Autor Wiadomość
henio12323
PostWysłany: Nie 8:02, 27 Kwi 2014    Temat postu:

jak sie płyn nabija dobrze to nie musisz regulacją kręcic, o to chodzi że jak tłoczek jest wcisnięty to moze nie przepuscic płynu do zbiorniczka a skoro płyn szedł to znacyz że tłoczek był na maxa wysunięty.

co do mojej wypowiedzi - masz wysprzęglik czyli ten bajer na dole linki Wink ( juz chyba prosciej sie nie da) odkręcasz 3 sruby i go demontujesz. wymyj sobie tam dobrze moto żeby piachu nie napchać, i zrób 3 testy
1) własnie zobacz czy pod wysprzeglikiem, na łozysku masz uszczelnienia
2) osusz z oleju tłoczek wysprzęglika, i podpompuj żeby oparł się o zabezpieczenie ( zresztą on sam to zrobi bo spręzynka odciągnie tłoczek do końca ) ( dolewaj płynu jc ) i nacisnij lekko ale zdecydowanie klamke, nie za mocno bo ci strzelić moze seger, i trzymaj tak klamke przez chwile, jak pompa zdrowa to nie powinna się w ogóle klamka zapadać, a im szybciej sie zapada tym bardziej jest jasne że masz pompe do wymiany
3) przy okazji patrz czy nie cieknie ci płyn tym wysprzeglikiem, ale jak płynu nie ubywało to raczej najmniej wazne
Gość
PostWysłany: Nie 7:53, 27 Kwi 2014    Temat postu:

No odpowietrzylem wlasnie poluzowalem odpowietrznik i wciskalem plyn ze strzykawki przez wezyk az wyszedl gora. A jeszcze pytanie przy klamce mam do regulacji takie czerwone pokretelko mam je wykrecic na maxa i dopiero odpowietrzac??? Dziwi mnie tylko to ze jak odpowietrzylem jakis czas temu to bylo dobrze pzez pewien czas i nagle flak sie zrobil ale nigdzie nie widac zeby gdzies plyn lecial ani spod wysprzeglika ani przy klamce a jak odkrece u gory to braki plyna sa i to mnie zastanawia gzie on znika. Ale jutro pojde do garazu i sprawdze tak jak mi radzicie. Tylko nie bardzo wim o co chodzinz tym lozyskiem i z tym odginaniem o ktorym pisze kolega henio12323
henio12323
PostWysłany: Sob 22:10, 26 Kwi 2014    Temat postu:

sprawdź czy pod wysprzeglikiem masz łozysko z kryciami, jak masz to moze byc przyczyną, jedno wydłub drugie popchnij/odegnij czym cienkim i powinno byc duzo lepiej, po prostu olej moze sie wlewac, szczelinami, a potem jak odpuszczasz to nie wracaa tłoczek i klamka flak.

odpowietrz też wszystko jak trzeba, i sprawdź poziom płynu
KristofSX
PostWysłany: Sob 20:26, 26 Kwi 2014    Temat postu:

hej
spróbuj odpowietrzyć - zalej nowy płyn (pchając od dołu przez odpowietrznik) , jak dalej tak będzie - prawdopodobnie do wymiany będzie tłoczek pompki
dawid28ino
PostWysłany: Sob 19:05, 26 Kwi 2014    Temat postu: KTM 450 EXC 2003 r. problem ze sprzeglem

Witam mam pytanie moze ktos mial juz taki problem. Dokladniej chodzi o sprzeglo w KKT 450EXC 2003r dzisiaj na rajdzie Paluk skonczylo mi sie sprzeglo (klamka flak) juz drugi raz mi sie tak stalo. Po odpowietrzeniu bylo oki kilkadziesiat km zrobilem moto wrzucilem na przyczepke dojechalem do chaty zrzucilem go z przyczepki odpalilem jade na myjnie po przejechaniu ok 700metrow czuje ze znow klamka flak po przejechaniunkolejnych 700metrow sprzeglo sie naprawilo i przejechalem z 500metrow i jest ok jak narazie. Zobacze po niedzieli czy nadal beszie w miare twarde czy zrobie 300 m i sie zapowietrzy. Mial ktos taki przypadek moze??? Nigdzie nie mam wyciekow chyba ze nie leci plyn na zewnatrz tylko gdzies so srodka. Jakie moga byc przyczyny od czego zaczac ??? Plyn mam wlany LH- tylko dalej nie pamietam ale w zielonej duzej butelce jest plyn koloru zielonego. Moze na inny zmienic moze jakies uszczelki??? Prozze o pomoc[/img]

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group