Autor Wiadomość
Fourier
PostWysłany: Pon 21:31, 15 Lut 2016    Temat postu:

LM z tego co się orientuję to właśnie jest dosyć popularny w Niemczech (ich marka). Na nasz rynek wchodzi i jeszcze nie jest aż tak popularna. Daj znać jak się zachowuje w moto.
GBktmexc400
PostWysłany: Pon 20:57, 15 Lut 2016    Temat postu:

Fourier napisał:
Nie wiem jak w moto ale w samochodach raczej nie widziałem złej opinii o LM. Sam ostatnio kupiłem bańkę ale autko czeka do wiosny na wymianę.


olej kupilem w niemczech, drogi bo az 65 euro, poprzedni wlasciciel motocykla uzywal 10W60 chyba castrol i wlasnie polecal mi zalewac o podobnej lepkosci z tego wzgledu ze moto w terenie sie dosc mocno zagrzewa, wiadomo zalezy tez od sposobu jazdy, a opini na temat tej marki cos ciezko znalesc
Fourier
PostWysłany: Sob 18:20, 13 Lut 2016    Temat postu:

Do moto miałem: motorex, motula 300v i ipone katana. Motul najdłużej nie zmieniał koloru i najbardziej przylegał do elementów (nie spływał). Na żadnym z nich nie było problemów ze sprzęgłem.
mani3k123
PostWysłany: Sob 17:00, 13 Lut 2016    Temat postu:

Ja lałem Motorexa i powiem szczeze ze nie opłaca się go lać. Teraz zalalem Putoline 10w50 i silnik ciszej chodzi , sprzeglo się nie ślizga i ogólnie sprawia lepsze wrażenie. Dodam tylko ze Motorexa miałem z pewnego źródła
Fourier
PostWysłany: Sob 15:21, 13 Lut 2016    Temat postu:

Nie wiem jak w moto ale w samochodach raczej nie widziałem złej opinii o LM. Sam ostatnio kupiłem bańkę ale autko czeka do wiosny na wymianę.
GBktmexc400
PostWysłany: Sob 13:00, 13 Lut 2016    Temat postu:

podlacze sie pod temat, ktm exc 400 2001, zalalem olejem 10W60 liqui moly, jakie opinie na temat tego oleju i marki?
henio12323
PostWysłany: Wto 20:30, 17 Cze 2014    Temat postu:

ale masz problem... juz nie pierwszy na forum... tak banalny

spusc ten olej, kup motula, zalej zobacz, jak nie bedzie róznicy to szukaj przyczyny gdzie indziej. jak sie problem rozwiąze to wiesz co zrobic z castrolem ( byle nie do scieków Razz )
StianEXC
PostWysłany: Wto 18:18, 17 Cze 2014    Temat postu:

no nic jak sprawa się nasili za jakis czas to wezmę sie za robote konkretna
hacker33
PostWysłany: Wto 15:04, 17 Cze 2014    Temat postu:

Pytanie czy to wina oleju czy sprzęgła - pompy, zapowietrzenia itd.
StianEXC
PostWysłany: Wto 13:59, 17 Cze 2014    Temat postu:

Dodam, ze jedynka na zimnym wchodzi topornie a znalezienie luzu to wyzwanie ;/ Z jednej strony jezdzil bym na castrolu bo szkoda tak wymieniac a z drugiej dla dobra ktma wymienił bym odrazu.
StianEXC
PostWysłany: Wto 13:43, 17 Cze 2014    Temat postu:

Niezła konwersacja, ale czy jak bede jezdzil dalej z tym ślizgającym sprzegłem (czasami) to nic więcej nie uszkodzę?
henio12323
PostWysłany: Wto 10:39, 17 Cze 2014    Temat postu:

major - ja też nie gnoje castrola ogólnie, sam uzywam czasami smarów do łancucha, czy innego oleju. ale do silnika do 4T i do RFS odradzam bo to szajs.

do 2T i do innych sprzetów może i bym wlewał ;P
lionix
PostWysłany: Wto 10:03, 17 Cze 2014    Temat postu:

Ja wlalem full power castrol do beemki i go wciagalo, potem inny i do wymiany 0 dolewek
major000
PostWysłany: Wto 8:05, 17 Cze 2014    Temat postu:

Nie chcem rozpętywać wojny olejowej więc napiszę że każdy jeździ na czym chce bo wybór jest ogromny, i każdy z tych olei jest dobry. Powstrzymajmy się jednak od gnojenia olei castrola bo wszystkie mity krążące na jego temat są bardzo mocno przesadzone. Tak jak wcześniej napisałem olej ten ma chyba najlepszy stosunek cena-jakość. Jeśli ktoś lata amatorsko to ten olej w 100% spełni jego oczekiwania.
henio12323
PostWysłany: Pon 22:45, 16 Cze 2014    Temat postu:

bo ich uzywam i widze na którym oleju sprzęt lepiej pracuje.

też kombinuje po kosztach, i nie wypowiem sie który lepiej chroni, moze castrol moze motul. ja akurat słyszałem opinie że to castrol się szmaci i wyprzedaje itp itd. nie wnikam bo wiem że co hurtownik/sprzedawca to własna opinia, i często nagaduje na firmy których nie ma w ofercie... ale nie o tym

mi w ktmie po prostu sprzegło nie pracowało jak trzeba na castrolu. czy zimny czy ciepły bardzo cięzko było znaleźć luz, jak sprzegło postało szybciej kleiło. wiec wbijanie biegu na zimnym silniku to był ostry zgrzyt. na motoulu tego nie mam, biegi wchodza płynniej, luz znajduje bezproblemowo i przy pierwszym wbiciu biegu ledwo co łancuchem szarpnie. opinia opinią, ale po prostu ja widze ogromną róznice. testowałem inne oleje na innych tego nie było na castorlu było


aaa i dodam że wczesniej lałem jakiegos gorszego castrola chyba GPS i było lepiej, potem na syntetycznym power 1 była własnie "tragedia" na motulu 300V jeszcze nic złego sie nie działo ;D

a co do barwienia oleju - im bardziej sie barwi tym znaczy że lepiej czysci silnik Very Happy ja wole zlewać czarny olej, niz piekny bialutki/zieloniutki/czerwoniutki a żeby syf zostawał w srodku

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group