Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Brak iskry exc 450 2003r
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
studencik




Dołączył: 10 Wrz 2014
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Nekla

PostWysłany: Pią 16:42, 03 Paź 2014    Temat postu: Brak iskry exc 450 2003r

witam ! tak wiec iskra zniknela .. szukając przyczyny , wymieniłem swiece , cewke , przewod i nic... rezystancja z impulsatora wynosi 100 ohm ... co sprawdzić dalej ? jak dokładnie zweryfikować awarie ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
grzegorzszw




Dołączył: 04 Sie 2012
Posty: 370
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubelskie/Kraków

PostWysłany: Pią 16:48, 03 Paź 2014    Temat postu:

Podłącz miernik do masy i kabelka (niebiesko-biały?) dochodzącego do cewki zapłonowej. Jeśli nie ma impulsów jak zakręcisz rozrusznikiem to uszkodzony moduł lub stator. W tej sytuacji podłą miernik do kabli wychodzących ze statora (cewki ładowania CDI), jeśli i tu nie ma impulsów po zakręceniu to cewka ładowania CDI na statorze do przewinięcia.

Ale w pierwszej kolejności sprawdź wyłącznik zapłonu, wszystkie kable i połączenia.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
studencik




Dołączył: 10 Wrz 2014
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Nekla

PostWysłany: Pią 18:21, 03 Paź 2014    Temat postu:

Wylacznik raczej odpada bo jeszcze niedawno byla slaba iskra a teraz znikla calkowicie i bezpowrotnie Smile dzięki za podpowiedz , jutro biorę miernik i sprawdzimy. Tak orientacyjnie ile kosztuje przewiniecie cewki CDI ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 18:30, 03 Paź 2014    Temat postu:

znam kogoś kto robi to za 120zł

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pią 18:45, 03 Paź 2014    Temat postu:

studencik napisał:
Wylacznik raczej odpada bo jeszcze niedawno byla slaba iskra a teraz znikla calkowicie i bezpowrotnie Smile dzięki za podpowiedz , jutro biorę miernik i sprawdzimy. Tak orientacyjnie ile kosztuje przewiniecie cewki CDI ?


cewki zapłonowej się nie przewija, to jest na tyle tania część że można kupić nową lub używaną

ps. w twoim motocyklu nie ma cewki cdi. Jest osobno cewka zapłonowa osobno CDI


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
studencik




Dołączył: 10 Wrz 2014
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Nekla

PostWysłany: Pią 19:02, 03 Paź 2014    Temat postu:

Wiec chodzi o cewke na statorze ... Trzeba przewinac caly stator czy czy za to odpowiedzialna jest odrebna czesc ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
grzegorzszw




Dołączył: 04 Sie 2012
Posty: 370
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubelskie/Kraków

PostWysłany: Pią 19:21, 03 Paź 2014    Temat postu:

hacker33 napisał:
cewki zapłonowej się nie przewija, to jest na tyle tania część że można kupić nową lub używaną

ps. w twoim motocyklu nie ma cewki cdi. Jest osobno cewka zapłonowa osobno CDI


Tak, cewki zapłonowej się nie przewija. Ale na statorze/stojanie jest cewka która "ładuje" kondensator w CDI (module). Tę cewkę się przewija (tylko tę) jeśli jest uszkodzona. Za oświetlenie i ładowanie akumulatora odpowiadają inne cewki.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
studencik




Dołączył: 10 Wrz 2014
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Nekla

PostWysłany: Pią 19:39, 03 Paź 2014    Temat postu:

O taka odpowiedz właśnie mi chodzilo ... Jeszcze raz dzięki Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
studencik




Dołączył: 10 Wrz 2014
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Nekla

PostWysłany: Śro 22:07, 08 Paź 2014    Temat postu:

Zabralem sie dziś za pomiary ... na cewce , zero napiecia , na impulsatorze tez nic , na statorze również nic... Opornosc impulsatora 100 ohm , opornosc na kostce ze statora ok 10 ohm ... skoro wogole nie ma napiecia z cewki ladowania kondensatora CDI na statorze , mam winowajce braku iskry prawda ? Czy moze byc tak ze caly stator będzie uszkodzony ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
terazmy123@o2.pl




Dołączył: 04 Paź 2014
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 13:46, 09 Paź 2014    Temat postu:

masz uszkodzony stator, trzeba przewinąć cewkę tą nawiniętą cienkim drutem(gruby jest od ładowania) oporność powinna być min 12.8 ja przewijałem na 14 wtedy łatwiej mi odpalał
pzdr


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Sob 12:57, 25 Paź 2014    Temat postu:

Z ciekawości spytam jak został temat rozwiązany?
Przewinełeś stator, te cewki w magneci czy jak?
jak tak gdzie to zrobiłeś i za ile?
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
studencik




Dołączył: 10 Wrz 2014
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Nekla

PostWysłany: Sob 20:33, 25 Paź 2014    Temat postu:

Wyslalem instalacje do firmy znanej z forum , mianowicie DIGITECH z Będzina . Zdiagnozowano usterke cewki na statorze tak jak koledzy wyżej podpowiadali . Przewiną cewke do konca tygodnia , koszt ok 300 zł. Gdy wszystko będzie złożone dam znac co z tego wyszlo.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
4tSTUNT
Moderator



Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE

PostWysłany: Nie 21:34, 02 Lis 2014    Temat postu:

Coś wyszło konkretnego, bo swoją instalację wysyłam im?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
studencik




Dołączył: 10 Wrz 2014
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Nekla

PostWysłany: Wto 22:41, 11 Lis 2014    Temat postu:

Cewka przewinięta , wszystko działa jak należy , problem rozwiązany Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
arkoo_2005




Dołączył: 15 Wrz 2019
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: wawa

PostWysłany: Nie 15:41, 15 Wrz 2019    Temat postu:

grzegorzszw napisał:
Podłącz miernik do masy i kabelka (niebiesko-biały?) dochodzącego do cewki zapłonowej. Jeśli nie ma impulsów jak zakręcisz rozrusznikiem to uszkodzony moduł lub stator. W tej sytuacji podłą miernik do kabli wychodzących ze statora (cewki ładowania CDI), jeśli i tu nie ma impulsów po zakręceniu to cewka ładowania CDI na statorze do przewinięcia.

Ale w pierwszej kolejności sprawdź wyłącznik zapłonu, wszystkie kable i połączenia.



witam, pacjent exc250f '10 świeca itp sprawdzone. Zgodnie z zaleceniami Podłączyłem miernik do masy i niebiesko-biały -nie pojawił się żaden impuls podczas kręcenia. Teraz mam podłączyć miernik do statora (cewki ładowania CDI)- które to kable bo wychodzi ich 6 (zielony i czerwony-nie wiem jak to nazwać-pulser coil ) oraz ze statora (żołty i biały na wsówki) (czarno-czerwony i czerwono-biały)??


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin