|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5668
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Nie 19:15, 26 Sie 2018 Temat postu: |
|
|
skotniol napisał: | Masz może jakiś namiar gdzie można taki kupić ? ten kabel powyżej co wkleiłem to koszt 36$ |
ja kupowałem tutaj
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 1 raz
Ostatnio zmieniony przez KristofSX dnia Nie 19:15, 26 Sie 2018, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
skotniol
Dołączył: 08 Sie 2013
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: silesia
|
Wysłany: Wto 20:12, 28 Sie 2018 Temat postu: |
|
|
Cytat: | moge ci szybko opisac jakie sa blokady
1) katalizator na połączeniu koncówki wydechu z kolektorem, 2) sitko na koncu koncówki wydechu, 3) zwęzka w dolocie. 4) sonda lambada, po tym trzeba wgrac odpowiednią mape, i zaadoptowac nastawy - i ma chodzić dobrze. jak ktos wgrał złą mape, albo nie wywalił wszystkich blokad moga byc takie problemy |
sonda lambda jest wkręcona w kolektor czyli pełnego odblokowania nie było ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13675
Przeczytał: 30 tematów
Pomógł: 267 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Wto 20:37, 28 Sie 2018 Temat postu: |
|
|
tak na prawde sonda moze byc wkrecona - musi byc tylko rozpięta wtyczka,
chociaż ciezko mi powiedziec co da zmieniona odblokowana mapa z wpięta wtyczką - mozliwe że nic, bo pewnie mapa uwzględnia brak sondy i ją ignoruje - ale tu pewnosci nie mam, pierwsza rzecza jaka robie przy przygotowaniu motocykla pod sprzedaż to ją wykręcam i wkręcam dodany do zestawu korek/zaślepke
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pajka
Dołączył: 10 Lis 2013
Posty: 601
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: W-M
|
Wysłany: Pią 14:46, 31 Sie 2018 Temat postu: |
|
|
Poszukaj w dziale giełda, ktoś wystawiał kable do regulacji TPSa dużo taniej, sam od niego kupułem, ale.nie było nawet czasu, żeby sprawdzić.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Pon 9:53, 10 Wrz 2018 Temat postu: |
|
|
U mnie w EXC-F 350 2018 w sumie do samego początku pojawiał się problem strzelania z wydechu i dławienia na zimnym i ciepłym silniku. Wyglądało to jakby silnik był za bardzo zamulony na obrotach i nie zdążył ogarnąć szybkiego wkręcenia go na obroty - pomogło wkręcenie śruby regulującej obroty o jakieś pól do max 1 obrotu aż usłyszałem, że obroty minimalnie się podniosły - na tą chwilę już wszystko jest ok.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|