Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

cylinder demontaż
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 15:50, 20 Lis 2011    Temat postu: cylinder demontaż

jak sciągnac cylinder exc 200 03r
sruby odkreciłem wszystko zdemontowałem co trzeba ale trzyma mi chyba to coś co steruje zaworem
trzeba ściagać klapke tego zaworu z przodu?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bartek85




Dołączył: 24 Cze 2011
Posty: 235
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 18:35, 21 Lis 2011    Temat postu:

Normalnie ściągasz cylek to coś od zaworu się samo wychaczy. Zresztą najlepiej zerknij sobie w serwisówke to będziesz wiedział o co chodzi. A że ciężko idzie może ktoś nawalił sylikonu i się po prostu dobrze przykleił.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Asteros2012




Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Pon 19:29, 21 Lis 2011    Temat postu:

Ja u siebie zdejmowałem w sposób taki ze podważałem śrubokrętem cylinder za dekiel wydechu i opierałem o karter. Jeśli nie było uszczelki mógł się też zapiec wtedy bd ciężej

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 19:42, 21 Lis 2011    Temat postu:

spoko juz wyjąłem poprostu odgiąłem to do boku dzieki

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Czepek




Dołączył: 30 Lip 2011
Posty: 870
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sosnowiec

PostWysłany: Pon 19:51, 21 Lis 2011    Temat postu:

Asteros2012 napisał:
Ja u siebie zdejmowałem w sposób taki ze podważałem śrubokrętem cylinder za dekiel wydechu i opierałem o karter. Jeśli nie było uszczelki mógł się też zapiec wtedy bd ciężej

Kto tym jeździł i naprawiał przed Tobą to nie wiem...
Cylek po odkręceniu śrub to jedynie tłok blokuje i lekko "wajcha' od zaworu, która pod wpływem ruchu cylka normalnie wraca do swojego położenia dając spokój tarczy zaworu i nie ma innej opcji, ponieważ ta wajcha (nazwijmy to tak) jest na spręzynach i nie ma prawa z punktu fizycznego zostać w takim odchyleniu jakie było przy włożonym cylku, dlatego też czasami gdy ktoś ma głęboko wkręconą regulację zaworu (prawa str moto) to cieżko założyć cyl.
Ale o tym, żeby podważać cylinder by go wyciągnąć ? Pierwsze słyszę, jakiś matoł za przeproszeniem musiał to składać i chyba na klej ...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Asteros2012




Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Pon 22:03, 21 Lis 2011    Temat postu:

Może nie wiesz o co mi chodzi z tym podważeniem. Razz
Lekko podważyć by uszczelka z sylikonem się rozkleiły od karterów. Tak z dwóch stron i wtedy normalnie cylinder podnieść można. Jak bd w garażu to może zrobię ci zdjęcie o co mi chodzi ;]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Czepek




Dołączył: 30 Lip 2011
Posty: 870
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sosnowiec

PostWysłany: Pon 22:32, 21 Lis 2011    Temat postu:

Dobra nie musisz.
Ale po co składać cylek na sylikon, to już fakt trochę dziwny...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Asteros2012




Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Pon 22:44, 21 Lis 2011    Temat postu:

Z rozpędu smarując uszczelki karterów rozpędziłem się i posmarowałem też te pod cylinder Razz
Pomimo uszczelek i sylikonu nadal ucieka mi olej i widać to jedynie podczas jazdy w terenie gdy wszystko jest uwalone błotem : d


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Czepek




Dołączył: 30 Lip 2011
Posty: 870
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sosnowiec

PostWysłany: Pon 22:45, 21 Lis 2011    Temat postu:

A możesz mi powiedzieć po co sylikon na kartery? to nie wsk.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Asteros2012




Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Pon 23:03, 21 Lis 2011    Temat postu:

Choćby po to by lepiej uszczelnić bo moto to szrot i nie mam pewności czy nigdzie kartery nie są puknięte przez co mogła by sama uszczelka przepuszczać co i tak się dzieje ale nie mam pewności czy to uszczelka czy coś innego : / na 4mh 2x nowy olej lałem bo wyciekło wszystko

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13676
Przeczytał: 31 tematów

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pon 23:52, 21 Lis 2011    Temat postu:

nigdy sie nie daje zadnego silikonu!!! mozna zdiagnozowac bo widac z daleka czy nie ma zadnych wgłębien. sama w sobie uszczelka nie przepusci, smarowanie mogło sprawic ze zacznie przepuszczac Very Happy niektóre uszczelki w ogóle są powleczone jakims lepikiem który aktywuje sie w temperaturze

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
maciek




Dołączył: 07 Kwi 2007
Posty: 407
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: bogatynia

PostWysłany: Wto 15:00, 22 Lis 2011    Temat postu:

orginalne uszczeli z ktm nie ciekną........

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bartek85




Dołączył: 24 Cze 2011
Posty: 235
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 16:09, 22 Lis 2011    Temat postu:

Ja składając moja 200 dałem cieniutka warstwę miedzy kartery i dość grubą pod kapę od sprzęgła bo jest potłukła od kamieni. Cienka warstwa silikonu na pewno nie zaszkodzi rozbieranym kilkukrotnie silnikom. Pod cylinder nie dawałem bo przecież trzeba tam jeszcze pomierzyć i odpowiednią grubość dać.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Asteros2012




Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Wto 17:25, 22 Lis 2011    Temat postu:

uszczelka może nie przepuszcza ale nierówności w karterach tak : p i tu jest mój problem

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13676
Przeczytał: 31 tematów

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Wto 18:33, 22 Lis 2011    Temat postu:

nie wierze że masz tak wybite kartery żeby puszczało!! Very Happy przeciez nikt nie rozkłada i nie uszkadza powierzchni. nawet jak ktos podwarza srubokrętem to ciezko uszkodzic to żeby ciekło. silikonu sie nie stosuje i zadna warstewka nie jest dopuszczalna! jezeli stosuje sie nowe uszczelki, chyba ze ewidentnie masz jakies uszkodzone miejsce, albo np spawany element przy łączeniu karterów tam mozna co nieco uzyc czegos... ale tez na pewno nei czerwonego silikonu... nie róbcie z KTMów WSKek.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin