Autor Wiadomość
hacker33
PostWysłany: Śro 20:59, 14 Maj 2014    Temat postu:

Jacek placek na oleju, mama krzyczy Ty złodzieju:)
moturzysta90
PostWysłany: Śro 18:18, 14 Maj 2014    Temat postu:

czyli od 525, tak jak tym tlumokom mowiłem ..
dzieki chlopaki .
pozdro
hacker33
PostWysłany: Wto 21:21, 13 Maj 2014    Temat postu:

Ty musisz mieć tłok 8547D...A/B/C nie wiem jaki tam potrzebujesz.
Pasowanie jest 0,05


A 450SX różni się od 525 górnym łożyskiem oraz wysokością tłoka.
major000
PostWysłany: Wto 21:15, 13 Maj 2014    Temat postu:

Zmierz swój stary tłok żeby mieć pewność czy to 450/525exc. Z tego co wcześniej pisałeś wynika że masz na 90% 525. I poprostu zamów tłok do 525. Nie podawaj żadnych oryginalnych numerów seryjnych bo te oszołomy w sklepie zapewne nie mają czasu rozkminiać co jest do czego.
moturzysta90
PostWysłany: Wto 21:05, 13 Maj 2014    Temat postu:

sxf 450 8560 DB dokladnie taki .
z innej beczki .... wossner nie robi czesem pasowania tloka co 0,05? bo tak w ogole mi sprzedali 94,95 na cylinder 95,01 co dopiero dzis zauwazylem...
moturzysta90
PostWysłany: Wto 21:03, 13 Maj 2014    Temat postu:

hacker dalem im nr wszystkiego z czym tlok wspolpracuje a jednak nie dali rady ustalic od czego ma byc zamiennik.
te same nr tlokow znalezlem dzisiaj po nr korby i wymiarze tloka jaki potrzebuje . tylko nie wiem jak znalezc zamiennik oryginalnego tloka elko ?
hacker33
PostWysłany: Wto 21:03, 13 Maj 2014    Temat postu:

A jaki model tłoka Ci sprzedali?
moturzysta90
PostWysłany: Wto 20:55, 13 Maj 2014    Temat postu:

mam - elko 2250a 95-4-P ++
hacker33
PostWysłany: Wto 20:55, 13 Maj 2014    Temat postu:

Ja wolę podawać kody niż mówić co do czego bo potem wygląda to właśnie tak.
Tu masz najnowszy katalog Wossnera.
Zamawiaj po kodzie:
http://www.woessner-kolben.de/fileadmin/user_upload/pdf/Kataloge/Motorrad_komplett_26-02-2014.pdf
major000
PostWysłany: Wto 20:46, 13 Maj 2014    Temat postu:

masz stary tłok?
moturzysta90
PostWysłany: Wto 20:22, 13 Maj 2014    Temat postu:

Panowie wielka prosba do Was. musze kupic tlok do kata i na podstawie nr czesci jakie podalem wczesniej trzeba by ustalic od czego pasuje.
sklep w ktorym sie zaopatruje ( choc na to miano raczej nie powinie zaslugiwac ostatnimi czasy, banda patalachów... ) sprzedal mi tlok firmy wossner od sxf 450 i mial pasowac , "wszystko pomierzylismy, jest troche inny ale podejdzie" no i ku*wa nie podchodzi, jak zawsze zjebali sprawe.
jak mam ustalic w 100% z jakiego modelu mam miec tłok? jak dla mnie powinien byc z 525 exc a dla nich z sxf 450 . chu* ze na korbe nie idzie go zalozyc w ogole bo glowka korbowodu jest szersza... i to sporo. pomijam ze jest tez kilka setek wyzszy i nawet szlifierz mowil zeby zlozyc to na sucho bo moze byc "bam" w glowice ...
sory ze wulgarne slowa ale nie wytrzymalem juz tego wszystkiego .
na 10 zakupow u nich przynajmnije w 7-8 przypadkach daja dupy i cos nie pasuje , jest od innego modelu , jakas pomylka u nas wystapila , mamy urwanie glowy i takie tam sranie w banie. chyba zostaja sklepy innternetowe albo serwis na ktory niestety mnie nie stac :/
moturzysta90
PostWysłany: Nie 9:37, 04 Maj 2014    Temat postu:

nie pozostaje nic innego jak przejechac sie czyjas 450 Wink
Panowie mam pytanko , po ciezkich bojach dobrali mi tlok do ktma i niby jest to wossner od sxf 450 aczkolwiek jak bylem u szlfierza to poradzil mi dla pewnosci zlozyc wszystko na starych uszczelkach i sprawdzic czy tlok nie bedzie uderzal w glowice , bo jest ciut wyzszy. co o tym myslicie ?
i 2 sprawa na starym tloku pierscienie mialy znaki wybite od gory na tym jest tylko :
kompresyjny - wybite "N"
dwie cienkie blaszki od olejowego bez zadnych znaków.
sprezynke chyba tez nie ma roznicy jak sie zalozyc byle konce nie nachodzily na siebie a jedynie stykaly sie?

czyli co , kompresyjny dac "N" do góry/dołu a reszte obojetnie jak?
patrzac na ksztalt kompresyjnego zdaje sie powinno byc 'N" w doł ale uj wie Question
Bostorn
PostWysłany: Czw 14:54, 17 Kwi 2014    Temat postu:

różnica między 525 a 450 jest potężna Very Happy

ja mam 450 i jest łagodny jak baranek, ale kręcisz, kręcisz a on ciągle idzie, aż strach

natomiast 525 jest agresywniejszy, tu z manetką trzeba naprawde uwazac

heniek ma jeszcze rolgaz z sxa, więc tam dotknięcie go sprawia że to urywa dupe z jajami

ale nie mysl ze 450 to leszcz, jest łagodny jak delikatnie jedziesz, jak kręcisz mocniej, odwiniesz konkret to potrafi narobic zamieszania.

zdrowa maszyna idzie jak powinna. zużyta idzie jakoś, ale jak zrobisz remont, to dopiero odczujesz diametralną różnice
hacker33
PostWysłany: Śro 5:29, 16 Kwi 2014    Temat postu:

To są oznaczenia iglic.
Takie same napisy masz na iglicy.

Tobie łap nie urywa bo jesteś świrus i zapierdalator:D
moturzysta90
PostWysłany: Wto 22:21, 15 Kwi 2014    Temat postu:

KozioŁ model gaźnika jaki u mnie siedzi to fcr 3900 E ATJ18 z tego co znalazłem jest on od 450 racing . a w 525 powinien byc 3900 F>
modele o ktorych wspomniałeś sa montowane w nowszych modelach 450/525 sx
http://www.manualslib.com/manual/90436/Ktm-400-Exc.html?page=58
z tego co wywnioskowałem chyba róznią się one jedynie iglica .
jutro sprawdze jaka u mnie siedzi iglica.
ktoś wie co to za oznaczenia
jet needle:
OBEKT
OBDVR
OBDTR
OBDVT
OBDTP

co do sprzeta , czy zajechany czy nie ciezko mi sie wypowiedziec, bo jak pisalem nie mam porownania bo na innym exc nie siedzialem. z 4 na kolo z gazu idzie, ale na pewno nie moge o nim powiedziec ze jest nie do opanowania Wink
fakt ze mam tloczek i zaworki do wymiany ,ale pierscienie jak mierzylem na zamkach mieszcza sie w normie.
musze z tym wszystkim jakos dojsc do ladu, mam nadzieje ze pomozecie troszke Smile

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group