Autor Wiadomość
GPwariat
PostWysłany: Pią 18:58, 15 Paź 2010    Temat postu:

nie wiem czy jest suche? musialbym sprawdzic jak zobacze to napisze jak znajde czas Wink
Karambol
PostWysłany: Wto 18:03, 12 Paź 2010    Temat postu:

GPwariat napisał:
dzis poskladalem wkoncu ,na dyszy 190 ,zmniejszylem poziom paliwa no i sie poprawilo teraz dziala regulacja skladu mieszanki i ladniej pracuje na wolnych ale zastanawia mnie jedna rzecz jak dam mu pelen gaz odrazu to zgasnie ciekawe?


To moze byc tez objaw zle ustawionego zapłonu. LC4 potrafi sie zadlawiac po gwałtownym dodaniu gazu ale pod obciazeniem, w czasie jazdy. Na postoju nie spotkalem sie z tym zeby zgasl przy przygazówce, chyba, ze mial zle ustawiony zaplon. Masz suche magneto?
Karambol
PostWysłany: Wto 17:56, 12 Paź 2010    Temat postu:

lukasz_vip napisał:
wersja SC miała dysze 195 w oryginale w tych gaźnikach.


Ale dysza główna to nie koniec, to musi byc przecież zestrojone. Oprócz gównej sa inne dysze w tym dysza wolnych obrotow, musi byc odpowiednia grubosc, rozmiar i krzywizna iglicy ostra/tępa, poziom pływaków, mieszanka.
To, ze SC ma dysze 195 to jeszcze nic nie znaczy.
On ma 200 i to chyba wszystk o co ma..
GPwariat
PostWysłany: Pon 19:53, 04 Paź 2010    Temat postu:

dzis poskladalem wkoncu ,na dyszy 190 ,zmniejszylem poziom paliwa no i sie poprawilo teraz dziala regulacja skladu mieszanki i ladniej pracuje na wolnych ale zastanawia mnie jedna rzecz jak dam mu pelen gaz odrazu to zgasnie ciekawe?
lukasz_vip
PostWysłany: Pon 12:59, 04 Paź 2010    Temat postu:

wersja SC miała dysze 195 w oryginale w tych gaźnikach.
GPwariat
PostWysłany: Nie 18:10, 03 Paź 2010    Temat postu:

ktora dysza jest od wolnych obrotow? i nie umiem regulowac skaldu mieszanki czyli wkrece na maks i bez roznicy takiej magi jeszcze nie mialem z gaznikiem Wink
GPwariat
PostWysłany: Śro 7:49, 29 Wrz 2010    Temat postu:

odpala sie go bez problemu wystarczy 2razy na sucho i wlaczam cieple ssanie i pali na dotyk na cieplym tez pali od kopa tylkoze jak sie zadusi to juz porazka Sad dzis bede miec drugi gaznik to przeloze sobie dysze i zobaczymy co bedzie Wink
Karambol
PostWysłany: Wto 20:13, 28 Wrz 2010    Temat postu:

GPwariat napisał:
i jeszcze jaki poziom paliwa bo wydaje mi sie ze jest za duzy


Co do poziomu paliwa to sie nie wypowiadam..
Karambol
PostWysłany: Wto 20:12, 28 Wrz 2010    Temat postu:

Jak dysza główna 200 to zdecydowanie za duzo paliwa dostaje, pewnie mozna go odpalac bez ssania z taka dysza, albo ewentualnie wylaczac ssanie natychmiast po odpaleniu. A i samo odpalanie musi byc ciezkie nie mowiac o spalaniu...
GPwariat
PostWysłany: Pon 12:12, 27 Wrz 2010    Temat postu:

i jeszcze jaki poziom paliwa bo wydaje mi sie ze jest za duzy
GPwariat
PostWysłany: Pon 12:04, 27 Wrz 2010    Temat postu:

no i rozebralem i mala nie spodzianka dzysza paliwa ma 200 a ta druga 45 iglica jest ok , a najdziwiniejsze jest to ze jak wlacze ssanie to gasnie czuc ze dostaje za duzo paliwa chyba to bedzie ta dysza zobaczymy, aha gaznik jest 96r z lc4 620 phm 40sc czy jakos taka ma koncowke
GPwariat
PostWysłany: Nie 20:30, 26 Wrz 2010    Temat postu:

ok dzieki jutro sprawdze i napisze Wink
Karambol
PostWysłany: Nie 20:10, 26 Wrz 2010    Temat postu:

glowna `155, wolnych obrotow 45 - przewaznie
GPwariat
PostWysłany: Nie 19:25, 26 Wrz 2010    Temat postu:

a jakie sa orginalne dysze jutro posprawdzam wszystko i bede wieedzial dokladnie
Karambol
PostWysłany: Nie 18:43, 26 Wrz 2010    Temat postu:

GPwariat napisał:
hm nie wiem pisze gdzies na tym gaznik jak jest zalozony w moto z lewej strony ma cieple ssanie a z prawej takie plastkiowe pokretlo chyba do wolnych obr a obok zaraz chyba do skladu mieszanki moze cos to pomoze jak nie to pojde zobaczyc moze cos bedzie na nim pisac i takie pytanie jaki wlozyc inny gaznik niz ten dellorto bo z tego co widze to ten gaznik to jedna wielka pomylka


Czyli chyba PHM40. Śruba mieszanki 1.5 obrotu, iglica 3 zabek od góry (czyli przed ostatni).
Wazne jest jakie masz dysze, jak ktos grzebal w dyszach to ciezko cos ustawic bo oryginalne nie sprawiaja problemow.

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group