Autor Wiadomość
szaman108
PostWysłany: Pon 0:18, 23 Cze 2014    Temat postu:

Silnik w ramie odpalony w sobotę cyka jak ta lala był mal wyciek oleju na wzierniku oleju (usterka bardzo śmieszna) zapodałem mu gaxnik od EXC450 z 2003roku kupiony jako używka mój z SX520 miał focha co do nowego silnika w gaxniku od 450-siątki wszystko według fiszki oprócz iglicy pochodzi od EXC525.Polatałem w sobotę nieco i okazało się,że dławi pompa przyśpieszacza do regulacji ale coś nie tak(brak agresji SX520 trzeci bieg i nie chce na koło) dziś w niedzielę po lataniu w terenie powrót do domu zimne piwko w dłoń plus kilka narzędzi i na początek zmniejszenie poziomu paliwa(zalewał na wolnych dokładnie dławił po kilku krotnym niewielki dodaniu gazu,był problem wcześniej z zaworkiem pływaka)podniesieni iglicy o jedno oczko czyszczenie gazniora i próba i stało się Very Happy dostał takiego ognia że kurz niema czasu się podnieść za mną (nie padało od dwóch tygodni) Very Happy KAJTEK nie jezdzi tylko lata dryft non stop.Podjazdy rwie,że strach Very Happy silnik naprawdę zdrowy Very Happy na razie jest na dotarciu co nie znaczy,że nie dostaje ognia Very Happy ale z umiarem Very Happy
patryk6433
PostWysłany: Czw 11:00, 08 Maj 2014    Temat postu:

Jestem zainteresowany tym silnikiem proszę o kontakt w postaci prywatnej wiadomosci
gawitheq7
PostWysłany: Nie 9:21, 27 Kwi 2014    Temat postu:

Dziękuję wszystkim bardzo za pomoc. Próbuję teraz skontaktować się z serwisem KTM w Gdańsku, w celu oglądzin stanu silnika i ewentualnej wyceny. Jak nie oni to będę szukać po innych miejscach. Oby okazał się warty całej tej uwagi i jeżdżenia! Pozdrawiam i wysokich lotów Panowie!
henio12323
PostWysłany: Sob 8:48, 26 Kwi 2014    Temat postu:

dokładnie bez kręcenia zebatką moze ci nie wejsc:D

no powiem Ci że perełka niezła RFSy to świetne silniki ale niestety coraz cięzej o nei zgracony
hacker33
PostWysłany: Sob 8:46, 26 Kwi 2014    Temat postu:

Na pewno będzie trzeba kręcić zębatką.
pawciak12
PostWysłany: Sob 8:04, 26 Kwi 2014    Temat postu:

musisz normalnie wbijac biegi czyli znajdz luz potem jedynka do dołu i do góry 2,3,4 i ewentualnie jesli to exc to 5 i 6, dla ułatwienia musisz krecic zebatką zeby ci lepiej biegi wchodziły.
Gość
PostWysłany: Sob 7:58, 26 Kwi 2014    Temat postu:

Numer pod nóżką od biegów to 4, więc rocznik 2004 !
Jeszcze niech mi ktoś powie jak można sprawdzić ilość biegów, to polece i to zrobię Wink
bully
PostWysłany: Sob 6:49, 26 Kwi 2014    Temat postu:

Chciałbym kiedyś coś takiego "znaleźć"

Brakiem rozrusznika sienie sugeruj, prezej sprawdz ilośc biegów. pod nóżką zmiany biegow masz numer silnika, pierwsza cyfra oznacza rok produkcji np 3 =2003.
O pojemności niestety po zewnątrz nie widać, w LC4 były chociaz oznaczenia na głowicy.
krzysiek919
PostWysłany: Sob 6:20, 26 Kwi 2014    Temat postu:

to nie jest czasem sx ? bo nie widzie rozrusznika
a ile ma biegów sprawdź czy 4 czy 6
Asteros2012
PostWysłany: Pią 23:46, 25 Kwi 2014    Temat postu:

Doliczając pompe sprzęgła z wysprzęglikiem
KristofSX
PostWysłany: Pią 22:48, 25 Kwi 2014    Temat postu:

wow patrząc po karterach to nie za duży przebieg,
myślę że ok 4000 PLN jeśli stan jest dobry
gawitheq7
PostWysłany: Pią 21:05, 25 Kwi 2014    Temat postu:

Ile może być wart jeśli działa ?
robertaz
PostWysłany: Pią 20:57, 25 Kwi 2014    Temat postu:

RFS Very Happy Silnik od KTM EXC 250/400/450/525 z roczników 2000-2007. Patrząc po karterach to jest z przedziału lat 2003-2006. Nawet wygląda na zadbany Laughing
gawitheq7
PostWysłany: Pią 20:49, 25 Kwi 2014    Temat postu:

galerieallegro.pl/zdjecia/silnik-ktm/3382849/1
hacker33
PostWysłany: Pią 20:46, 25 Kwi 2014    Temat postu:

pomiń www albo kropki
my sobie już ten link do kupy poskładamy

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group