Autor |
Wiadomość |
Rysiek24 |
Wysłany: Pon 15:49, 14 Lip 2014 Temat postu: |
|
roczniki 98-00 mialy klasyczne lagi WP extreme 50 , albo Paioli , nie ma tam rozrusznika , jest to nalzejsza wersja LC4 , tzn najbardziej terenowa. |
|
 |
PapaJerz |
Wysłany: Śro 21:33, 02 Lip 2014 Temat postu: |
|
usunąłem z linków na początku h t t p :// bo nie mogę dodawac linków do ogłoszen jako nowy uzytkownik :/ |
|
 |
PapaJerz |
Wysłany: Śro 21:32, 02 Lip 2014 Temat postu: |
|
Jako że to mój pierwszy post to.. Siema Wszystkim ) !
Teraz juz przejdę do rzeczy. Temat wątku dotyczy ktm z ogloszen, wiec mam dwie sztuki :
://olx.pl/oferta/ktm-620-lc4-hard-enduro-cross-zarejestrowany-pl-CID5-ID6gFYJ.html#e292add9af
://olx.pl/oferta/ktm-620-lc4-er-zarejestrowany-CID5-ID5ZsrH.html#e6cb14d5d9
Ktoś zna może te motorki ? o ile do tego '94 nie mam wielu pytań, najwyżej jaka to dokładnie wersja i czy bardzo by się psuła o tyle do tego drugiego '98 juz mam wiecej, np. czy lagi sa od tego modelu ? nie powinny byc up-side down ? czy powinien miec on rozrusznik ?
Będe wdzieczny za wszelkie podpowiedzi  |
|
 |
Rysiek24 |
Wysłany: Pią 14:30, 20 Cze 2014 Temat postu: |
|
jak ma filtr oleju na dole z przodu ramy, to duzy obieg oleju , z lewego dekla silnika wychodzi wezyk olejowy i powinien isc do ramy obok filtra oleju . |
|
 |
ate1990 |
Wysłany: Czw 18:23, 19 Cze 2014 Temat postu: |
|
Chodziło mi o przycisk od rozrusznika
Chyba pojade go zobaczyć, na co zwrócić szczególną uwagę, i jak rozpoznać czy ma mały czy duży obieg oleju? |
|
 |
Rysiek24 |
Wysłany: Czw 15:00, 19 Cze 2014 Temat postu: |
|
to jakis skladak albo przebitka , w 88 byly zupelnie inne LC4 , inna rama z plastikami i inny silnik , inny zawias , inne kola - moze to byc rok 96 - 97 , prawdopodobnie z duzym obiegiem oleju ( slabe foto) , fajny sprzet, wizualnie dobry stan tylko te papiery na 88 cos tu nie pasuja ...
ten przelacznik , to wylacznik zaplonu
p.s a jaki ma byc zaplon ? to nie dizel przeciez ... |
|
 |
ate1990 |
Wysłany: Śro 17:32, 18 Cze 2014 Temat postu: |
|
To znowu ja. Poszukiwania motocykla niestety wciąż trwają. Na tablicy (teraz już OLX) jest taka oferta:
olx<KROPKA>pl/oferta/motor-ktm-620-lc4-CID5-ID6cLVF.html#1064f9496a
Według opisu rocznik 1988, ale plastiki, i rama wyglądają na nowsze.
Da się jakoś po tych słabej jakości zdjęciach zidentyfikować faktyczny rocznik?
P.S. Przy manetce gazu na 4 zdjęciu widać czerwony przycisk(przełącznik?) to jest elektryczny zapłon, czy coś innego? |
|
 |
Gość |
Wysłany: Czw 15:30, 12 Cze 2014 Temat postu: KTM z tablicy |
|
trafiło mi się ogłoszenie na tablicy
LC 4
po pierwsze 553 cm3
i rok produkcji: 1998
Lc 4 ER ?
czy to tylko w papierach ma namieszane. albo ja sobie w głowie - ciężko dojść.
A , możne ktoś ten motorek zna ?
dzięki za pomoc |
|
 |
hacker33 |
Wysłany: Pon 22:37, 31 Mar 2014 Temat postu: |
|
Jak masz samochód większy od malucha/cinkusia to jak dobrze pokombinujesz to wsadzisz do bagażnika. |
|
 |
surfer |
Wysłany: Pon 22:16, 31 Mar 2014 Temat postu: |
|
Jeżeli masz obawy, to nie jedź lawetą tylko wsiadaj w auto i jazda.
I jak obejrzysz jaki stan itp. zdecydujesz to jedziesz po niego.
Tylko nie nakręć się za bardzo jak ja ze swoim
Kupiłem trupa i kasa leci :/ |
|
 |
ate1990 |
Wysłany: Pon 21:36, 31 Mar 2014 Temat postu: KTM z tablicy |
|
Cześć wszystkim.
Zamierzam kupić sobie KTM LC4 620. Szukając ofert sprzedaży w internecie trafiłem na takie coś:
tablica<kropka>pl/oferta/motocykl-ktm-lc4-CID5-ID32FN7.html#6bff238c1d
Jest to praktycznie jedyny KTM w mojej "okolicy" (w promieniu 125km), w dodatku cena jest przystępna. Zna ktoś tą maszynę? Oferta wisi już kilka miesięcy, początkowo było 5000zł.
Pytałem właściciela, czy motorek ma jakieś wycieki, luzy, problemy z silnikiem lub zawieszeniem, czy nie dymi, czy silnik jest na nicasilu, czy tulejowany, to stwierdził, że zadaje za trudne pytania, i zaprosił na oględziny.
Jakbym miał jechać go kupić, to musiałbym prosić znajomego, aby pojechał ze mną, ze swoja lawetą, i raczej nie chciałbym, aby okazało się, że jest lipa, i jechaliśmy bez potrzeby.
Co o tym myślicie? |
|
 |