Autor Wiadomość
electro
PostWysłany: Nie 20:50, 30 Mar 2014    Temat postu:

amek721 napisał:
zauważyłem też, że piasta tył jest nieoryginalna, inna niż przód, który jest fabryczny. Może zmienił całe koło? I taki drobiazg, nakrętka osi koła przedniego jest troche wytarta, jak na 64mth za bardzo. Szczegół, ale może świadczyć o tym, że koleś sobie leci w ...


Dzięki za wszystkie rady:-) Nie znam jeszcze tego modelu, więc Wasze doświadczenie jest dla mnie bezcenne Smile

Niestety otrzymałem właśnie maila od sprzedającego - motocykl sprzedany. Więc spokojnie szukam dalej.
amek721
PostWysłany: Nie 20:32, 30 Mar 2014    Temat postu:

zauważyłem też, że piasta tył jest nieoryginalna, inna niż przód, który jest fabryczny. Może zmienił całe koło? I taki drobiazg, nakrętka osi koła przedniego jest troche wytarta, jak na 64mth za bardzo. Szczegół, ale może świadczyć o tym, że koleś sobie leci w ...
pawelosek143
PostWysłany: Nie 19:55, 30 Mar 2014    Temat postu:

Moze mam na sprzedaz swojego ktma exc 400 Wink pisz na gg 25673304,powiem Ci jak wyglada sprawa
mam wszystki faktury,gdzie motocykl byl serwisowany itp

albo pusc sms 516 134 963 na te nr oddzwonie
electro
PostWysłany: Nie 19:03, 30 Mar 2014    Temat postu:

amek721 napisał:
64mth i zmieniona tylna tarcza? mam ktm'a z tego roku i obydwie mam fabryczne, przy czym sam zrobiłem ze 150mth...


Super, to jest konkret Smile Sprawdziłem na zdjęciach w google exc 2004 i faktycznie tarcza nie jest oiryginalna. Zapytam, dlaczego tył jest inny.

Dzięki chłopaki za rady! Jakby się Wam jeszcze coś rzuciło w oczy to dajcie znać.
amek721
PostWysłany: Nie 18:56, 30 Mar 2014    Temat postu:

64mth i zmieniona tylna tarcza? mam ktm'a z tego roku i obydwie mam fabryczne, przy czym sam zrobiłem ze 150mth...
KozioŁ
PostWysłany: Nie 18:50, 30 Mar 2014    Temat postu:

szczerze mówiąc to ciężko uwierzyć w te 64mth w 10letnim motocyklu Wink ale wygląda dobrze
electro
PostWysłany: Nie 18:12, 30 Mar 2014    Temat postu:

KozioŁ napisał:
skoro loteria to po co takiego szukasz? Wink nie lepiej dołożyć parę groszy i brać w nowej ramie? za ok. 20k jest bardzo ładny exc400 z polskiego salonu, sprawdź allegro


Ładny. Tylko, że to nie jest RFS ale nowy silnik z zaworami na płytkach z pierwszych lat produkcji. Ja szukam RFS. Uwaga o tym, że to loteria nie znaczy, że chcę szukać innego sprzętu, tylko, że ciężko stwierdzić, co się kupuje przy kilkuletnim wysilonym singlu, jak mu się nie rozbierze góry. Tak po prostu jest i nie ma co marudzić Wink

Wracając do linków - czy oprócz tylnej piasty na coś konkretnego powinienem zwrócić uwagę? Szczególnie ten z UK wygląda nieźle - biorąc pod uwagę stan pokryw mógł nie być jakoś bardzo tyrany po krzakach. Sprawdzę też, czy mają poprzednie MOTy potwierdzające przebieg. Przy 70mth pewnie nie miał robionej góry. Czy o coś konkretnego jeszcze pytać?
KozioŁ
PostWysłany: Nie 17:59, 30 Mar 2014    Temat postu:

skoro loteria to po co takiego szukasz? Wink nie lepiej dołożyć parę groszy i brać w nowej ramie? za ok. 20k jest bardzo ładny exc400 z polskiego salonu, sprawdź allegro
electro
PostWysłany: Nie 16:42, 30 Mar 2014    Temat postu: EXC 400/450 - 0cena aukcji

Czesć i czołem,

Bez ciśnienia rozglądam się za EXC 400/450 RFS.

Mam takie dwie sztuki - możecie rzucić okiem? Może coś ciekawego wypatrzycie.

1. UK - wygląda ladnie i ma nalatane tylko 70 mth, zmieniona okleina, mało akcesoriów - plastikowa oslona silnika i handguardy bez szyny, ale ogolnie wygląda nieźle.

http://www.ebay.co.uk/itm/KTM-450-EXC-ENDURO-VERY-CLEAN-AND-ORIGINAL-LOW-HOURS-BIKE-/271435727306?pt=UK_Motorcycles&hash=item3f32d481ca

2. PL - zna ktoś z Was ten motocykl?
http://tablica.pl/oferta/ktm-exc-450-factory-racing-prawo-jazdy-a2-CID5-ID4N7KN.html#030d1f130c

Wniosek po przestudiowaniu ogłoszeń - za ładnie wyglądające 10 letnie RFSy ludzie chcą kilkanaście klocków. A wiadomo, że zakup tego sprzętu to i tak loteria Neutral

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group