Autor Wiadomość
Alig_18
PostWysłany: Czw 8:14, 02 Paź 2014    Temat postu:

witam potrzebuje manuala do ustawienia tps-a w ktm 250 sx-f 2007r czyba że ktoś moze napisać jak mam to prawidłowo zrobić
Alig_18
PostWysłany: Śro 20:48, 01 Paź 2014    Temat postu:

a nie wiem czy to istotne kiedyś podjechałem do warsztatu gdzie gościu zajmuje sie samymi plastikami. i zaczoł regulowac mi gaźnik motor chodzi wmiare dobrze po regulacji ale jak gościu zakręcił całkowicie śrubke od mieszanki to motor dalej chodził a mówił ze powinien zgasnąc.
Alig_18
PostWysłany: Śro 20:44, 01 Paź 2014    Temat postu:

nie czyściłem gaźnika osobiście tylko mechanik. z tego co wiem to ustawiał miernikiem tps-a ale nie wiem czy rozbierał przyśpieszacz. może tam tkwi problem. w dzisiejszych szasach ciezko o fachowca kto sie zna na gaśnikach. może wyciągne go i wyśle do ciebie Smile ?? a ten czujnik tps ustawia sie na ciepłym czy zimnym silniku. może to on jak sie rozgrzeje to szfankuje
hacker33
PostWysłany: Śro 18:50, 01 Paź 2014    Temat postu:

Przez rozebranie i czyszczeni rozumiem rozebranie i złożenie według serwisówki.
Jak ktoś mi pisze że rozebrał i czyścił gaźnik a nie rozebrał pompki przyśpieszenia albo nie ustawił TPS-a to domyślam się, że gaźnik został tylko spryskany z zewnątrz i tyle.

Dysze iglice sprawdzałeś czy są według manuala?
Nie założył ktoś przypadkiem blaszki przepustnicy do góry nogami? Objawy wtedy takie jak u Ciebie.
Alig_18
PostWysłany: Śro 18:34, 01 Paź 2014    Temat postu:

guma łącząca założona nowa. gaźnik już czyszczony i dalej to samo. ktoś wspominał że może to być czujnik położenia przepustnicy. co sądzisz o tym?
hacker33
PostWysłany: Śro 18:20, 01 Paź 2014    Temat postu:

Gaźnik do regulacji.
Rozebrać, wyczyścić jak moto seria to ustawić według serwisówki.
Sprawdzić czy nie ma lewego powietrza na gumach łączących.
Alig_18
PostWysłany: Śro 17:58, 01 Paź 2014    Temat postu:

pomoże ktoś??
Alig_18
PostWysłany: Śro 17:42, 01 Paź 2014    Temat postu:

wymieniany tłok i korba uszczelniacze na zaworach. nowa rurka gumowa między gaźnikiem a silnikiem. jest tez taki objaw że jak sie motor zapali na ssaniu i po czasie wyłącze saanie to motor ma dość wysokie obroty dopiero po rozgrzaniu spadną mu. i po przejechaniu około 20 minut motor zaczyna przygasać albo falować obrotami. i teraz nie iwem co z tym zrobić i komu to dać żeby mi sie tym zajoł. bo kazdy rozkłada ręce
hacker33
PostWysłany: Śro 17:35, 01 Paź 2014    Temat postu:

Silnik po jakim remoncie i przez kogo?

Alig_18 napisał:
robie podjazd albo jade powoli między drzewami na niskich obrotach motor gaśnie


To wskazuje na za bogatą mieszankę, za niskie wolne obroty, źle wyregulowaną pompkę przyśpieszenia, brudny filtr powietrza.

Alig_18 napisał:
zdaży mu sie tak że czasem nie chce zejśc z obrotów i sie troche zwiesi.


to wskazuje na za ubogą mieszankę, lewe powietrze
Alig_18
PostWysłany: Śro 17:25, 01 Paź 2014    Temat postu:

Witam. sory że się wtroncam w temat ale map problem z ktm 250 sx-f 2007r
Motor pali dobrze na zimnym i ciepłym silniku, ale jak jest nagrzany i np robie podjazd albo jade powoli między drzewami na niskich obrotach motor gaśnie, musze go przegazowywać i wtedy dopiero czyma obroty zdaży mu sie tak że czasem nie chce zejśc z obrotów i sie troche zwiesi. silnik jest po remoncie. podejrzewam gaźnik albo coś z prądem. miał ktoś taki problem??
Piotras
PostWysłany: Czw 20:43, 18 Wrz 2014    Temat postu:

Zawsze jak mi się zagrzeje moto, to podnoszę zawory, kopie go na sucho, a dopiero później odpalam. Smile
Wojtekzne
PostWysłany: Wto 22:04, 09 Wrz 2014    Temat postu:

Tak wiec moto zdrowe chodzi jak burza. Zatkany kanał w przyśpieszaczu. Wyszło dopier z gaźnikiem na stole. Taki piękny serwis mi to robił :/ W między czasie byłem na pucharze polski południowej cc w Świnnej masakra nigdy po takim błocie nie latałem było naprawde ciężko.
stpeter
PostWysłany: Wto 10:07, 09 Wrz 2014    Temat postu:

U mnie przy identycznych objawach uszkodzona była cewka. Objawy tylko jak moto sie zagrzało ( a właściwie cewka się zagrzała). Podmieniłem z innego i działał.
Gość
PostWysłany: Czw 23:11, 24 Lip 2014    Temat postu:

Impulsator sprawdzony jednak to nie wiec pozostaje jeszcze moduł
Wojtekzne
PostWysłany: Pon 11:09, 14 Lip 2014    Temat postu:

Więc tak głowica z zaworami sprawdzana była 15mth emu i było wszystko czyszczone i regulowane nowe uszczelniacze, nowy łańcuch rozrządu. Gaźnik był przeglądany i regulowany i wszystko pięknie jeździło palił od strzała ciepły a jak bardzo zimno to max od 3. Zagrzeje sie i jak mu chce dokoksowac to go nagle zdławi kichnie. Impulsator jeszcze nie był sprawdzany chyba bo ciężko dorwać części na podmiane. No ale podrzuce temat impulsatora i moze cos powiedzą

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group