Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Ktm 390 2017

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Duke i SM
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
LukaszKTM125




Dołączył: 08 Sie 2017
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Grudziądz

PostWysłany: Nie 1:38, 21 Lip 2019    Temat postu: Ktm 390 2017

Witam planuje w swoim ktm wymontowac katalizator i poprowadzić ładna rurę. Czy po zamianie muszę jechać na wygrywa ie jakieś mapy to konieczne? Duke ma 4000tys przebiegu rok 2017 i pytanie mam czy idzie skasować samemu serwis roczny bo mi się wyświetla a nie jadę już do ktm. Trzeba pod komputer się podłączyć czy jest na to jakaś klawiszologia :d pozdrawiam!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13681
Przeczytał: 33 tematy

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Nie 7:52, 21 Lip 2019    Temat postu:

jak pamietam w 2017 juz nie trzeba było mapy zmieniać, a inspekcje tylko z kompa

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
LukaszKTM125




Dołączył: 08 Sie 2017
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Grudziądz

PostWysłany: Nie 17:16, 21 Lip 2019    Temat postu:

Czyli nie muszę wgrywać mapy. Sam się dostroi?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13681
Przeczytał: 33 tematy

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Nie 17:59, 21 Lip 2019    Temat postu:

tak, mapa sama sie zaadoptuje pod inne warunki pracy, moze na poczatku ciezej byc z rozruchem moze cos falowac obrotami, mozna go postawic na kilka minut na wolnych obrotach wtedy naczytuje sie i powinien chodzic OK

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bastek333




Dołączył: 25 Mar 2020
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rybna

PostWysłany: Sob 17:40, 02 Maj 2020    Temat postu:

henio12323 napisał:
tak, mapa sama sie zaadoptuje pod inne warunki pracy, moze na poczatku ciezej byc z rozruchem moze cos falowac obrotami, mozna go postawic na kilka minut na wolnych obrotach wtedy naczytuje sie i powinien chodzic OK


A na "ile" ta orginalna mapa jest w stanie sie dostroic ? Decat i przelot LeoVinci bez dbkillera i do tego wkladka filtra powietrza z gabki ... Obawiam sie o AFR przy pelnym odkreceniu. W closed-loop to wiadomo ze sobie sam dopasuje - ale co z open-loop ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13681
Przeczytał: 33 tematy

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Sob 18:35, 02 Maj 2020    Temat postu:

najlepiej zobacz co ktm oferuje jako powerpartsy - tamte podzespoły jak sie montuje nie trzeba zmieniac map, grubsze dłubanie mogą sie wiązac z koniecznoscią korekt fabrycznej mapy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bastek333




Dołączył: 25 Mar 2020
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rybna

PostWysłany: Sob 19:49, 02 Maj 2020    Temat postu:

henio12323 napisał:
najlepiej zobacz co ktm oferuje jako powerpartsy - tamte podzespoły jak sie montuje nie trzeba zmieniac map, grubsze dłubanie mogą sie wiązac z koniecznoscią korekt fabrycznej mapy


O ile sie nie myle to w power partsach nie ma decata Rolling Eyes

A jaka jest w koncu prawda a propo innych map KTM'a (do poliftow od 2017) - sa takie przystosowane do przelotow i decatow - czy to tylko bajka ? W Krakowie o w serwisie o nich nie slyszeli.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13681
Przeczytał: 33 tematy

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Sob 21:12, 02 Maj 2020    Temat postu:

tez pracuje w aso i tez nie słyszałem o takich mapach, penwie sa jacyś magicy co kombinują z tym i w jakis sposób modyfikują fabryczne mapy - ale nie znam nikogo takiego. tez za bardzo bym nie kombinował - cudów sie nie ugra, jakbym chciał wiecej mocy to bym kupił 690 Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bastek333




Dołączył: 25 Mar 2020
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rybna

PostWysłany: Sob 22:01, 02 Maj 2020    Temat postu:

henio12323 napisał:
tez pracuje w aso i tez nie słyszałem o takich mapach, penwie sa jacyś magicy co kombinują z tym i w jakis sposób modyfikują fabryczne mapy - ale nie znam nikogo takiego. tez za bardzo bym nie kombinował - cudów sie nie ugra, jakbym chciał wiecej mocy to bym kupił 690 Very Happy

To nie chodzi o moc Smile To moj pierwszy motocykl i nie wymagam od niego wiele Laughing - przy takiej pojemnosci nie da sie wykrzesac dodatkowych 10KM

chodzi tylko o bezpieczenstwo jednostki napedowej - zeby na pelnym gwizdku miala odpowiedni AFR - chociaz ponizej 14 - pytanie czy standardowa mapa chociaz tyle ogarnie - przydalo by sie wiedziec czy adaptacja jest tylko w zakresie closed-loop czy tez cos sie zmienia w open-loop

Czyli mapa akrapa do polifta to tylko mityczny jednorozec Crying or Very sad i zostaja ewentualnie jakies piggy-backi typu power commander itd...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13681
Przeczytał: 33 tematy

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Nie 8:16, 03 Maj 2020    Temat postu:

nie wiem jak w 390 bo nigdy mapami tam raczej nie mieszałem, ale do 125 starszych były mapy rózne dostepne, do nowszych modeli jest jedna mapa pod kazdy wydech.
skoro nie chcesz iśc w moc to po co te kombinacje Very Happy zostań przy serii, ewentualnie wrzuć jakas fajną koncówke i tyle


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bastek333




Dołączył: 25 Mar 2020
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rybna

PostWysłany: Nie 9:05, 03 Maj 2020    Temat postu:

henio12323 napisał:
nie wiem jak w 390 bo nigdy mapami tam raczej nie mieszałem, ale do 125 starszych były mapy rózne dostepne, do nowszych modeli jest jedna mapa pod kazdy wydech.
skoro nie chcesz iśc w moc to po co te kombinacje Very Happy zostań przy serii, ewentualnie wrzuć jakas fajną koncówke i tyle


Bo juz kupilem z takim zestawem Laughing i skoro jest to mi sie bardzo podoba Very Happy

Ale nie mam pewnosci czy poprzedni wlasciciel o tym pomyslal ze zmiana wydechu moze miec wplyw na sklad mieszanki. Zreszta nawet w instrukcji leovinci do decata jest wzmianka o potrzebie przeprogramowania...

Ale skoro nie ma takiej mozliwosci z ori - to zostaje tylko swinka Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Duke i SM Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin