| Autor | Wiadomość | 
	
		| GPwariat | 
			
				|  Wysłany: Pią 8:44, 01 Sie 2014    Temat postu: |  
				| 
 |  
				| spoko  zobaczymy  dzieki pozdr |  | 
	
		|  | 
	
		| KristofSX | 
			
				|  Wysłany: Czw 22:38, 31 Lip 2014    Temat postu: |  
				| 
 |  
				| zawsze robimy tak że najpierw kręcimy w prawo, później odkręcamy tyle ile jest podane w manualu , 
 i później jak chcesz utwardzić to w prawo, zmiękczyć w lewo , tak samo w tylnym amorze
 |  | 
	
		|  | 
	
		| GPwariat | 
			
				|  Wysłany: Czw 21:58, 31 Lip 2014    Temat postu: |  
				| 
 |  
				| czyli mam to wkrecic na maks a potem cofnac o powiedzmy 20klikniec ? by bylo standardowe ustawienie?czy wykrecic na maks a potem wkrecic tyle klikniec ile tam pisze  |  | 
	
		|  | 
	
		| GPwariat | 
			
				|  Wysłany: Czw 21:25, 31 Lip 2014    Temat postu: |  
				| 
 |  
				| dzieki zaraz ogladam  |  | 
	
		|  | 
	
		| KristofSX |  | 
	
		|  | 
	
		| GPwariat | 
			
				|  Wysłany: Czw 14:30, 31 Lip 2014    Temat postu: ustawienie zawieszenia wg serwisowki ;) |  
				| 
 |  
				| witam! ma ktos dokladne dane z serwisowki do ktm 520 exc 2002r potrzebuje te dane by miec jakis mniej wiecej puknt odniesienia  bo wiadomo kazdy kto mial ktma nie wiadomo co tam namieszal! ile klikow z dolu i gory (przod i tyl) pozdr |  | 
	
		|  |