Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Brak maksymalnych obrotów w KTM EXC 300

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tomekktm74




Dołączył: 26 Lut 2015
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 18:57, 26 Lut 2015    Temat postu: Brak maksymalnych obrotów w KTM EXC 300

Mam KTM EXC 300 z 2004 roku. Motocykl chodzi, nie gaśnie, czy ciepły, czy zimny, nie przerywa, brakuje mu mocy. Chciałbym wiedzieć co jest tego przyczyną. Nie wiem też czy mam nikasil czy tuleję. Jak to sprawdzić?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
major000




Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 19:07, 26 Lut 2015    Temat postu:

Nie wyjaśniłeś dokładnie co mu dolega. W tytule piszesz że nie ma maxymalnych obrotów a w poście że nie ma mocy...jak to rozumieć?
Ściągnij dyfuzor i przez kanał wydechowy dotknij magnesem do ściany cylindra, nicasil nie przyciągnie magnesu a żeliwo tak.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tomekktm74




Dołączył: 26 Lut 2015
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 19:13, 26 Lut 2015    Temat postu:

Ściągałem dyfuzor i magnes ciągnie. To znaczy, że na tuleji nie będzię już tak chodził jak na nikasilu?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bully




Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: opolskie

PostWysłany: Czw 19:17, 26 Lut 2015    Temat postu:

jak brakuje mu mocy do R1 to normalne, ta "moc" to pojęcie względne Very Happy
Jak rzeczywiście brakuje mu wysokich obrotów to albo zawór się zapiekł, albo za duża dysza główna w gaźniku.
odkręć lewą boczna klapkę na cylindrze sprawdz czy zawór wogóle się otwiera jak pokręcisz ponad 6000, wykręć świecę zobacz na kolor itp itd
temat rozległy


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez bully dnia Czw 19:19, 26 Lut 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
major000




Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 19:17, 26 Lut 2015    Temat postu:

Jeśli tuleja jest dobrze zrobiona, układ korbowo tłokowy jest w dobrym stanie i pod to wszystko gaźnik dobrze ustawiony to powiedzmy że jakoś to będzie działać. Ale napewno nie tak jak na nicasilu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bully




Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: opolskie

PostWysłany: Czw 19:22, 26 Lut 2015    Temat postu:

jakiś tam gatunek nikasilu przyciąga delikatnie magnes, zaznaczam - Delikatnie, teraz mam na stole oryginalny cylek z 450SX i lekko ciągnie, poprzednio miałem na stole KX65 i też to samo.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Czw 19:34, 26 Lut 2015    Temat postu:

tyle rzeczy ile jest w silniku tyle może być przyczyną
począwszy od świecy na zajechanym silniku kończąc

świeca
zawalony wydech nagarem
zawalony zawór wydechowy nagarem
źle ustawiony zawór wydechowy
uszkodzony zawór wydechowy
niewyregulowany gaźnik
uszkodzone części gaźnika
może masz blokadę na 12kW
może masz źle spasowaną tuleję i nie otwiera się zawór do końca
może masz problem z membraną
może masz uszkodzone uszczelniacze wału
może ci się ślizga sprzęgło


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Czop9541




Dołączył: 05 Mar 2014
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: okolice Myślenic

PostWysłany: Czw 21:31, 26 Lut 2015    Temat postu:

W moim przypadku przy podobnych objawach problemem okazał się kabel zapłonowy:)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin