Autor Wiadomość
Rysiek24
PostWysłany: Pon 12:11, 26 Maj 2014    Temat postu:

lepiej szukac 620 SC , badz 620 sxc - waga moze o 2 kilo wiecej od 540 , ale silnik bardziej popularny ( w 540 silnik bez walka balansujacego na 1 pompie oleju).

kolo powinno byc w osi ! sciaganie nie ma nic do kostek ! - njlepiej poprowadz go po desce szeroksoci kola i zobacz czy sie nie rozjezdza tyl z przodem !!

jak gaznik dellorto to moze strzelac przy odpalaniu .
lechucrx
PostWysłany: Wto 19:31, 20 Maj 2014    Temat postu: Parę pytań na temat SXC 540

Witam wszystkich użytkowników.

Z racji że powracam w teren, i szukam jakiegoś KTMa, postawiłem na SXC, ponoć równowaga pomiędzy LC4 a EXC.

Byłem oglądać jedną sztukę. Stan silnika jak na mój słuch jest dobry, nic nie puka, jedynie słychać ten charakterystyczny klekot LC4. Wizualnie, pozostawia wiele do życzenia, zawiecha i reszta technicznych rzeczy raczej jest ok. Czy 6000zł to odpowiednia cena za ten model ?

Jeszcze pare pytań:
-wydaje mi się, że tylne koło nie jest w jednej linii z przednim. Przednia część jest odchylona tak jakby w lewą stronę motocykla. Być może to złudzenie, albo złe ustawienie na regulacji, jakie jest wasze zdanie?

-puszczam kiere na asfalcie a tu ciągnie w prawo. Może to wina kostki. Olać czy się tym przejmować ?

-czy strzelanie z wydechu przy próbie odpalenia po lekkim zalaniu to norma ? raz strzelił, może dwa.


Moto jeszcze jest do zarejestrowania, czyli dochodzi kolejne pareset złotych.

Doradźcie coś Panowie znawcy Kata, bo ja z Hondy się przesiadam i wiedzę mam kiepską Wink

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group