Autor Wiadomość
TOMEK M
PostWysłany: Pon 14:24, 23 Cze 2014    Temat postu:

Na początek witam, latam sporo po lesie na 14- 48, tył zmieniłem na 51 i było za wolno, więc z powrotem na 48. W trudnym (ciasnym) terenie jedynka troszkę za szybka, ale rekompensuje na przelotówkach.
Zębatki tylko supersprox tył, przód orginały, łańcuch oringowy did złoty.
Ps, 450sx
IRO
PostWysłany: Śro 8:18, 09 Kwi 2014    Temat postu:

Szukaj modelu Supersprox Stealth, aluminiowy środek i stalowe zęby.
KubaKuba
PostWysłany: Śro 5:06, 09 Kwi 2014    Temat postu:

a w jakim sklepie można je dorwać po 150zl, bo na allegro te po 150 to są właśnie aluminiowe...
henio12323
PostWysłany: Wto 22:35, 08 Kwi 2014    Temat postu:

aluminiowe są lzejsze bardziej pro... ale lecą szyyybko zwłaszcza w enduro

tylko stalowe a najlepiej supersprox, mega wytrzymałe i kosztują coraz mniej bo sa promocje po jakies 150 zł za sztuke
KristofSX
PostWysłany: Wto 20:03, 08 Kwi 2014    Temat postu:

KubaKuba napisał:
a co do samych zębatek, zakładacie aluminiowe czy stalówki bo róznica w cenie jest dość duża


stalówki , ostatnio wyczytałem że stalowe zębatki wcale nie niszczą bardziej łańcucha - ze względu na takie same tarcie występujące między stalowym łańcuchem a stalowymi zębami, no i oczywiście tylko supersprox!
KubaKuba
PostWysłany: Wto 19:58, 08 Kwi 2014    Temat postu:

a co do samych zębatek, zakładacie aluminiowe czy stalówki bo róznica w cenie jest dość duża
KristofSX
PostWysłany: Wto 19:55, 08 Kwi 2014    Temat postu:

14x50

testowałem 13x50 i 14x52 ale na próbach cross czy torach MX byłem wolniejszy
KubaKuba
PostWysłany: Wto 19:37, 08 Kwi 2014    Temat postu:

a jedynka nie jest zbyt szybka przy pokonywaniu jakiś przeszkód itp?
krystianpee
PostWysłany: Wto 19:29, 08 Kwi 2014    Temat postu:

ja taki posiadam i znow zwiększył bym tył na 49 ale ogolnie elegancko i szybko i mocno wiadomo w lesie po ścieżkach o 2 zapomnij
KubaKuba
PostWysłany: Wto 19:03, 08 Kwi 2014    Temat postu: Przełożenia do SX

Witam, przeleciałem forum w poszukiwaniu tematów o zębatkach itd ale z tego co widzę większość wypowiada się o EXC a to jednak delikatna róznica ze ze względu na ilość biegów.

Panowie jakie macie przełożenia w swoich SXach, ja mam obecnie założone 13 na 50 i moto jest bardzo mocne i zrywne, chcąc zmniejszyć trochę moc i zwiększyć prędkość myślę o zestawie 14 na 48, ma ktoś taki zestaw, jak to sie sprawuje w terenie?

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group