Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

SMC Gaśnie

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Duke i SM
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dZag




Dołączył: 08 Cze 2015
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 8:47, 08 Cze 2015    Temat postu: SMC Gaśnie

Witam,
Od niedawana stałem sie posiadaczem ktm smc 2009. Jeździłem, jeździłem problemów nie było. Zmieniłem olej i filtry. Zawory były sprawdzane na jesieni i nie wymagały regulacji. Problemy sie zaczęły. Po jeździe w mega korkach w upale moto bardzo sie grzało. Temperatura skakała prawie do końca skali, załączał sie wentylator i odrobine zbijał temperaturę. I tak w kółko przez 30 minut aż moto zaczęło gasnąć na wolnych obrotach. Odpalałem go ponownie i jechałem dalej. Ale tak w kółko. Jak juz z kotków wyjechałem to sie dusił, szarpał i tracił obroty. Po odpoczynku czyli wychłodzeniu wieczorem sprawdziłem czy objawy sie powtórzą ale było ok. Sytuacja pewnie sie powtórzy jak znowu bede jeździł w korkach i maszyna sie mocno nagrzeje.

Tłumik jest oryginalny. Wiem ze poprzedni właściciel miał problemy i moto mu gasło (nie wiem czy dokładnie w takich okolicznościach) ale w Ktm'ie wygrali mu mapę zapłonu z modelu enduro i problem zniknął.

Pytanie moje czy to moze byc cos poważnego i czy ktoś miał podobne problemy.

Dzięki za pomoc.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dZag




Dołączył: 08 Cze 2015
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 7:09, 23 Cze 2015    Temat postu:

Problem był prosty do rozwiązania (jak się okazało).
Zostały zrobione dwie rzeczy: wgrana mapa zapłonu od SMC no i to co powinno być robione po wgraniu mapy czyli praca motocykla przez 15 minut na wolnych obrotach.
Mechanik powiedział mi że praca na wolnych obrotach przez 15 minut powinna być wykonywana również po wymianie akumulatora. A ja rzeczywiście wymieniłem akumulator i tego nie zrobiłem.
Motocykl po tych operacjach nie tylko nie gaśnie ale pracuje równiej. Zobaczymy czy problem rzeczywiście zniknął bo na razie nie katowałem go jeszcze za mocno.

Poza tym pod komputerem nie było widocznych żadnych błędów.


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
piasektt
Administrator



Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 77
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pią 7:58, 03 Lip 2015    Temat postu:

Cenna wskazówka, miałem podobny problem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dreed




Dołączył: 01 Paź 2015
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: kato

PostWysłany: Czw 7:33, 01 Paź 2015    Temat postu:

To co zrobiłeś to tak zwane idle. Oprócz tego powinieneś skalibrowac manetke. Jestem ze śląska i jak coś to tez mam soft i kable Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Duke i SM Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin