Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Ktm Duke 125 2013 uciekający płyn chłodniczy

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Duke i SM
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gnomek




Dołączył: 04 Sie 2021
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Strzelin

PostWysłany: Śro 23:08, 04 Sie 2021    Temat postu: Ktm Duke 125 2013 uciekający płyn chłodniczy

Witam. Niedługi czas temu zakupiłem ktma 125tke duke oczywiscie, po kilku trasach ok.50-60cku km zauwazyłem ze płyn chlodniczy totalnie wyparowal. Przed jazdą zawsze sprawdzam i jesli trzeba uzupełniam do pełna. Płyn z obserwacji przedostaje sie do oleju. Przez to małe okienko do sprawdzania poziomu oleju zauwazylem ze olej po jezdzie robil sie bialy doslownie biały lub mleczno biały. Motocykl zostal oddany do mechanika ktory szukal przyczyny. O dziwo wykluczona została odrazu uszczelka pod głowica poniewaz z motorkiem nie ma najmniejszego problemu z odpalaniem jazdą czy czymkolwiek. Węze nie puchna mocy jest az chyba nadto poniewaz na orginalnym w pełni secie bez modyfikowania niczego kreci 120km/h. Mechanik zdiagnozował zniszczoną pompe wody ktorą naprawił oraz wymienil "jakies uszczelniacze na ktorych był płyn chłodniczy" pisze jakies poniewaz totalnie sie nie znam na motocyklach. Zapowiadało sie dobrze pompa zepsuta wiec zapewne ona była przyczyną. Otóż nie bo problem dalej jest i płyn dalej znika a olej po wymianie zrobił sie ponownie biały. Czy macie pomysły co to moze być? Znajomy mówił coś o termostacie ale tak jak wyzej napisalem nie wiem nawet co to jest. Podsuwajcie pomysly co to moze byc czy moze ktos mial taki problem i co dalej z tym zrobic. Pozdrawiam i z gory dziekuje

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13698
Przeczytał: 27 tematów

Pomógł: 269 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Czw 8:54, 05 Sie 2021    Temat postu:

termostat nie ma nic do tego,
podejrzewam bląd w naprawie pompy wody, uszczelnienie jest trudne w montazu


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Czw 11:26, 05 Sie 2021    Temat postu:

Okej a w jaki sposob objawiałaby się uszczelka pod głowica lub tez jak gdzies czytałem peknieta głowica?

I co oprocz pomy wody lub uszczelki moglo się stac

Pierscienie? Czytałem gdzies na necie o pierscieniach czy jest taka mozliwosc aby to bylo powodem?
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13698
Przeczytał: 27 tematów

Pomógł: 269 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Czw 11:47, 05 Sie 2021    Temat postu:

mozliwe ze podobnie, ale uszkodzic w głowice w takim motocyklu jest trudno.
nie znam do konca konstrukcji silnika, jest szansa ze sie jakis króciec rozszczelnił, np kanał miedzy karterami, ale to tez zdarza sie bardzo rzadko, i zwykle wm otocyklach które byly rozbierane 20 razy...
pierscienie zupełnie nie maja na to wpływu


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Duke i SM Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin