Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Odpowietrzanie układu hamulcowego z ABS Duke 690 2014
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Duke i SM
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
SpeedHabit




Dołączył: 10 Lut 2020
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 20:03, 10 Lut 2020    Temat postu: Odpowietrzanie układu hamulcowego z ABS Duke 690 2014

Witam!
Ma ktoś doświadczenie z odpowietrzaniem hamulców w tym modelu?
W serwisówce jest informacja że trzeba pompę ABS wprowadzić w tryb odpowietrzania za pomocą komputera.
Wystarczy do tego kabel obd i interfejs? Jeśli tak to jaki?
Ogl hamulce odpowietrzałem normalnie klamką i motocykl hamuje mocno ale gdy przednie koło się zblokuje to nie chce go przepuścić. Na liczniku nie wywala błędu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13681
Przeczytał: 33 tematy

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pon 20:29, 10 Lut 2020    Temat postu:

zalezy jaki interface - nie kazdy moze miec taka opcje.
co to znaczy ze koło nie chce go przepuscic ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
SpeedHabit




Dołączył: 10 Lut 2020
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 20:51, 10 Lut 2020    Temat postu:

No zasadą działania ABS jest żeby nie doprowadzić do zablokowania się koła a w moim przypadku koło stoi w miejscu zablokowane i nie chce się że tak powiem obrócić Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13681
Przeczytał: 33 tematy

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Wto 7:13, 11 Lut 2020    Temat postu:

a tył ma abs ? jak blokje koło to cos "czuc " ze abs chce pracowac ? czy na klamce nic nie czujesz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
SpeedHabit




Dołączył: 10 Lut 2020
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 9:39, 11 Lut 2020    Temat postu:

Tył pracuje prawidłowo, przód raz czuć że pracuje a raz nie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13681
Przeczytał: 33 tematy

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Wto 10:01, 11 Lut 2020    Temat postu:

to raczej bym obstawiał jakies problemy z absem nie samo odpowietrzenie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
SpeedHabit




Dołączył: 10 Lut 2020
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 12:01, 11 Lut 2020    Temat postu:

No tylko wcześniej wszystko pracowało prawidłowo. Potem musiałem odkręcić zacisk. Skręciłem wszystko "odpowietrzyłem" i tak się przedstawia sytuacja. Ogl jak pompa ABS trochę popracuje i próbuję dalej odpowietrzać to potrafi wyskoczyć jeden bąbel powietrza i dalej już leci sam płyn. Znów się przejadę pompa trochę popracuje i znów potrafi wyskoczyć kolejny bąbel powietrza. I im dalej tym coraz lepiej się zachowuje cały układ hamulcowy tylko chciałem się dowiedzieć jak wprowadzić pompę w tryb odpowietrzania skoro taka informacja jest zawarta w serwisówce i widać że pompa tak jakby nie jest do końca odpowietrzona.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13681
Przeczytał: 33 tematy

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Wto 13:12, 11 Lut 2020    Temat postu:

w takim razie komp diagnostyczny i funkcja odpowietrzania, wtedy pracuje pompa abs non stop i ucieknie powietrze z zaworkow

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
SpeedHabit




Dołączył: 10 Lut 2020
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 14:19, 11 Lut 2020    Temat postu:

No i w tym rzecz Very Happy Wiesz może jaki interfejs i jaki program to obsłuży?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13681
Przeczytał: 33 tematy

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Wto 16:13, 11 Lut 2020    Temat postu:

oczywiscie - fabryczny komp ktma Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
SpeedHabit




Dołączył: 10 Lut 2020
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 18:44, 11 Lut 2020    Temat postu:

A oprócz fabrycznego? Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13681
Przeczytał: 33 tematy

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Wto 20:18, 11 Lut 2020    Temat postu:

pewnie TEXA to obsłuzy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PKk




Dołączył: 12 Lis 2020
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 9:53, 08 Gru 2020    Temat postu:

Cześć, może ktoś bardziej doświadczony mógłby doradzić w moim temacie.

KTM Duke 690 2012

Miałem zerwaną śrubkę od zbiorniczka płynu hamulcowego przedniego. Kupiłem drugą pompę bo nie udało się niestety inaczej tego rozwiązać. Spuściłem płyn dołem pompując klamką. Zdemontowałem starą i założyłem nową pompę.

Jak teraz napełnić nowym płynem hamulcowym układ i odpowietrzyć? Próbowałem od góry za pomocą klamki oraz drugim sposobem od dołu za pomocą pompki ciśnieniowej...

Od góry płyn zalany do zbiorniczka, odpowietrznik zamkniety, kilka ruchów klamką i przy trzymaniu wcisnietej odrecam na chwile odpowietrznik i nic płyn nie schodzi.
Da rade to zrobic od góry za pomocą klamki?

Od dołu za pomocą pompki da radę to zrobić? bo ewidentnie cos musze robic nie tak bo płyn przy oczywiscie odkreconym odpowietrzniku nie wpompowywuję do przewodu tylko na zewnatrz...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez PKk dnia Wto 9:54, 08 Gru 2020, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13681
Przeczytał: 33 tematy

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Wto 10:04, 08 Gru 2020    Temat postu:

powinno pójsc normalnie grawitacyjnie, moze masz podparty tłoczek w pompue ? albo tłoczek sie nie cofa do konca zeby zassac płyn

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PKk




Dołączył: 12 Lis 2020
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 10:21, 08 Gru 2020    Temat postu:

Wydaje się najbardziej rozsądne rozkrecenie przewodu od pompy, moze zdemontowanie pompy i sprawdzenie (szukanie tam rozwiązania prawda? tłoczek itp.).

A czy jest jakiś sposób na poprawne zdiagnozowanie prawidłowego działania tej pompy "tak na sucho bez płynu" jak zdemontuję?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Duke i SM Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin