Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Duke 390 ile plynu chlodniczego

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Duke i SM
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
adi1529




Dołączył: 02 Gru 2016
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 17:32, 28 Sie 2017    Temat postu: Duke 390 ile plynu chlodniczego

Witam ile mam nalac plynu chlodniczego do swoje duka 390 ? Bo jak odkrecam korek jest duze cisnienie i nie wiem ile tego nalac zeby mi chlodnicy nie rozsadzilo czy cos ...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tomjag




Dołączył: 14 Gru 2016
Posty: 134
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Polanica-Zdrój

PostWysłany: Pon 19:41, 28 Sie 2017    Temat postu:

Płyn należy lać do zbiornika wyrównawczego. Mniemam, że odkręciłeś korek samej chłodnicy? Gdy go odkręcisz, to płyn jest wypychany ze zbiornika powyżej. Ilość to 1,2 l. Pamiętaj, żeby cokolwiek robić przy układzie chłodzenie, to musi powyższy układ być zimny. Przy wlewaniu płyny należy również pamiętać o odkręceniu odpowietrznika przy chłodnicy.
https://www.youtube.com/watch?v=tbph2UgYv6o
Na tym filmie jest jeden myk w pewnym momencie, kiedy gość filmuje w odbiuciu lustrzanym Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13669
Przeczytał: 26 tematów

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pon 21:28, 28 Sie 2017    Temat postu:

jak masz suchy układ najpierw lejesz do pełna do chłodnicy, potem zakręcasz korek i uzupełniasz reszte do zbiorniczka i juz cie nic nie obchodzi - jak gorącym on sobie płyn wyrzuca do zbiorniczka, a jak stygnie to zaciąga z powrotem do chlodnicy - i zawsze tam jest full. to że otwierasz i masz cisnienie to porzadany efekt, na korku masz napisane cisnienie otwarcia korka ( on ma spręzynke i pod danym cisnieniem spręzyna sie poddaje i upuszcza płynu ) przy podwyzszonym cisnieniu płyn nie wrze w niskiej temperaturze, tak jak woda wrze w 100 stopniach - to tylko w okreslonym cisnieniu, w podbitym wyzszym cisnieniu wrze juz np w 120 stopniach.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
adi1529




Dołączył: 02 Gru 2016
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 6:58, 29 Sie 2017    Temat postu:

A ten ospowietrznik co jest kiedy mam odkrecic zeby sie odpowietrzyl?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13669
Przeczytał: 26 tematów

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Wto 7:17, 29 Sie 2017    Temat postu:

odpowietrznik luzujesz jak zaleasz suchy silnik płynem, jak juz masz w układzie płyn i masz mały ubytek to nie musisz odpowietrzać. jak na nowo zalwasz to juz tak

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
adi1529




Dołączył: 02 Gru 2016
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 16:32, 29 Sie 2017    Temat postu:

A czemu mi zbiorniczkiem wyrownawczym ida bomble jak gazuje ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13669
Przeczytał: 26 tematów

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Wto 18:58, 29 Sie 2017    Temat postu:

na zakręconym korku ? odpowietrzyłes układ ?
opcje widze dwie, albo jest cos mocno nieodpowietrzone - i robi sie nadcisnienie i powietrze jest wywalane do zbiorniczka przez korek, - ale tak troche pobąbelkuje i przestanie, jak wali ciągle nawet po dłuzszej jeździe to niestety widze to troche gorzej i stawiam na problemy z nieszczelnoscią typu uszczelka pod głowicą


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
adi1529




Dołączył: 02 Gru 2016
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 19:23, 29 Sie 2017    Temat postu:

Ale mam go odpalic zeby pochodzil i potem ospowietrznik poluzowac czy jak najlepiej? Moze odkrece korek od chlodnicy zaleje pod korek potem do wyrownawczego do polowy i ten odpowietrznik na jakiej zasadzie chodzi ? Np. Jak chlodnica do pelna nie bedzie zalana to moze to byc przyczyna ?

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez adi1529 dnia Wto 20:02, 29 Sie 2017, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13669
Przeczytał: 26 tematów

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Śro 16:39, 30 Sie 2017    Temat postu:

masz tak powiedzmy pusta chłodnica

odkręcasz sobie odpowietrznik i lejesz pomału płyn az wywali odpowietrznikiem - zakręcasz go i dolewasz pod korek, potem zamykasz korek i dolewasz płynu do zbiorniczka miedzy min max. za jakis czas ( zalezy jajk przykatujesz itp _) ale piowiedzmy 100 km kontrolujesz poziom płynu w zbiorniczku i tyle


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
adi1529




Dołączył: 02 Gru 2016
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 17:18, 30 Sie 2017    Temat postu:

Wiesz co to raczej ta uszczelka pod glowica , bo rano nie moge odpalic w chlodnicy zero plynu ... Wiesz moze czy ciezko jest ja wymienic trzeba wywalic motor na warsztat ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13669
Przeczytał: 26 tematów

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Śro 20:16, 30 Sie 2017    Temat postu:

hehe to zalezy czy sie na tym znasz czy nie, ale wnioskując po twoich wypowiedziach to bedzie bardzo ciezko zebys to sam zrobił. pewnie tez zaplecza technicznego nie masz - bo trzeba np klcuze dynamometryczne, przy okazji pewnie trzeba pare innych rzeczy posprawdzać, tam tez nie ma za duzo miejsca wiec podejrzewam że do całej procedury trzeba silnik wyjąć z ramy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tomjag




Dołączył: 14 Gru 2016
Posty: 134
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Polanica-Zdrój

PostWysłany: Wto 15:46, 14 Lis 2017    Temat postu:

Tak z ciekawości, jaki jest przybliżony koszt wymiany uszczelki? Chodzi mi o sama robociznę w ASO.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Tomjag dnia Wto 15:47, 14 Lis 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13669
Przeczytał: 26 tematów

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Wto 19:27, 14 Lis 2017    Temat postu:

chyba trzeba pruć silnik z ramy z tego co kojarze więc z 1000- 1200 zł przy okazji kontrolując tłoczek zawory itp

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tomjag




Dołączył: 14 Gru 2016
Posty: 134
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Polanica-Zdrój

PostWysłany: Wto 21:12, 14 Lis 2017    Temat postu:

No to nieźle. Dzięki za info.Do tego jeszcze doliczamy materiały (uszczelka, płyn chłodniczy, nowy olej, filtr oleju i oringi) Nazbiera się półtora tysia jak nic. warto będzie w takim razie przedłużyć gwarancję chyba.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13669
Przeczytał: 26 tematów

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Wto 21:34, 14 Lis 2017    Temat postu:

oczywiscie do tego jakies częsci dojdą

ale z drugiej strony - jak w krótkim czasie taka uszczelka nie padła, to bardzo mała szansa że padnie chwile po utracie gwarancji Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Duke i SM Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin