierach, stacyjka, migacze, licznik itp. Rzeczy
EXC 98/99 sportowy wydech, otwarta moc, licznik digitalny, nóżka boczna, mała tylną lampa do EXC po 2000 roku dorzucano tez migacze i lusterko, ponieważ był problem z odbiorem technicznym motocykla, dlatego KTM dorzuca karton z pierdołami


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin