Autor Wiadomość
GPwariat
PostWysłany: Sob 16:04, 03 Maj 2014    Temat postu:

dzieki Wink
KristofSX
PostWysłany: Sob 15:42, 03 Maj 2014    Temat postu:

GPwariat napisał:
aha mam troszke za niskie obroty ma ktos jakas serwisowke do tego lub podpowie mi czy lewej strony takie czarne pokretlo to wlasnie jest od wolnych obr? a pod gaznikiem sklad mieszanki jak sie nie myle!

tak, czarne duże od wolnych, mieszanka od dołu, manual u mnie na stronie
GPwariat
PostWysłany: Sob 15:41, 03 Maj 2014    Temat postu:

aha mam troszke za niskie obroty ma ktos jakas serwisowke do tego lub podpowie mi czy lewej strony takie czarne pokretlo to wlasnie jest od wolnych obr? a pod gaznikiem sklad mieszanki jak sie nie myle!
GPwariat
PostWysłany: Sob 15:36, 03 Maj 2014    Temat postu:

lc4 bez problemu odpalalem a ten model znow mi sie calkiem inaczej odpala
manta19
PostWysłany: Sob 9:48, 03 Maj 2014    Temat postu:

A z kopa radze się nauczyć dobrze odpalać moto bo jeżeli zaczniesz stawać na kopniaku to za setnym razem pęknie Ci przy wieloklinie na dole-ja tak miałem a koszt ponad 400 stówki Confused
GPwariat
PostWysłany: Pią 22:15, 02 Maj 2014    Temat postu:

dzieki za podpowiedz Wink
janexc200
PostWysłany: Pią 19:34, 02 Maj 2014    Temat postu:

na zimnym wcisnij deko jak masz albo bez deko powoli parę razy kopką przesun zeby silnik przesmarowac choc niektórzy palą od razu z guzika i tez nie ma lipy tyle ze trzeba miec aku w bdb stanie

jak nie chce gadac na zimno z guzika to kręc rozrusznikiem i jednoczenie kop, tak samo rób gdy w terenie po wielu odpalaniach co chwilę aku się wyładowuje, wiele osób nie zna tego patentu a nieraz ratuje to życie Wink

z samego kopa tez ma gadac tylko trzeba miec ciut wprawy

ssanie mozna wyłączyc praktycznie po 15s jesli jest ciepło zeby nie halasowac obrotami
GPwariat
PostWysłany: Pią 18:03, 02 Maj 2014    Temat postu:

aha to ladnie a teraz male pytanko jak to odpalac czyli czy moge zawsze z rozrusznik jak jest zimny? kto mi gadal ze na zimnym lepiej na kopce ale cos mi te odpalanie nie wychodzi na rozruszniku pali od dotkniecia czy zimny czy cieply
henio12323
PostWysłany: Czw 22:00, 01 Maj 2014    Temat postu:

silnik 525 i 520 bardzo podobny wiec róznic większych nie będzie, bardziej ma znaczenie opona waga kierowcy, przełozenia ;P

podobno wtdechy w 520stce czyli dwa oddzielne kolanka dodają troche wigoru Razz
szaman108
PostWysłany: Czw 16:09, 01 Maj 2014    Temat postu:

Dziadek z wykopem Very Happy
GPwariat
PostWysłany: Czw 15:51, 01 Maj 2014    Temat postu:

kupilem 520 exc wziolem kumpla co ma 525 2007r i 530, jak sie przejechal to byl w szoku ze tak zapierdziela niby nawet lepiej niz jego Wink dzieki za odp pozdr
GPwariat
PostWysłany: Wto 19:06, 29 Kwi 2014    Temat postu:

ogladalem 520 i takie sobie to bylo ogolnie silnik ok itp dosc mocno juz zniszczona wizuallnie ale silnik w miare ok Wink jedynie co to wycieki przy pompie wody (leci woda) jak sie zagrzeje i strzela w tlumik (reg.gaznika) ale za 10kola to chyba za duzo! mam jeszcze na oku 450 exc 2004r na dniach zobacze ja Wink
henio12323
PostWysłany: Pią 20:25, 25 Kwi 2014    Temat postu:

wiadomo wszystko zalezy od dbania, wystarczy raz łozyska nie wymienic na czas w 525 wystrzeli i moze juz mocno nadwyręzyc piaste, ale porównując jedną i drugą to bezporównania piasta z 525 jest wytrzymalsza, a co do ramy - moze i jest podobna, i podobne kąty itp itd, ale jeszcze nie jeździłem zadną 520stką a kilkoma jeździłem która by się prowadziła tak jak 525,
janexc200
PostWysłany: Pią 18:36, 25 Kwi 2014    Temat postu:

piasty pękają też w 525, ja używam zamiennie dwóch kół, jedno to stare koło na cienkiej piascie z husaberga (takie jak w 520) i trzyma się bdb, a orginał z 525 na grubej piascie zaczyna pękac
GPwariat
PostWysłany: Pią 14:57, 25 Kwi 2014    Temat postu:

tak wiem mialem to tez w 620 sc Smile mam w okolicy jedynie to
http://olx.pl/oferta/ktm-520-525-exc-zarejestrowany-gotowy-do-sezonu-CID5-ID5zLjH.html

tylko ze koles pisze ze wymienil same pierscienie i mam watpliwosci b to wogole ogladac!

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group