Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

400 na 450

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
warn




Dołączył: 22 Wrz 2013
Posty: 111
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 13:36, 19 Paź 2013    Temat postu: 400 na 450

Poszukuje rzetelnych informacji dotyczących konwersji 400 na 450 z tego co gdzieś wyczytałem różni się tylko cylindrem i tłokiem, ktoś może to potwierdzić albo zaprzeczyć?

Na 520 i wyżej jest już temat na forum i nie ma sensu, ale gdyby różnica między 400 a 450 to tylko cylinder i tłok to całkiem sensowna staje się migracja.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5667
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Sob 14:01, 19 Paź 2013    Temat postu: Re: 400 na 450

warn napisał:
Poszukuje rzetelnych informacji dotyczących konwersji 400 na 450 z tego co gdzieś wyczytałem różni się tylko cylindrem i tłokiem, ktoś może to potwierdzić albo zaprzeczyć?

Na 520 i wyżej jest już temat na forum i nie ma sensu, ale gdyby różnica między 400 a 450 to tylko cylinder i tłok to całkiem sensowna staje się migracja.

hej
różnice w/g manuala




cylinder, tłok, inny skok tłoka, inny wałek rozrządu,


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
warn




Dołączył: 22 Wrz 2013
Posty: 111
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 14:24, 19 Paź 2013    Temat postu:

No to rozwiałeś ostatecznie kwestie migracji, -nie ma sensu a szkoda.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
madart




Dołączył: 22 Gru 2012
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 14:52, 19 Paź 2013    Temat postu:

kup tlok i cylinder z thumperracing i masz 453cm
[link widoczny dla zalogowanych]
sa tez wersje na 470 i 490cm zachowujac ten sam skok tloka czyli tez korbe
i mozesz zachowac obecny modul i walek rozrzadu
do tego koszt jest nizszy niz kupno nowego cylindra


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez madart dnia Sob 17:26, 19 Paź 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
warn




Dołączył: 22 Wrz 2013
Posty: 111
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 8:53, 22 Paź 2013    Temat postu:

A gdzie później taki tłok można dokupić? Bo to chyba nie jednorazowy cylinder?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
madart




Dołączył: 22 Gru 2012
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 17:37, 22 Paź 2013    Temat postu:

cylinder ma wymiar taki jak w 525 wiec mozesz go odsprzedac albo kupic taki i zalozyc tlok za 225$
tlok mozna kupic z tego samego sklepu, nad wymiarow raczej nie znajdziesz bo nie o to chodzi


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin