Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

co ile mth wymiana tlok 250 2t

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kauboy




Dołączył: 19 Sty 2013
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zgorzelec

PostWysłany: Nie 21:30, 21 Lip 2013    Temat postu: co ile mth wymiana tlok 250 2t

siemka chlopaki co ile motogodzin zmieniacie tlok w 250 2t przy enduro amatorskiej jezdzie ? tlok wossner a olej to ipone. Powiedzcie cos bo nie mam kogo sie dobrze poradzic a musze cos obliczyc Wink Dzieki z gory za odp! Embarassed Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13670
Przeczytał: 26 tematów

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Nie 21:42, 21 Lip 2013    Temat postu:

wszystko zależy od jazdy, warunków w jakich sie jeździ. co innego pyrkanie po lesie płaskim, a co innego jak np ktoś mieszka w górach i ciągle ma wieksze obciążenia dla maszyny. najlepsza opcja to okresowo zdjąc cylinder i dać do pomiarów. uszczelka kosztuje grosze, pomiar jak ma sie znajomosci też a wiesz czy juz zmieniac czy mozna jeszcze polatać. w tak duzych moto praktycznie nei czuc spadku mocy jak jest w stanie przechodzonym mocno...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Asteros2012




Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Nie 21:55, 21 Lip 2013    Temat postu:

Tak jak wyżej pisze, ciężko określić i lepiej kontrolować to co jakiś czas. Ja przejechałem na asfalcie 4tys km i tłok dał by jeszcze rade ale korba przejechała 2 tłoki i nie bd ryzykował. Dbaj o filtr powietrza a na pewno się opłaci.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Six days




Dołączył: 28 Cze 2013
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krk

PostWysłany: Wto 1:18, 23 Lip 2013    Temat postu:

Już pisałem o tym ... 100 mth średnio i nie ma co przeciągać . Taniej kupić w KTM-ie zestaw za 550 niż cylinder , przy takim serwisie Krywult mówi że cztery tłoki cylinder wytrzyma , potem komplet cylinder, wał , i masz nowy motorek Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Asteros2012




Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Wto 8:59, 23 Lip 2013    Temat postu:

Sam polecam kupować nowy cylinder jak ktoś ma starsze moto lub często remontowane. U mnie mam wrażenie że gwinty są gumowe a był remontowany prawdopodobnie 2-3razy w 125 też było słabo co chwila jeden z gwintów zerwany. Może to zależy gdzie go odnawiali ale moje wrażenie jest takie jak napisałem wyżej.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Asteros2012 dnia Wto 9:02, 23 Lip 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin