Autor Wiadomość
henio12323
PostWysłany: Sob 10:32, 21 Cze 2014    Temat postu:

pewnie jak sie kupuje nowy wydech to jest podany od razu wartosc dysz, ewentualnie dane do kompa żeby wgrac jak jest wtrysk

kiedys wpadła mi w ręce instrukcja do wydechu do KX 250 jakiegos starszego powiedzmy 00 rok, i wydech był chyba FMFa i dla róznych modyfikacji były podane tabele z jettingiem zeby jak najwiecej kuni wycisnąć Very Happy
KristofSX
PostWysłany: Sob 9:51, 21 Cze 2014    Temat postu:

pawciak12 napisał:
Ciekawe jak to jest jak sie bierze z salonu nowego kata (EXC) z akrapem, czy ingeruja w gaznik czy zostawiaja tak jak jest normalnie?


jeśli serwis jest porządny to powinnin przestawić, na 100% mają podane ustawienia jakie powinny iśc pod akrapa
pawciak12
PostWysłany: Sob 8:11, 21 Cze 2014    Temat postu:

Ciekawe jak to jest jak sie bierze z salonu nowego kata (EXC) z akrapem, czy ingeruja w gaznik czy zostawiaja tak jak jest normalnie?
henio12323
PostWysłany: Pią 22:02, 20 Cze 2014    Temat postu:

ja z seryjnego załozyłem przelot z SXa nowszego, potem akrapa i nic nie ruszałem, moze jakas regulacją uzyskał bym kilka setnych % mocy więcej ale to nie jest taka prosta zabawa a jak moto jeździ to szkoda zaczepiac
KristofSX
PostWysłany: Pią 20:02, 20 Cze 2014    Temat postu:

teoretycznie tak,, ale w praktyce różnie to bywa, kiedys założyłem przelot do 525EXC , nic nie regulowałem i wszystko chodziło dobrze
pawciak12
PostWysłany: Pią 19:49, 20 Cze 2014    Temat postu: Przelot tłumika

Czy robiac przelot w fabrycznym tłumiku trzeba zmieniac dysze w gazniku na wieksze?. Jak tak to jakie? (450 rfs)

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group