Autor Wiadomość
henio12323
PostWysłany: Czw 22:57, 05 Cze 2014    Temat postu:

10X bardziej prawdopodobne niż cokolwiek innego.
patryk6433
PostWysłany: Czw 22:51, 05 Cze 2014    Temat postu:

ok ale uważacie że to bardzo prawodopodobne że to może być rozregulowany gaźnik?
henio12323
PostWysłany: Czw 22:49, 05 Cze 2014    Temat postu:

dokładnie serwisowka i do dzieła, tam wszystko jest rozpisane, jakie dysze, jak ustawic paliwo w komorze... itp itd

a jak chcesz sie dowiedziec co za co odpowaida to poszukaj manuala do yamahy 05-08 rok cos takiego tam jest fajnie rozpisane co i jak bo gaźnik jest tam ten sam.


a i taka rada - jak sie nei znasz to mozesz posprawdzac i poustawiac tylko zgodnie z manualem, ale dokładniejszej regulacji sam na oko nie zrobisz, chyba że metodą prób i błędów ale osobiscie bym sie w to nie bawił i czasali lepiej akurat gaźnik zlecic fachowcom
patryk6433
PostWysłany: Czw 22:47, 05 Cze 2014    Temat postu:

ok a co myślicie o module? czy mialoby to cos wspolnego? a i kolego to nie ten silnik ja już mam RC4
KristofSX
PostWysłany: Czw 22:42, 05 Cze 2014    Temat postu:

hej
tu masz manual
http://kristofsx.com/KTM/250-525sxf_sx_xc_exc_2006%20owners_manual.pdf

na 55 str masz dane gaźnika
patryk6433
PostWysłany: Czw 21:44, 05 Cze 2014    Temat postu:

hmmm a powiedz mi gdzie znajde jakie powinny być te dysze bo nawet szczerze to nei wiem co to za gaźnik ... wiem że keihin ale rozmiar jaki i to ustawienie tego dotrysku to tez nie wiem jak to ma byc ;/ ustawienie poziomu w komorze plywakowej? czym sie to tam ustawia :O bo tam jest ten zaworek który się czasem lubiał przywieśić i z nadmiaru mi waliło ale sie uregulowało gdzie sie to ustawia?
henio12323
PostWysłany: Czw 21:40, 05 Cze 2014    Temat postu:

hehe widze że jeszcze wiele przed toba Very Happy te gaźniki mają kilkanascie róznych ustawien

raz że srubką od spodu - nie wiem ile ma byc wykręcona ale od tego jest serwisówka żeby sprawdzic, to jest ustawienie wyjsciowe, zazwyczaj się sprawdza ale teoretycznie od tego ustawienia moto powinien odpalac ale nie musi chodzic idealnie

dwa - ustawienie poziomu paliwa w komorze pływakowej

trzy - kilka dysz, zalezy od gaźnika moze byc nawet 6 róznych dysz/rozpylaczy

cztery - iglica, raz że jej wysokosc, dwa ze jej kąty i wymiary

5- wolne obroty

6 - cała masa modyfikacji dotrysku paliwa, czas, ilosc
nie wszystko odpowiada za samo odpalanie ale akurat tylko iglica nie ma wpływu i niektóre dysze.

co do ustawien - sprawdź jeszcze wielkosci dysz względem oryginału, i zoabcz czy nie masz jakiegos tuningu, czasami do sportowego wydechu od razu ludzie montują inne dysze.
patryk6433
PostWysłany: Czw 21:33, 05 Cze 2014    Temat postu:

z tego co wiem to tam jest regulacja składu od spodu na ile ma być ustawione ? bo mam yyy na 1.5 obrotu
KozioŁ
PostWysłany: Czw 21:31, 05 Cze 2014    Temat postu:

gaźnik czyszczony a czy wyregulowany? wygląda na problem z gaźnikiem skoro czasem odpala i chodzi przez chwilę
henio12323
PostWysłany: Czw 21:30, 05 Cze 2014    Temat postu:

niestety te sprzety są dosyc kapryśne na odpalanie, i zazwyczaj problem tkwi w ustawieniach gaźnika, ale nie ma jednej rady zrób to i tamto - po prostu trzeba pokombinowac troche
patryk6433
PostWysłany: Czw 21:17, 05 Cze 2014    Temat postu: KTM EXC 250 F 2006

Witam mam taki problem że KTM nie odpala zmieniłem tłoka na nowego jest dobrze dopasowany. Zawory są ustawione w dolnym limicie są po docieraniu w gniazda w głowicy więc nei ma mowy o jakiejś nieszczelności. Rozrząd jest dobrze ustawiony i zmieniłem napinacz na mechaniczny. Więc nei wiem w czym szukać przyczyny... dodam że gaźnik czyszczony. I po dłuższym kopaniu lub kręceniu rozrusznikiem świeca jest mokra... czasem jak kręce rozrusznikiem to sie odzywa wtedy jak kopnę to odpala i chodzi na ssaniu puszcze ssanie pochodzi z 30 sekund i gaśnie jakby brakło paliwa. Niewiem co się dzieje proszę o pomoc! pozdrawiam i dziękuje z góry

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group