Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

530 exc 2009 r odpalanie

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Crocop82




Dołączył: 12 Cze 2018
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 18:45, 29 Lip 2018    Temat postu: 530 exc 2009 r odpalanie

Witam,
Pisze pierwszy raz i zapewne ten temat się już przewinął Shocked jak cos to sorki i dajcie mi wskazówki Rolling Eyes mam problem od czerwca do momentu zakupu moja ktm nie pali z rozrusznika a zrobiłem: wymiana świecy,regulacja zaworów,regulacja czyszczenie gaznika, rozebranie rozrusznika i go sprawdzenie, problem na samym początku był z TORQUE LIMITER jak kupiłem motor kręcił rozrusznik bez przełożenia na silnik pomyślałem ok do wymiany i będzie gitara, okazało się że to się skręca i można jeszcze chwilę bez wydawania 500 zł pojeżdzić Smile Więc to zrobiłem tzn. nie Ja kolega mechanik i pozniej po kolei jak wyżej pisałem zrobiliśmy i wygląda to tak: pali z kopki od strzała zimny i ciepły nieraz jak mu się ze chce zapali od rozrusznika ale jak jest nagrzany ale to przypadek,ręce opadają mechanicy tez rozkładają ręce a mnie
c...j strzela DZIĘKUJE!!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mentor




Dołączył: 06 Gru 2010
Posty: 830
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Iłowo-Osada

PostWysłany: Nie 19:05, 29 Lip 2018    Temat postu:

Ja w swoim jak mam slaby aku to tez moge krecic i nie odpali.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Crocop82




Dołączył: 12 Cze 2018
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 19:28, 29 Lip 2018    Temat postu:

hmmmm...mechanik mówił że wkładał nowy i lipa była Smile wysłał mnie do elektryka...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5668
Przeczytał: 19 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Nie 20:40, 29 Lip 2018    Temat postu:

a jak podpinasz mocniejsze aku (np z samochodu) to kręci?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Crocop82




Dołączył: 12 Cze 2018
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 21:10, 29 Lip 2018    Temat postu:

kurde nie próbowałem z samochodu akumulatora podpinać zrobię to - ps.normalnie na przewody tak jak bym odpalał auto od auta nie ma żadnych "myków" ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5668
Przeczytał: 19 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Nie 22:37, 29 Lip 2018    Temat postu:

można , tylko nie odpalaj samochodu lub najlepiej mieć duże aku całkiem wyjęte i niepodpięte pod auto,

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Crocop82




Dołączył: 12 Cze 2018
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 18:16, 30 Lip 2018    Temat postu:

ok wyciągnę akumulator z auta i go spróbuje odpalić - dam znać ale po 15.08 czy dało efekt bo lecę na urlop i baba z domu juz mnie wyrzuci bo od 2 miesięcy tylko motor i motor po pracy a muszę chociaż na urlop się spakować Wink ps. dziękuje!! Dziś pośmigałem wokół bloku nagrzałem go i 3 razy zapalił na pół przycisku a za czwartym i pozniej c...j już nie jak by mocy nie mia mocy ł i k...a na koniec te sprzęgiełko TORQUE LIMITER zaczeło się slizgac Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mentor




Dołączył: 06 Gru 2010
Posty: 830
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Iłowo-Osada

PostWysłany: Pon 18:30, 30 Lip 2018    Temat postu:

Wez jeszcze miernik w reke i zobacz jaki masz prad na aku i czy masz ladowanie. Nie znam nowszych silnikow ale w rfs exc jak pada wianek(bendiks) to jest tak samo. Zimny kreci i kreci anie odpali. A cieply tak bo metale rogrzane sie rozszerzaja i zalapie.
Wykrec swiece sobie i zobacz jak elektroda wyglada. Przeczysc ja.
Ja zawsze na zimnym silniku to nim odpale ze 2 lub 3 manetka gazu krece na fula zeby tloka skropic benzyna.

A tak dla beki z zycia to najlepiej lubie jak wystawie moto sam sie ubiore i zapomne korka z tlumika wyjac Wink) juz kilka razy zona ze mnie beke miala, jak pod kaskie klalem jak szewc ze cos sie rozwalili Smile a zona do mnie z balkonu "korek z akrapa wyjmij" Smile)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
major000




Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 21:22, 02 Sie 2018    Temat postu:

Trochę przerobiłem tych słynnych niepalących 450/530 i mogę ci napisać na co zwrócić uwagę. Torque limiter masz bezdyskusyjnie do wymiany i od tego zacznij. Następnie ustaw luz zaworowy na dolny limit czyli ssące 0,1 i wydechy 0,12. Na tych ustawieniach silniki zaczynały palić z guzika, pomimo że wcześniej luz mieścił się w tolerancji. Dobrze jest wyregulować optymalnie gaźnik, głównie skład mieszanki(śruba pod spodem lub dysza), pozycja iglicy i otwarcie przepustnicy, przepustnice należy wyjąć i obejrzeć czy słynna blaszka nie jest pęknięta oraz czy cały wózek nie ma dużych luzów. Odkręć i przeczyść wszystkie łączenia kabli i kostki na drodze od akumulatora, przez przekaźnik do rozrusznika, oraz masę. Strasznie upierdliwe te silniki potrafią być, nieraz przestawał odpalać z rozrusznika bez przyczyny, inny po zmianie tłoka a jeszcze inny po założeniu akrapovic-a. W każdym przyczyny były inne ale mogę powiedzieć że regulacja zaworów tak jak wyżej pisałem często pomagała.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Crocop82




Dołączył: 12 Cze 2018
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 19:31, 15 Sie 2018    Temat postu:

Wróciłem z urlopu - biorę się za to dziękuje za wszystkie wskazówki, byłem pojezdzić i w taki upał w pełnym stroju odpalać go z kopa to jest masakra tracę 50 % mocy Wink BARDZO BARDZO DZIĘKUJE ZA PODPOWIEDZI "BÓG ZAPŁAĆ"!!!Próbowałem reanimować tzn. mechanik ten Torque limiter ale widzę że już całkiem przepuszcza a jego dociskanie na 1/4 lub 1/8 nie pomogły (znalazłem na forum w USA opis że można go z reanimować ale mój już chyba taki w...e że nic nie pomaga trzeba 500 zł wywalić :-/ )

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Crocop82




Dołączył: 12 Cze 2018
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 18:05, 22 Paź 2018    Temat postu:

Witam, w końcu udało się kupić TORQUE LIMITER i to za 300 zł nowy w salonie KTM aż bardzo się zdziwiłem. Za czołem go sprawdzać po nr katalogu i okazał się w ogóle z innego roku bo 2010-2011 (mój KTM 2008 modelowo a rocznik 2009) i wynika z tego ze po prostu nie mają już w sprzedaży z nr katalogu 2008 r bo były wadliwe. Założyłem go i pomyślałem że "aa k....a znów zacznę od początku, zawory, przewody, świece,gaznik itd itd .." jak przez 3 miesiące a tu wcisnąłem przycisk start a moto odpaliło z pół obrotu rozrusznika pomyślałem "nie nie fuks " ale teraz kręci i pali jak nowy SZOK reasumując to tu chyba leżał problem że oryginalny zle przenosił moment a ten z modelu 2011 jest bez wad. Dziękuje za wskazówki Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin