Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Czy istnieje polski manual do ktm 520
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Norbi456




Dołączył: 28 Gru 2015
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie

PostWysłany: Sob 21:49, 09 Sty 2016    Temat postu: Czy istnieje polski manual do ktm 520

chłopaki jak w temacie jak nie ma po polsku to podpowiedzcie gdzie jest po angielsku ,chce zmienić uszczelniacze na lagach i bardzo by mi się przydało chyba że ktoś opisał Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
4tSTUNT
Moderator



Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE

PostWysłany: Sob 22:19, 09 Sty 2016    Temat postu:

po polsku nie ma
po eng u kristofa i ogólnie w dziale manuale, sam kilkukrotnie także wrzucałem


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5668
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Sob 22:20, 09 Sty 2016    Temat postu:

u mnie na stronie masz repair manual do lag po angielsku, ale ze zdjęciami , to można ogarnąć bez znajomości ang.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Norbi456




Dołączył: 28 Gru 2015
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie

PostWysłany: Nie 12:27, 10 Sty 2016    Temat postu:

Dzięki kolego . Powiedz jeszcze co ile wymieniać olej w silniku i co ile regulacją zaworów i wymiana tłoka? Jestem świeżym posiadaczem 520 exc wiec chce wiedzieć. Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Norbi456 dnia Nie 12:28, 10 Sty 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5668
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Nie 13:28, 10 Sty 2016    Temat postu:

olej ok 15mth nawet do 20 zależy jak jeździsz,, sprawdzenie/regulacja co 2-3 zmiany oleju, dbaj o filtr powietrza i olej to tłok 150mth spokojnie pojedzie. zawory ustawiaj na 0.10 - 0.11 na wszystkich.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13675
Przeczytał: 30 tematów

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Nie 13:56, 10 Sty 2016    Temat postu:

olej jak kristof mówi ja zmieniałem co okołl 20 godzin. jak mocniej pałowałem to czasem częsciej, jak lekkie przeloty to czasem odrobine wydłuzałem - zaleznie co w silniku było. jak jeszcze sie zielony ładny olej mienił to nie zmieniałem. ale bywało ze po 15 godzinach miałem w okienku smołe Razz

zawory zaleznie od stanu itp najlepiej kontrolowac na poczatku co 20-30 godzin. i obczaic. u mnie wychodziła korekta drobna co jakies 50 godzin. ale jak raz mi siadały ssace to co 20 godzin musiałem regulowac. tłok - aż zacznie brac olej Razz stosujac oryginał i z 500 godzin mozna nakulać


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Norbi456




Dołączył: 28 Gru 2015
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie

PostWysłany: Nie 23:31, 10 Sty 2016    Temat postu:

Dziękuję chłopaki za cenne wskazówki. Czyli wszystkie zawory na 0.10? Tak zaleca instrukcja czy wasze doświadczenie?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13675
Przeczytał: 30 tematów

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Nie 23:47, 10 Sty 2016    Temat postu:

nasze doswiadczenie ;P serwisowo dolot 0.1 wylot 0.12

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Norbi456




Dołączył: 28 Gru 2015
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie

PostWysłany: Pon 18:45, 11 Sty 2016    Temat postu:

Koledzy ile o oleju kupić tzn ile wchodzi od silnika? I po co są 2 filtry?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13675
Przeczytał: 30 tematów

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pon 18:52, 11 Sty 2016    Temat postu:

wchodzi do około 1.5 litra. wiec dwa litry musisz wziąc minimum

2 filtry bo są 2 obiegi oleju, wlewasz do jednego wlewu, ale potem olej sie rozdziela i praktycznie nie łączy. jeden filtr do filtrowania oleju ze skrzyni sprzegła itp. drugi do filtrowania oleju z głowicy cylindra wału.

są jeszcze dwa ( łącznie 4 ) filterki, i są one siatkowe i je trzeba tez co wymiane kontrolowac i myć


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Norbi456




Dołączył: 28 Gru 2015
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie

PostWysłany: Pon 20:35, 11 Sty 2016    Temat postu:

Ooooo dobre rozwiązanie z tymi filtrami.
Zauważyłem dziś jeszcze ze z otworu pompy wody pojawił się płyn czyli pewnie coś z pompa wody czy ja się regeneruje czy trzeba kupować nowa?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5668
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Pon 20:41, 11 Sty 2016    Temat postu:

puśćił oring na wałku pompy od strony chłodzenia( jak wylatuje z tamtąd olej to znaczy że puścił drugi oring od strony zaworów), szybka naprawa o ile wałek nie jest wyjechany, koszt oringów to parę złotych,

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13675
Przeczytał: 30 tematów

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pon 20:49, 11 Sty 2016    Temat postu:

oringi z 5 zł uszczelniacze kołol 40 zł ( jc mam dostępne oczywiscie oem ) stosuje sie tylko oryginał praktycznie, tam jest chyba calowy rozmiar uszczelniaczy i ciezko dobrać zamienniki. a uszczelniacze prkatycznie zadne nie zdaja egzaminu. a koszt dobrych zamienników jest podobny co oryginał.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Norbi456




Dołączył: 28 Gru 2015
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie

PostWysłany: Pon 21:40, 11 Sty 2016    Temat postu:

Oryginały pewnie ciężko dostępne są i podejrzewam dużo droższe jak bym kupił w sklepie z uszczelniaczami a oring zdaje mi się czy oryginał czy zamiennik powinien zdać egzamin.
Macie jakiś sklep gdzie chłopaki z forum kupujecie części do ktm?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13675
Przeczytał: 30 tematów

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pon 21:44, 11 Sty 2016    Temat postu:

napisałem wyzej ile oryginały Razz u mnie masz od reki koło 5 zł za oringi plus pare zł poczta. uszczelniacze tez pisałem

zamiennik oring tez zda egzamin bo to nie jest jakis viton czy specjalny oring - tylko uwierz mi że sie naszukasz żeby dobrac rozmiar Very Happy a jak kupisz za mały to bedzie całkiem ciekło - za duzy to nie wcisniesz albo sie bedzie podwijało. dlatego dla 5 zł za oryginał ja nigdy nie kombinowałem

akurat do ktmów masz ta zalete że najdrobniejszą srubke dostaniesz bez problemu. pisz do mnie jak cos mam dostep do czesci wszystkich


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin