Autor Wiadomość
hacker33
PostWysłany: Wto 13:03, 24 Cze 2014    Temat postu:

Pytać nie masz co, bo jak koleś zobaczy, że jesteś zielony to usłyszysz to co będziesz chciał usłyszeć.
Lub moje ulubione odpowiedzi, "ja się nie znam wszystko robi mechanik."
Bostorn
PostWysłany: Wto 12:36, 24 Cze 2014    Temat postu:

można by książkę o tym napisać, co i jak, zresztą wiele jest takich tematów w sieci, polecam trochę lektury
http://www.motocaina.pl/Na_co_zwrocic_uwage_przy_kupnie_motocykla_Poradnik,0,7919,0.html

http://forum.motocyklistow.pl/index.php/topic/92432-na-co-patrzec-przy-zakupie-motocykla-crossenduro/
henio12323
PostWysłany: Pon 21:57, 23 Cze 2014    Temat postu:

sie nie szlifuje, cylinder oddajesz do pomiarów, wtedy wiadomo czy nie zrobiło sie jajo z cylindra, jak trzyma wymiar itp itd, potem oddajesz do honowania, czyli nacinanie rowków na olej na powierzchni nicasilu. plus delikatnie to równa cylinder, tzn zaleznie od tego ile sie honuje, mozna honowac długo to wyrówna cylinder ale straci sporo wymiaru. zreszta ty sie niczym nie przejmujesz, oddajesz do dobrego warsztatu i juz to robia, koszt honowania to max 50 zł. pomiar z 20 zł. czasami jak kupujesz na miejscu tłok to te usługi moga byc nawet za darmo. no i wymieniasz tłok wyliczony pod dany wymiar cylindra, honowanie zwykłe nie zmienia srednicy cylindra. tłok dobieraz np 0.06 mniejszy czy tam ile producent przewiduje. i jeździsz. praktycznie nic docierac nie trzeba nawet
MOTOBI
PostWysłany: Pon 21:50, 23 Cze 2014    Temat postu:

Czy gdy jest nicasil to jak wygląda wymiana tłoka, szlif ?
MOTOBI
PostWysłany: Pon 21:46, 23 Cze 2014    Temat postu:

Ma też nicasila, wiec pytanie co ile wymienia się nicasil ?
barek253
PostWysłany: Pon 21:35, 23 Cze 2014    Temat postu:

na pewno nie jest tylko ktoś tak zarej żęby latać na a1
henio12323
PostWysłany: Pon 21:31, 23 Cze 2014    Temat postu:

możliwosc jest, ale jeszcze takiego sprzętu zablokowanego nie widziałem ;P

sprawdź czy sprzęgło dobrze działa, czy koło z tyłu nie peka ( tzn piasta)
MOTOBI
PostWysłany: Pon 21:29, 23 Cze 2014    Temat postu:

Motocykl jest też zarejestrowany na A1 czy to znaczy że istnieje możliwość że jest ograniczony do 15 km ?
barek253
PostWysłany: Pon 21:14, 23 Cze 2014    Temat postu:

najlepiej weź kogoś kto już używął takie sprzęty
sam jako laik dużo nie zauważysz nie wypatrzysz
a patrzysz przede wszystkim na najdrozsze rzezy typu silnik czy nie cieknie czy nie ma pękniec
zawieszenie przód i tył czy nie cieknie czy nie stuka przycina
lozyska kol amortyzatora czy naped to rzeczy ktore sie zuzywaja wiec tym mozna sie kierowac targujac cene
i najwazniejsze sama jazda testowa dobrze dogrzac pojezdzic kilka dobrych minut posprawdzac wszystkie biegi
po jezdzie znowu oblukac silnik i reszte czy tam nic nie puscilo itp
drobne wycieki oleju kolo dyfuzora czy zaworu wydechowego sa dopuszczalne
MOTOBI
PostWysłany: Pon 21:11, 23 Cze 2014    Temat postu:

Proszę o szybką odpowiedź
MOTOBI
PostWysłany: Pon 21:07, 23 Cze 2014    Temat postu: O co warto zapytać przy kupnie ktm exc 125

Witam, jutro jadę zobaczyć ktm exc 125 2000r. Pytanie dla was, o co warto się zapytać sprzedającego oraz jakiej odpowiedzi mam oczekiwać żeby wiedzieć czy motocykl jest wart swojej ceny.

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group