Autor Wiadomość
Nixdo
PostWysłany: Śro 7:59, 13 Sie 2014    Temat postu:

pawciak12 napisał:
Nixdo. Jak wyglądała druga strona dźwigienki w miejscu gdzie sie stykała z zabezpieczeniem sprężyny? Skoro tak rozpieprzyło to musiało walic od dawna?


ta dzwigienka pekla sama i nie stykala sie w zadnym miejscu z zabezpieczeneim zmeczenie materialu chyba a to sie stalo podczas jazdy motor troche stracil moc i normalnie palil tylko lekko cos dzwonilo
madart
PostWysłany: Wto 19:23, 12 Sie 2014    Temat postu:

moze nowe ssące kibblewhite oversize +1mm i frez gniazd pod nie?
http://valvetrain.kpmivalvetrain.com/item/ents-ktm-all-rfs-engines-400-560cc-br-2000-to-2009/valves-for-ktm-all-rfs-engines-400-560cc-2000-2009/96-96005-2?
pawciak12
PostWysłany: Wto 16:03, 12 Sie 2014    Temat postu:

Kolesie spaprali robote. Głowica była regenerowana. Nowe zawory, sprezyny, zabezpieczenia, prowadnice. tylko te gniazda spaprane dlatego taka decyzja o spiłowaniu troche dźwigienek. Jeżeli ktos próbował takich sposobów to niech sie wypowie.
hacker33
PostWysłany: Wto 15:32, 12 Sie 2014    Temat postu:

1,2mm tyle chyba podaje serwisówka
szaman108
PostWysłany: Wto 13:38, 12 Sie 2014    Temat postu:

To z tymi gniazdami zaworowymi niezle ktoś pojechał...W sobotę ustawiałem zawory u siebie silnik po dotarciu(wypalone pierwsze 20litró wachy) z ciekawości sprawdziłem odległość dzwigienek zaworowych i wyszło1,2mm,na starym silniku miałem od 0,5mm do 0,6mm olej brał i to nie mało no i kopcił.Obecny silnik jest fabrycznie nowy.
pawciak12
PostWysłany: Wto 11:24, 12 Sie 2014    Temat postu:

Nixdo. Jak wyglądała druga strona dźwigienki w miejscu gdzie sie stykała z zabezpieczeniem sprężyny? Skoro tak rozpieprzyło to musiało walic od dawna?
hacker33
PostWysłany: Wto 10:44, 12 Sie 2014    Temat postu:

o kurcze, takiej dźwigienki jeszcze nie widziałem
Nixdo
PostWysłany: Wto 10:10, 12 Sie 2014    Temat postu:

mocne sa napewno ale do jakiegos stopnia ja mialem wszystko dobrze ustawione i tak sie stalo http://zapodaj.net/ac8cca3e136db.jpg.html dobrze ze ta druga czesc wpadla w takie miejsce ze nie narobilo szkod
pawciak12
PostWysłany: Wto 8:11, 12 Sie 2014    Temat postu:

tak tez zrobie. Myse ze jak zdiejme te 0.5 to nie osłabi to dzwigienki zwłaszcza ze jest gruba i za pewne mocna.
hacker33
PostWysłany: Wto 8:05, 12 Sie 2014    Temat postu:

No to zdejmij.
Ktoś musi być pierwszy:)
pawciak12
PostWysłany: Wto 8:01, 12 Sie 2014    Temat postu:

narazie nie ma sladu na dzwigienkach bo sie w czas zorientowałem. szczelinomierza o grubosci 0.05 juz sie nia da włożyć miedzy dźwigienkę a zabezpieczenie. to co pokazujesz na zdieciu ma wzery na jakies grubo ponad 1 mm a jak chce zdiac jakies 0.5mm i to gora
hacker33
PostWysłany: Wto 7:48, 12 Sie 2014    Temat postu:

Takie pytanie o ile głębiej są te zawory, że aż jak rozumiem zaczyna brakować ci regulacji luzu a dźwigienki uderzają w talerzyki sprężyn. Ja bym się bał tam zdejmować materiał z obawy że mi pęknie dźwigienka w tym miejscu.

Zapewne twoje dźwigienki zaczynają wyglądać w ten sposób tak?




Nie można nazywać motocykla z pewnego źródła itd z tak odwaloną fuszerą.
Ja bym wolał zdjąć głowicę i zobaczy dokładnie jak wyglądają te gniazda zaworów oraz pomierzyłbym długość tych zaworów.
pawciak12
PostWysłany: Wto 7:41, 12 Sie 2014    Temat postu:

https://www.google.pl/search?q=d%C5%BAwigienki+zaworowe+ktm+exc&newwindow=1&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=DLfpU7yIMMTRywPe3oEQ&ved=0CAgQ_AUoAQ&biw=1280&bih=880#facrc=_&imgdii=_&imgrc=UDJSDPXGJ93RJM%253A%3BnXd4-d9mHbUmXM%3Bhttp%253A%252F%252Fp1.bikepics.com%252F2012%25255C08%25255C30%25255Cbikepics-2449146-800.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.ktmracing.fora.pl%252Fzdjecia-i-filmy-z-naszymi-ktm%252C7%252Fremont-kapitalny-fotorelacja-moja-ogolna-galeria%252C3520.html%3B800%3B518



tu jest ładnie wszystko wyrysowane.
pawciak12
PostWysłany: Wto 7:17, 12 Sie 2014    Temat postu:

chce zeszlifowac lekko dzwigienki zaworowe w miejscu gdzie sie stykaja z zabezpieczeniem sprężyn zaworów. Radze przeczytac dokładnie post. Głowica była regenerowana a moto mam z pewnego źródła. na zaoworach wydechowych jest 0.20 mm bo tez ich gniazda zeostały zfrezowane i przez to wpadaja głebiej. Chce zdiac z dzwigienek jakies 0.40 mm zeby dojezdzic zawory bo maja 4000 km niecałe.
szaman108
PostWysłany: Pon 22:43, 11 Sie 2014    Temat postu:

Głowica do roboty Sad a jak chcesz jakieś udoskonalenia wprowadzać po technika z Austrii to powodzenia to nie jest Żuk czy Junak,te silniki są podkręcone bardzo blisko do granic ich możliwości więc jakakolwiek nie przemyślana ingerencja może słono kosztować.Dla przykładu i jako przestroga,byłem na urlopie miesiąc temu odwiedził mnie kumpel,który zajmuje się mechaniką na co dzień pracuje jako kierownik warsztatu samochodowego a po godzinach w domu naprawia motocykle.Trafiła do niego Yamaha 450 właściciel chciał zaoszczędzić na kosztach i postanowił wyprostować podgiętą korbę po złożeniu podczas pierwszej niedzieli zrobili sobie wypad silnik nawet nie złapał temperatury karter rozerwany korbowód wyszedł zaczerpnąć powietrza.

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group