Autor Wiadomość
KristofSX
PostWysłany: Pią 13:33, 09 Maj 2014    Temat postu:

pólki chyba są z sxfa 2009, lagi w 2009 były srebrne , więc chyba oryginał, podnóżki chyba nowe, ogólnie - źle nie jest
electro
PostWysłany: Pią 12:18, 09 Maj 2014    Temat postu:

Sprzedany Sad
Dobra, ostatnie podejście bo chce coś w końcu kupić..

EXC-F 2009 530. Zdjęcia są słabe, ale z tego co widzę:
-plastiki nieoryginalne
- dziwne kolory lag i półek - jakby od SixDays ale reszta normalna
- obręcze z odpryskami ale są jeszcze napisy excel

Znacie taką wersję?








image post
KozioŁ
PostWysłany: Śro 16:27, 07 Maj 2014    Temat postu:

okleina z tyłu jest inna od tej z przodu, tył to chyba FLU. Ale to akurat uważam najmniejszy problem, ogólnie moto ładne i kompletne. Właściciel widać ma jakieś pojęcie i może coś powiedzieć. Gdybym miał kasę już bym jechał Wink
Prawdopodobnie po zakupie i tak go rozbierzesz, jak każdego, a kasa nie jest zła jak za taki model i wyposażenie.
KristofSX
PostWysłany: Śro 15:43, 07 Maj 2014    Temat postu:

ta okleina jakas podejrzana ;P ale dodatki six daysa są , wygląda całkiem spoko,
electro
PostWysłany: Śro 13:57, 07 Maj 2014    Temat postu:

Dobra, jeszcze jedno pytanie.

http://allegro.pl/show_item.php?item=4120973458

Od jakiegoś czasu na allegro, wiec może ktoś z Was oglądał.
Na pierwszy rzut oka wygląda nieźle, oprócz tego, że to pierwsze roczniki xc4, które cierpią czasem na pewne choroby wieku dziecięcego Wink

Czy to może być oryginalna okleina? Widziałem takie, ale na EXC 2t.
babel
PostWysłany: Wto 20:49, 22 Kwi 2014    Temat postu:

Ten wygląda zdrowo wg mnie Smile
electro
PostWysłany: Wto 19:48, 22 Kwi 2014    Temat postu:

A co powiecie na tego dziada?

http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=191143333700&ssPageName=ADME:X:RTQ:GB:1123

Wygląda na oryginał, tarcze OK, okleina chyba też oryginalna, pokrywy nie są mocno wytarte.
babel
PostWysłany: Czw 20:52, 10 Kwi 2014    Temat postu:

KNKS napisał:
Fajny sprzęcik. Wygląda zacnie, Jak masz $$$ to jedż, oglądaj i kupuj.
Dawno nie widziałem takiego ładnego egzemplarza.

babel napisał:
Wg mnie ma większy nalot - porównując np do mojego który ma 185 -- nie pamiętam ale jak go w tych pobiedziskach oglądałem z 1,5 roku temu to chyba było 200 MTH - ale mogę się mylić.

Pisanie, na podstawie zdjęć, że ma 158, 179 albo 202 motogodziny, donikąd nie prowadzi. Nie ma reguły. Jeden zajeżdża motocykl w 70 godzin, a inny dba, pielęgnuje i szanuje i po 250 godzinach motocykl wygląda jak nowy.

Może masz rację, że wygląd to nie wszystko , ale przecież napisałem ja byłem w Pobiedziskach i go oglądałem - to było jesienią 2012 . Ręki sobie uciąć nie dam ale wg mnie na liczniku było ok 200 mth. (Faktem jest że 400 RFS przelatują dużo większe przebiegi od pozostałych modeli do remontu) i czy 200 czy 145 nie ma wielkiej róznicy.
Przeszukam moja pocztę - może znajdę jeszcze jakieś maile z tym handlarzem.
Jak pisałem tylko brak kasy mnie powstrzymał od jego kupna - bo był fajny - w sumie dobrze wyszło bo trafił się jeszcze fajniejszy Smile
A jeszcze cos takiego:
http://orangepower.pl/viewtopic.php?f=13&t=733
A i prosze cytat z moje korespondencji z gościem - czyli polskie cudowne zmniejszanie przebiegów:
From: mikolaj chwialkowski [mailto:mikolaj.chwialkowski@******]
>> Sent: Thursday, October 11, 2012 8:34 AM
>> To: Ja
>> Subject: RE: Pytanie o przedmiot KTM 400 EXC-Rejetracja (numer oferty:
>> 2704551047)
>>
>> 190 m/h normalny przebieg na ten rok motocykl tego typu robia minimum
>> 300m/h ale wiadomo ze wszystko zalezy od serwisowania.

A i pewnie to bez znaczenia ale te dodatkowe fotki sa z podwórka tego handlarza z Pobiedzisk.
manta19
PostWysłany: Czw 20:27, 10 Kwi 2014    Temat postu:

U mnie ma kolega exc 250 z 2012 a wygląda jakby miał co najmniej z 10 lat Smile no i nie pali mu z rozrusznika tylko z kopki bo niby aku słabe ale zawsze coś słabo paliło mu....
Zapek
PostWysłany: Czw 16:47, 10 Kwi 2014    Temat postu:

electro- z tym przebiegiem w mth to wiesz. Tak jak w autach.
Ile kilometrów zrobiłeś dr-z'tą w zeszłym roku ?
Ja swoim SX'em mam w niecały rok 70mth ( a do maja stuknie na pewno 100...) więc ...
Stan się liczy i tyle. Osobiście dałbym te 3-4 stówki za przegląd w autoryzowanym serwisie. Jak coś wyjdzie to zbijesz cenę i dasz od razu zrobić.
KNKS
PostWysłany: Czw 15:23, 10 Kwi 2014    Temat postu:

Fajny sprzęcik. Wygląda zacnie, Jak masz $$$ to jedż, oglądaj i kupuj.
Dawno nie widziałem takiego ładnego egzemplarza.

babel napisał:
Wg mnie ma większy nalot - porównując np do mojego który ma 185 -- nie pamiętam ale jak go w tych pobiedziskach oglądałem z 1,5 roku temu to chyba było 200 MTH - ale mogę się mylić.

Pisanie, na podstawie zdjęć, że ma 158, 179 albo 202 motogodziny, donikąd nie prowadzi. Nie ma reguły. Jeden zajeżdża motocykl w 70 godzin, a inny dba, pielęgnuje i szanuje i po 250 godzinach motocykl wygląda jak nowy.
babel
PostWysłany: Czw 13:47, 10 Kwi 2014    Temat postu:

Ja go chciałem kupić od tego gościa Pobiedzisk - nie dogadałem się do ceny.
Wg mnie ma większy nalot - porównując np do mojego który ma 185 -- nie pamiętam ale jak go w tych pobiedziskach oglądałem z 1,5 roku temu to chyba było 200 MTH - ale mogę się mylić.
Wtedy moto śmigało naprawdę dobrze i żeby nie cena to bym go wziął.
hacker33
PostWysłany: Czw 13:43, 10 Kwi 2014    Temat postu:

Sądzę, że Ty tutaj fotki wklejasz, pytasz się, a ktoś już kasę wypłaca i jedzie po sprzęt.
manta19
PostWysłany: Czw 13:28, 10 Kwi 2014    Temat postu:

Zdjęcia mało szczegółowe nic nie widać poproś go o foty chłodnic,silnika z bliska,piasty tył itd. jeżeli da to chyba nie ma nic do ukrycia i wtedy popatrzymy Cool
electro
PostWysłany: Czw 10:37, 10 Kwi 2014    Temat postu:

herkloss napisał:
Tarcze nie są orginalne ale tak to spoko motorek


No jest spoko, tylko raczej nie ma 4 400 km przebiegu i 135 mth. To nie jest problem, te RFSy mogę zrobić duuuuużo większe przebiegi jeśli są zadbane, a ja też nie wierzę w cuda, że w 7 lat moto robi 135 mth.

No i w takiej sytuacji wolałbym wiedzieć ze ma 300-400 mth (na co wskazywałyby nowe tarcze), a tak nie wiem nic. W serwisie KTM po VINie sprawdzili, że motocykl kupiony w UK ale nie miał nawet pierwszego przeglądu w autoryzowanym serwisie.

Wiem, że sprowadził go ten gość:

http://moto-enduro.otomoto.pl/
Pobiedziska

Więc pewnie magicznie przy sprowadzeniu się skorygował licznik albo moto jeździło w UK z odpiętą linką. Polski właściciel jest OK i niczego nie ukrywa, ale też nie dostał żadnej historii moto z UK.

Wróżenie z fusów. Jak w 90% przypadków tego typu motocykli do sprzedania. Trzeba by pewnie pomierzyć cylinder, tłok i zajrzeć w zawory, żeby coś wymyślić.

W KTM Wrocław chcą za to 350zł.

Jakbyście jeszcze coś zauważyli na zdjęciach, dajcie znać.

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group