Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Dolny zakres obrotów Xcw 250 2012r.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kopigon




Dołączył: 23 Sty 2020
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 11:56, 23 Sty 2020    Temat postu: Dolny zakres obrotów Xcw 250 2012r.

Witam, Chcialbym poprawic dolny zakres obrotów ,tzw "dół" . porównujac np. z exc to mam bardzo slaby dolny zakres obrotow , motor muli i dopiero ewentualna walka sprzeglem pomaga. Czy jest szansa cos z tym zrobic? pozdrawiam.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13676
Przeczytał: 31 tematów

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Czw 11:58, 23 Sty 2020    Temat postu:

na pewno, zamontuj jak najwiecej elementow z EXC ( rózniacych sie względem twojego ) moze wydech, regulacja zaworu wydechowego, obciązenie magneta, wszystko pomału doprowadzi cie do podobienstwa z EXC - pytanie tylko czy bedzie sie finansowo opłącało

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kopigon




Dołączył: 23 Sty 2020
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 0:43, 24 Sty 2020    Temat postu:

O ile wydech to faktycznie kosztowna sprawa, zwłaszcza że siedzi teraz fmf 😁 to np regulacja zaworu wydechowego i obciążenie sprzęgła bez problemu, może ktoś posiada jakieś sugestie odnośnie koloru (twardości) sprężynki? Może wykręcenia bądź wkręcenia regulacji ? Może większą zębatka z tyłu ? Akutlnie 13/50 . pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13676
Przeczytał: 31 tematów

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pią 8:13, 24 Sty 2020    Temat postu:

lepiej obciązać magneto niz sprzęgło, miekka sprezynka czerwona "sportowa" szybko otwiera zawór , zółta posrednia, zielona miekka wolno otwiera, jak dla mnie to wpływa głownie na to przejscie obrotów czy ma nagle sie otworzyc czy pomału, wiecej roboty robi ta regulacja której teoretycznie sie nie powinno kręcic 9 na kwadrat ) napiecie wstepne całej sprezyny, jak sie to wkreci to zawór sie otwiera później ( a czy szybciej czy wolniej to zalezy od koloru spręzynki ) ja sobie nieco wkręcam, traci nieco jadu z góry, ale wskoczyc na belke jest duzo łatwiej nie wymaga to wkręcania gazu do czerwonego pola Very Happy
przełożenia rozsądne mysle masz, xcw chyba miało nieco inna skrzynie i tu moze byc temat nie do przeskoczenia "z zewnątrz" trzeba by porównać


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kopigon




Dołączył: 23 Sty 2020
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 13:47, 24 Sty 2020    Temat postu:

Racja.chodzilo mi o Magneto 😁 czyli generalnie zalecasz wkręcenie regulacji? I co zostawić na fabrycznej czyli żółtej sprężynie? pozdrawiam.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13676
Przeczytał: 31 tematów

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pią 14:09, 24 Sty 2020    Temat postu:

spręzyne kup sobie w kazdym kolorze pojeździj potestuj, jak dla mnie niezaleznie jaka masz to nie poprawia dolu tylko przejscie obrotow a zawór zaczyna sie zalączac i tak w tym samym zakresie obrotów tylko kwestia jak szybko sie otwiera, wkręcenie kwadrata zmieni moment kiedy sie zawor zaczyna otworzyc, bardziej napieta spręzyna ( wkrecony kwadrat ) pozwoli sie poźniej otwierac zaworowy a maly przepływ to mniejsza moc i odczuwalnie wiekszy moment obrotowy, gorzej to sie sprawdzi na przelotach pewnie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin