Autor Wiadomość
hacker33
PostWysłany: Czw 7:12, 01 Maj 2014    Temat postu:

Jak był niski to mógł dostosować zawieszenie pod swój wzrost/wagę.
Jak masz na miar jeszcze na sprzedawce swojego motocykla to może zadzwoń i się zapytaj.
Gość
PostWysłany: Czw 7:00, 01 Maj 2014    Temat postu:

Dziękuję za informację i spróbuję dzisiaj zgodnie z podpowiedziami sprawdzić wszystkie regulacje(czy faktycznie coś się da polepszyć)? Porównam też te sprężyny moją z kumpla. Może faktycznie coś kombinował wcześniejszy właściciel przy zawieszeniu. Jeżeli regulacje nie przyniosą oczekiwanych rezultatów to uważacie, że wcześniejszy właściciel mógł wymienić sprężyny i przez to obniżyć zawiechę?? Chyba już więcej nie ma możliwości??
henio12323
PostWysłany: Śro 22:28, 30 Kwi 2014    Temat postu:

róznice mogą wynikac z napięcia wstępnego spręzyn,
z tyłu reguluje to sie scisnieciem spręzyny taka duzą nakrętka, jak jest rozkręcone to moto siada, i stąd moze byc róznica, moze byc też inna spręzyna, albo bardzo miekka, wtedy pod masą motocykla moze sie bardziej uginac,

z przodu też zwykle jest jakas regulacja, nie wiem jak w tym zawieszeniu ale w ktmach EXC/SX masz albo srube od góry którą wciskasz spręzyne, albo w starszych, zwykłe plastikowe podkładki pod spręzyne, im gruybsza tym spręzyna jest bardziej napięta i moto wyżej zawsze stoi
hacker33
PostWysłany: Śro 22:19, 30 Kwi 2014    Temat postu:

Jedynie co mógł ktoś zrobić to po prostu obniżyć zawieszenie.
Sprawdź w tylnym amortyzatorze czy macie np. takie same sprężyny.
Są one opisane na jednym ze zwojów.
Gość
PostWysłany: Śro 18:29, 30 Kwi 2014    Temat postu:

Sorki, braki w mojej wiedzy odnośnie modeli. Mamy takie same 950 ADV i nie R ani nie S.
Właśnie skoki zawieszenia powinny być takie same, ale jak wcześniej pisałem jak mój stoi na kołach to dużo niżej przysiada. Przeczytałem manuala, ale nic nie znalazłem w tym temacie. Jedynie tłumienia, dobicia/odbicia zawieszenia oraz odpowietrzanie ciśnienia w lagach. Cholera ciekawostka i co gorsze, która przeszkadza. Moto jak ADV nisko siedzi!! Jeżeli ktoś ma jakiś pomysł co to może być lub dlaczego to proszę o info.
hacker33
PostWysłany: Śro 12:12, 30 Kwi 2014    Temat postu:

To macie takie same czy inne modele?
Bo Ty piszesz, że masz 950 ADV.
A kolega ma R czyli Super Enduro tak?

Ogólnie to są dwa różne motocykle, o różnych przeznaczeniach i innych skokach zawieszeń:

Skoki zawieszeń przód/tył:
ADV 210/210
ADV S 245/245
Super Enduro R 250/255
Pyza_Wr
PostWysłany: Śro 11:52, 30 Kwi 2014    Temat postu: Mały skok zawieszenia 950 Adventure

Witam,

Kupiłem niedawno KTM 950 ADV i na pierwszy rzut oka wszystko było ok. Niedawno porównaliśmy moto z kumplem który ma taki sam model czyli R i z tego samego roku czyli 2005. Mój jest wyraźnie niżej posadzony a same zawieszenie z przodu i z tyłu wyraźnie bardziej "ściśnięte". Same lagi z przodu są widocznie kilka centymetrów bardziej wciśnięte czyli jakby sam skok zawieszenia był o te kilka centymetrów mniejszy. Na stopce centralnej to oba są identyczne, jednak jak go zrzucę na glebę to siada dużo niżej. Czy może ktoś pomóc co da się zrobić i co można, aby go podnieść do normalnej wysokości. Z góry dzięki!

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group