Autor Wiadomość
henio12323
PostWysłany: Wto 7:51, 29 Kwi 2014    Temat postu:

najlepiej jak nie znasz przeszłosci, od razu go rozebrac, posprawdzac wyczyscic, podregulkowac jak były jakies problemy i poskładac jak trzeba. moze cis sie poluzowało, moze to przelew sie odpiał i nie odpływało tylko waliło na gaźnik - ciezko powiedziec
zgred
PostWysłany: Pon 19:58, 28 Kwi 2014    Temat postu:

henio12323 bardzo dziękuję za info, jutro zabiorę się za pracę zobaczymy co z tego wyjdzie. Przy okazji, mam też problem z gaźnikiem, zauważyłem, że był cały mokry od paliwa po jeździe, jak się do tego zabrać?
henio12323
PostWysłany: Pon 8:38, 28 Kwi 2014    Temat postu:

tam są oznaczenia ARI 116 chyba ale to mówie chyba ;D moge sie bardzo mylić. wpisz sobie w allegro model i powinno wyskoczyc. chociaz napisz jeszcze jaki masz zawias bo mozna mieć rózne modele, choc uszczelniacze pewnie do wszystkiech te same

jak masz dwu komorówki to inaczej sie robi jak jednokomorowe. ale fabrycznie powinienes jednokomorowe miesc.

rozbierasz wszystko, wymywasz np benzyną ekstrakcyjna, bo sama wymiana oleju niewiele da bo duzo syfu Ci zostanie, składasz, a olej wlewasz koło pół litra na lage i sztycą sobie pompujesz żeby olej zassało. najlepiej zalać jakies 700 ml na lage odpowietrzyć i strzykawką reszte odciągnąć, w serwisówce masz napisane jaka powinna byc wartosc poduszki powietrznej czyli ile cm od krawędzi górnej rurki ma byc olej. jak zalejesz po jakies 500 ml to bedzie dobrze, jak chcesz super serwisować i jakos ustawic pod swoją wage czy coś to mozesz sie bawic w zmiane poduszki powietrznej
zgred
PostWysłany: Pon 8:04, 28 Kwi 2014    Temat postu:

Olej to muszę wymienić bo obecny wyszedł z lag podczas wycieczki na pałuk Wink Ok, kupię zatem jakieś podróbki, jaki dokładnie wymiar tam wchodzi bo nie wiem jak dobrać te blackwaye(nie mam chwilowo jak pomierzyć starych)? Jak to wygląda z nalewaniem świeżego oleju. w filmikach widziałem nalewają, przepompowują żeby odpowietrzyć i nadmiar odsysają rurką ze strzykawką, do tej pory rozbierałem tylko lagi z transalpa i tam lałem odpowiednią ilość, jak to się robi fachowo tutaj?
henio12323
PostWysłany: Nie 22:21, 27 Kwi 2014    Temat postu:

oryginalne są dobre bo mają mały opór tarcia, ale przez to ze sa luźniejsze - wiecej syfu sie dostaje i szybciej leca. ja uzywam blackway kupuje za smieszną kase 25 zł chyba, pierwszy zestaw wytrzymał ze 3 sezony ciezkiej katorgi, teraz na zime wymieniłem bo tamte zaczynały ciec, z tym że pyłówki mam w srednim stanie. i jak za tą kase i taką wytrzymałosc polecam ;D opory mają średnie raczej, lepiej poskładac je ze smarem wtedy fajnie pracuja Very Happy
Asteros2012
PostWysłany: Nie 21:50, 27 Kwi 2014    Temat postu:

Ja bym preferował oryginalne uszczelniacze. O oleju pamiętasz? Olej wymienia się z uszczelniaczami. Jak już bd miał rozebrane zawieszenie to musisz ocenić stan panewek czy teflon na nich nie jest uszkodzony.
zgred
PostWysłany: Nie 13:45, 27 Kwi 2014    Temat postu: Naprawa lag.

Pociekły mi lagi w exc-r 450 z 2008r jakie uszczelniacze są rozsądne? Zmienia się standardowo coś poza nimi?

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group