Autor Wiadomość
Czop9541
PostWysłany: Pią 12:56, 16 Maj 2014    Temat postu:

henio12323 napisał:
tak trzeba praktycznie całe lagi rozebrac, oczywiscie uszczelniacyz nie musisz zaczepiać, jedynie spuscic olej, odkręcic góre i dół, wyjąć cały kartridż jego porozkręcać żeby dostać się do tego zaworka sterowanego tą długą aluminiową rurką, u mnie to wszystko było aż czarne od syfu. musiałem dremelkiem poszlifować gniazdo gdzie zaworek pracuje bo domyc się niczym nie dało Very Happy i na koniec taka rada - zalej dodatkową iloscią oleju tą aluminiową rurke, wtedy nie zbiera siętam syf a jak juz to zawsze jest smarowanie i nic sie nie zapieka



Spoko,dzięki za odpowiedź.
Generalnie to wielkimi krokami zmierzam do małej regeneracji przodu: olej + uszczelnienia, także będzie okazja to obczaić dokładnie. Very Happy
henio12323
PostWysłany: Czw 19:35, 15 Maj 2014    Temat postu:

tak trzeba praktycznie całe lagi rozebrac, oczywiscie uszczelniacyz nie musisz zaczepiać, jedynie spuscic olej, odkręcic góre i dół, wyjąć cały kartridż jego porozkręcać żeby dostać się do tego zaworka sterowanego tą długą aluminiową rurką, u mnie to wszystko było aż czarne od syfu. musiałem dremelkiem poszlifować gniazdo gdzie zaworek pracuje bo domyc się niczym nie dało Very Happy i na koniec taka rada - zalej dodatkową iloscią oleju tą aluminiową rurke, wtedy nie zbiera siętam syf a jak juz to zawsze jest smarowanie i nic sie nie zapieka
Czop9541
PostWysłany: Czw 16:42, 15 Maj 2014    Temat postu:

henio12323 napisał:
najczęsciej górne sruby od odbicia z przodu sie zapiekają i warto jak najszybciej tam zajrzeć ;D ja miałem to takie zasyfione że nawet po czyszczeniu nie pracowało to płynnie


Wiem ze sie zapiekaja ale domyslam sie ze trzeba pewnie cale lagi rozbierac,czyz nie?Dotychczas udalo mi sie naliczyc na gornej prawej regulacji 37 klikow wiec pewnie to bedzie to.
henio12323
PostWysłany: Czw 16:01, 15 Maj 2014    Temat postu:

najczęsciej górne sruby od odbicia z przodu sie zapiekają i warto jak najszybciej tam zajrzeć ;D ja miałem to takie zasyfione że nawet po czyszczeniu nie pracowało to płynnie
KozioŁ
PostWysłany: Czw 15:29, 15 Maj 2014    Temat postu:

minimum 30 klików, z tyłu tak samo, jeśli masz problem ze śrubami regulacyjnymi radzę najpierw zrobić serwis
Czop9541
PostWysłany: Czw 15:10, 15 Maj 2014    Temat postu: Lagi Wp 48 regulacja

Panowie mam pytanie ile klikow ma pelna skala regulacji od gory a ile od dolu(kompresji) na lagach poniewaz u mnie jest juz zastana a jak bede krecil z uzyciem wiekszej sily to moge urwac.Mowa o exc 250 2006 lagi wp 48.Pozdro

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group