Autor Wiadomość
drapi23
PostWysłany: Wto 19:59, 27 Maj 2014    Temat postu:

Jednak okazało sie ze przyczyna było ze zawór wydechowy zahaczył o pierścionek i zablokowało tłoka , tylko sie zastanawiam czemu
drapi23
PostWysłany: Pon 19:33, 26 Maj 2014    Temat postu:

ok Dzięki Smile chciałem sie upewnic zeby grało wszystko
hacker33
PostWysłany: Pon 19:25, 26 Maj 2014    Temat postu:

będzie grać.
drapi23
PostWysłany: Pon 17:57, 26 Maj 2014    Temat postu:

A powiedzcie jak wrzucę tłoka wossner a mam korbę prox to spasuje czy nie zgra sie jedno z drugim ??
drapi23
PostWysłany: Nie 20:10, 25 Maj 2014    Temat postu:

no własnie suwmiarką nie zmierzę . Dzieki wszystkim za rady jutro wezmę sie za dalsze działania . Smile
manta19
PostWysłany: Nie 19:37, 25 Maj 2014    Temat postu:

Podjedź do jakiegoś tokarza w okolicy oni mają srednicówki i za free albo piwko Ci zmierzą i będziesz wszystko wiedział.....Suwmiarka nie jest dokładna przy tym pomiarze akurat....
drapi23
PostWysłany: Nie 19:20, 25 Maj 2014    Temat postu:

NIe mam Średnicówki zeby to dokładnie zmierzyć co najwyżej suwmiarkę .
NIe przewidywałem jeszcze zmiany bo nie miałem problemu z nim palił czy ciepły czy zimny od kopa , a tu dzis rozleciał sie pierścionek . A nie wieci czy w serwisie KTM mi dopasuja dokładnie selekcję ??
manta19
PostWysłany: Nie 19:10, 25 Maj 2014    Temat postu:

Musisz pomierzyć średnicówką i wtedy będziesz wiedział jaki włożyć-czy b czy c choć wpisując nr z tłoka też można się dowiedzieć co siedzi.Ja uznaje firmy prox, wossner, vertex nigdy się nie zawiodłem no i oryginał tylko cena spora a i tak się często zmienia to po co przepłacać Smile
P.s zalecane jest na 2 tłoki korba....
KristofSX
PostWysłany: Nie 19:04, 25 Maj 2014    Temat postu:

drapi23 napisał:
A jak mam tłok selkcja B to teraz tez B czy C ??

wszystko zalęży od cylindra czy juz ma wymiar C czy jeszcze B
drapi23
PostWysłany: Nie 19:03, 25 Maj 2014    Temat postu:

A jak mam tłok selkcja B to teraz tez B czy C ??
amek721
PostWysłany: Nie 18:31, 25 Maj 2014    Temat postu:

ja od kilku sezonów jeżdżę na dwupierścieniowych vertexach, wymieniam je regularnie, żadnego problemu nigdy nie miałem.
drapi23
PostWysłany: Nie 18:29, 25 Maj 2014    Temat postu:

OK coś wymyślę . A jaki tłok polecacie ?? obecnie był wrzucony prox
manta19
PostWysłany: Nie 18:25, 25 Maj 2014    Temat postu:

Da rade wysłać za granice żeby zrobili nowy nikasil jak się da,albo tuleja,albo nowy nie zajechany cylek :/
drapi23
PostWysłany: Nie 15:42, 25 Maj 2014    Temat postu:

Juz wszystko wiem ! poszedł pierscien i zablokowało tłoka ,korba cała nic sie nie stało chodzi dobrze . tylko zrobiło mi rysę w cylindrze i teraz pytanie da rade jakos go zregenerowac ?
amek721
PostWysłany: Nie 13:56, 25 Maj 2014    Temat postu:

Prawdopodobnie poszła korba i/lub łożysko na korbie. W moim przypadku skończyło się to wymianą praktycznie całego silnika(powłoka cylindra, korbowód, łożyska i tłok). Cylinder do góry i wszystko jasne. Nie obejdzie się też bez rozpoławiania silnika.
PS stanął ci silnik jeżeli już...

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group