Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Cewka -> Moduł -> Impulsator-> JEDNAK SLIZG i ROZRZ
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
4tSTUNT
Moderator



Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE

PostWysłany: Nie 20:16, 01 Kwi 2012    Temat postu:

Ojojojoojjj to by było drogo;d. Mam nadzieję więc że to ślizg, tylko jakim sposobem ślizg by sie tak wyłamał;/

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13675
Przeczytał: 30 tematów

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Nie 20:17, 01 Kwi 2012    Temat postu:

wcale nie musi byc drogo. taniej albo szukaj na allegro w uzywkach. albo nowy w serwisie. niestety z kosmosu za 5 zł tego nie kupisz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
batsopot




Dołączył: 08 Lut 2011
Posty: 313
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 4:26, 02 Kwi 2012    Temat postu:

ślizg nowy ~~60 zł.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
batsopot




Dołączył: 08 Lut 2011
Posty: 313
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 4:30, 02 Kwi 2012    Temat postu:

sa dwa (525 exc) trza od góry wymieniać ,zrzucic łańcusek ,magneto ściągnąć
moze ci śrubka sie odkreciła lub sie wytarł.jeden jest czarny org. drugi pół przezroczysty mleczny -żółty


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
4tSTUNT
Moderator



Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE

PostWysłany: Pon 7:07, 02 Kwi 2012    Temat postu:

Hmmm jeśli pękł ten czarny na ktm sklep 33złote kosztuje a jeśli takie te półkole co osłania przed spadnięciem łańcuszka o którego się bałem sprawdziłem że 10zł więc tragedii nie będzie, tylko teraz mnie zastanawia właśnie od czego mogło to pęknąć. Czy np łańcuszek rozrządu się nie poluźnił i będzie trzeba go też wymienić czy jak. I jak trzeba od góry wymieniać to trzeba pokrywę głowicy zrzucić nie? Pod nią jest jakaś podkładka jak pod samą głowicą że potem trzeba od razu nową dawać czy jak?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13675
Przeczytał: 30 tematów

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pon 8:06, 02 Kwi 2012    Temat postu:

kolego czytaj ze zrozumieniem ;/ 2X pisalismy że trzeba pokrywe sciągać.... jak bys popatrzył chociazby to bys widział że tam nie ma zadnej uszczelki, trzeba dac dobry silikon

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawcios




Dołączył: 12 Sty 2012
Posty: 113
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: okolice krakowa

PostWysłany: Pon 8:06, 02 Kwi 2012    Temat postu:

a na którym ząbku masz napinacz?

masz jeszcze trzecią tak jakby prowadnice pod magnetem...taki półksiężyc na dwóch śrubach sie trzyma

po koleji...ściągasz pokrywe na głowicy, ona nie jest położona na uszczelce tylko fabrycznie na sylikonie. Rozkuwasz łańcuch rozrząda, wyjmujesz wałek żeby było więcej miejsca. Potem ściągasz magneto i pod magnetem masz śrubę,która mocuje tą prowadnice(czarna,od strony napinacza)odkręcasz ją a prowadnice wyjmujesz do góry. Potem wszystko składasz a pokrywkę załóż na jakimś dobrym sylikonie...polecam dirko Smile

na twoim miejscu jak już doszło do ukruszenia jednej z prowadnic zrobiłbym odrazu wszystkie prowadnice i do tego łańcuszek i mieć raz świety spokój Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Poramańcz




Dołączył: 07 Sie 2011
Posty: 183
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Pon 15:07, 02 Kwi 2012    Temat postu:

Też tak zrobiłbym po całości.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
4tSTUNT
Moderator



Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE

PostWysłany: Pon 15:11, 02 Kwi 2012    Temat postu:

Ok, troszkę by poszło po kieszeni ale właśnie chyba tak zrobię, no chyba że w środę co innego moje oczy zobaczą po zdjęciu magneta.

Ogólnie średnio co jaki czas wymienia się łańcuszek rozrządu a co ile ślizgi?

P.S dzięki wszystkim za pomoc i cierpliwość Smile). Jeśli będę się pojawiać kolejne problemy z tym temat bedę dalej edytował wątek Smile)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5668
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Pon 15:23, 02 Kwi 2012    Temat postu:

4tSTUNT napisał:


Ogólnie średnio co jaki czas wymienia się łańcuszek rozrządu a co ile ślizgi?


zależy jak ostro latasz, mi średnio w RFS wychodziła wymiana rozrządu raz na sezon, zobaczymy jak będzie w RF4, a ślizgi - ja nie wymieniałem nigdy.

pozdro


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Poramańcz




Dołączył: 07 Sie 2011
Posty: 183
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Pon 15:25, 02 Kwi 2012    Temat postu:

Ja zawsze zmieniam łańcuch rozrządu jak na napinaczu zostaje ok 30% rezerwy. Nie czekam jego konca i mam spokój.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
4tSTUNT
Moderator



Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE

PostWysłany: Śro 21:06, 04 Kwi 2012    Temat postu:

Dobra, magneto zdjęte. okazało się że pękł ślizg tzn ta prowadnica w kształcie półksiężyca i ona jest do wymiany, ale powiedzcie mi od czego ona mogła pęknąć? drugie pytanie czy jak wyminiać to tylko ją czy odrazu też 2pozostałe prowadnice? trzecie pytanie czy zdejmując pokrywę od głowicy do wymiany żółtego ślizgu także bd miał dobry dostęp i wymienię go jak co? i ostatnie pytanie to na napinaczu rozrządu mam jeden ząbek więc rozrząd koniecznie chyba także trzeba wyminić?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13675
Przeczytał: 30 tematów

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Śro 21:54, 04 Kwi 2012    Temat postu:

moze komus łancuszek kiedys strzelił. albo tak jak mi ostatnio podczas zakładania sie przyciął o tą wlasnie prowadnice, jak bym mocniej zakręcił wałem to pewnie prowadnica by pękła i uwolniła łancuszek, ale pękniecie by zostało.

prowadnice sie wymienia jak są zuzyte, nie wiemy jakie ty masz :)jak są juz wylatane i wyslizgane to warto wymienic. ale jak są całe zdrowe to po co ?

kolego popatrz na silnik troche i pomysl Smile przeciez jak sciągniesz pokrywe i odkręcisz zółtą prowadnice z silnika to ładnie sobie w góre wyjdzie. nie trzeba pytan zadawac wystarczy popatrzec i pomyslec Razz pozatym juz o tym pisalismy

w KTMach zazwyczaj nowe łancuszki dają 3 zabki, ja po wymianie po kilku miesiącach sprawdzałem i mam 1 zabek, ale smigam dalej i nie wskakuje na 0 zabków. wiec i ty łancuszek mozesz jeszcze potrzymac. chociaz osobiscie jak bym juz rozbierał pokrywe głowicy itp to bym zmienił łancuszek. potem mniej zabawy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
4tSTUNT
Moderator



Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE

PostWysłany: Śro 22:19, 04 Kwi 2012    Temat postu:

ok, super dzięki za odpowiedź. łańcuszek jak bd się kończył chyba go będzie ślychać, więc teraz podjeżdżę go jeszcze troszkę i jak zacznie hałasować to wtedy wymienie, a teraz muszę tą dolną prowadnicę skołować i składać wszystko bo pojezdziło by się ;d. może ma ktoś za piwo tą prowadnicę, bo na ktmsklep jest za 10zl nowa ale kurier 20 haha ;d

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin