Autor |
Wiadomość |
lukaszrr |
Wysłany: Sob 22:26, 16 Sie 2014 Temat postu: |
|
Kolego hacker33 akurat się okazało że stator jest zepsuty . Ciekawostka to ze podchodzi z Aprili oznaczenie cewko modułu TM14-04 na tej palił tylko nie sprawdzałem jaką ma charakterystykę moja ma oznaczenia TM14-07 jest dobra współgra ze statorem Aprili. Ale mam teraz inny problem napisze jutro , a jeszcze dziś zaczęła lać chłodnica. Stare to jest dobre wino.
Dzięki za podpowiedzi pozdrawiam. |
|
 |
hacker33 |
Wysłany: Czw 22:47, 14 Sie 2014 Temat postu: |
|
stator jest ok |
|
 |
lukaszrr |
Wysłany: Czw 22:29, 14 Sie 2014 Temat postu: |
|
Wszystko posprawdzałem . Czyli "dół" jest ok? |
|
 |
hacker33 |
Wysłany: Czw 22:14, 14 Sie 2014 Temat postu: |
|
Sprawdź fajkę, przewód i świecę.
Jak jest ok to gaźnik do regulacji. |
|
 |
lukaszrr |
Wysłany: Czw 21:53, 14 Sie 2014 Temat postu: Zapłon SEM przerywa na wysokich obrotach. |
|
KTM EXC300 1995
Mam problem bo przerywa mi na wysokich obrotach . Wcześniej przerywał jak się rozgrzał , a teraz nawet na zimnym . Pomierzyłem dół . Na przewodach jest miedzy
czarnym-czerwonym 1,72k omy ma być 1,7
czarny-zielony 167,6 omy ta wartość ok
zielony-czerwony1,89k omy ma być 1,7
Czy to właśnie iskrownik jest przyczyną , czy na takich parametrach powinno być dobrze . Może cewka moduł jest przyczyną?
Dziękuje pozdrawiam. |
|
 |