Autor Wiadomość
szakul123
PostWysłany: Pon 12:26, 05 Maj 2014    Temat postu:

mikrometr powinieneś mieć z przedziału 75mm do 100mm jest on po to żeby zmierzyć średnicę tłoka i według pomiaru mikrometru ustawiasz średnicówkę (ta z kolei służy do pomiaru cylindra) tzn. średnicówką nie mierzy się średnicy cylindra, lecz odchyłki od wymiaru (w twoim przypadku tego tłoka). Trochę pokątnie wytłumaczone ale myślę że wiadomo o co chodzi
lionix
PostWysłany: Pon 11:36, 05 Maj 2014    Temat postu:

Oddaj to lepiej komus kto ma pojecie o tym
czlowiekwidmo
PostWysłany: Pon 11:06, 05 Maj 2014    Temat postu:

Sporo tam tych mikrometrow niewiem który będzie ok nie umiem wybrać. Nie wiem o co w nich chodzi i jak to działa. To wygląda dla mnie ze będzie dobre do pomiaru płytek zawodowych a nie otwór cylka. A i dlaczego w manuał podają dwa rozmiary tłoka i dwa rozmiary cylka np 95,00 do 95,12 i 95,013 do 95,025??
hacker33
PostWysłany: Pon 8:56, 05 Maj 2014    Temat postu:

Szukaj na tablicy jakiegoś używanego ViS-a lub Mitutoyo.
Trafiają się czasem nawet nowe z zapasów magazynowych.
szakul123
PostWysłany: Pon 8:41, 05 Maj 2014    Temat postu:

z mikrometrów nie szukaj na pewno niczego taniego najlepiej, jeśli zadzwonisz do jakiegoś dobrego sklepu z narzędziami i tam już ci coś doradzą; musisz tylko podać przedział pomiarowy jaki Ciebie interesuje
czlowiekwidmo
PostWysłany: Nie 20:50, 04 Maj 2014    Temat postu:

dziex !! troche mi sie rozjaśniło . hehehhe będe działał,

a ten mikrometr to jaki kupic
KristofSX
PostWysłany: Nie 20:41, 04 Maj 2014    Temat postu:

czlowiekwidmo napisał:
a manual podaje tolerancje przerwy pierścieni ?

http://kristofsx.com/KTM/2009%20KTM%20EXC%20XC%20XCF%20XCW%20400_450_530%20Repair%20Manual.pdf

strona 196
czlowiekwidmo
PostWysłany: Nie 20:27, 04 Maj 2014    Temat postu:

a manual podaje tolerancje przerwy pierścieni ?
KristofSX
PostWysłany: Nie 20:12, 04 Maj 2014    Temat postu:

uszczelniacze po 14 zeta
tutaj zamówisz wszystko
http://ktmsklep.pl/new-katalog/7,37,34,37310/rocznik-2010/enduro/valve-drive
czlowiekwidmo
PostWysłany: Nie 20:02, 04 Maj 2014    Temat postu:

aha szczelinomierz to mam mialem malucha , ile ktm zawoła za uszczekniacze zaworowe ? moze ktos pamieta?? a srednicowke i mikrometr moge tez kupic, chce to zrobic sam klucz dynamo juz mam.

a manual podaje tolerancje przerwy pierścieni ?
wójo
PostWysłany: Nie 19:49, 04 Maj 2014    Temat postu:

bez dobrego mikrometru i srednicówki nic sam nie pomierzysz, jedynie szczeline pierscieni ale do tego tez potrzeba szczelinomierza.
KristofSX
PostWysłany: Nie 19:47, 04 Maj 2014    Temat postu:

przy 190 to tłok też można by zmienić, no i uszczelniacze też, tłok pomierzysz suwmiarką, do sprawdzenia cylindra musisz mieć średnicówkę (ok 150plna na allegro)
czlowiekwidmo
PostWysłany: Nie 19:23, 04 Maj 2014    Temat postu:

dziex kristofsx !!! wreszcie sie musze tym zając 190 godz to juz chyba na to czas , a jak sprawdze zmierze tłok czy jeszcze polata czy trzyma wymiary a?? albo jak pomierze cylka czy trzyma wymiar?? da sie to zrobic w domowym garazu??
KristofSX
PostWysłany: Nie 19:17, 04 Maj 2014    Temat postu:

pierścienie ok 100-110 pln, uszczelki - 70-80 pod głowicę,20-30 pod cylinder, łańcuch ok 210pln ( wszystko KTM)
czlowiekwidmo
PostWysłany: Nie 19:11, 04 Maj 2014    Temat postu:

przejechałem sie nim na kopalnie i na podjazdach jak sie zagrzeje zaczyna dymic takie sa obiawy . jakie sa ceny nowych pierscieni orientuje sie ktoś w cenach kompletu pierscieni łańcucha rozrządu i dwóch uszczelek pod cylinder i pod głowice???

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group