Autor Wiadomość
Keny
PostWysłany: Czw 21:18, 24 Kwi 2014    Temat postu:

Mam przepustnicę dorobioną przez ę "WÓJO" i jest super, sprawdzona w "bojach" przeżyła jeden sezon i myślę , że jeszcze sporo "polata" . Od czasu do czasu kontroluję ją , ponieważ byłem bliski remontu kapitalnego (stara ledwo się trzymała) . Także polecam "blaszkę" , którą dorobił "Wójo".
Effendi
PostWysłany: Pon 10:20, 21 Kwi 2014    Temat postu:

Nie musiałem wymieniać przepustnicy tylko przysłonę przepustnicy, ten metalowy listek, napisz do kolegi Wójo z forum, ja brałem od niego i nie mam z nią żadnych problemów, a wygląda solidniej niż oryginał. Za cenę oryginału mam 3 takie zamienniki, także warto Wink
makumba
PostWysłany: Nie 22:44, 20 Kwi 2014    Temat postu:

I skąd wkońcu dostałeś przepustnicę oryginalna czy zamiennik? i ile Cię kosztowała i jak sie sprawuje?
Effendi
PostWysłany: Pon 18:51, 24 Mar 2014    Temat postu:

Na razie góry nie zdejmowałem, bo czekam na uszczelki, bez nich nie chcę otwierać żeby nie potrzebnie silnik mi się nie "kurzył", ale przez otwór świecy na tłoku widać zdarty nagar w kilku miejscach, na świecy też są 3 lekkie uderzenia jakiegoś metalu, więc raczej muszę być przygotowany na najgorsze ;(
KristofSX
PostWysłany: Pon 18:04, 24 Mar 2014    Temat postu:

ah shit, jak straty? rozebrałes juz coś?
Effendi
PostWysłany: Pon 16:22, 24 Mar 2014    Temat postu:

No i niestety, ale i mnie jebła tak sama z siebie Sad
KristofSX
PostWysłany: Nie 21:38, 23 Mar 2014    Temat postu:

Fat napisał:

A jak można poznać, że już jest do wymiany?


zaczynają się dziwne przypadki z obrotami, powolne schodzenie z obrotów, mimo regulacji, ale to nie reguła, bo może jebnąć ot tak od siebie jak już zmęczona
KozioŁ
PostWysłany: Nie 19:37, 23 Mar 2014    Temat postu:

pęka ponieważ się wyciera, trzeba pomierzyć, ale niestety nie znam wymiaru nominału Wink
Fat
PostWysłany: Nie 19:24, 23 Mar 2014    Temat postu:

major000 napisał:
Blaszka pękła bo przegapiłeś moment jej wymiany.

A jak można poznać, że już jest do wymiany?
Effendi
PostWysłany: Nie 19:17, 23 Mar 2014    Temat postu:

Na nówkę szkoda trochę kasy, bo w niedługim czasie planowałem remont za około 3000zł, niestety w nim nie uwzględniłem tej blaszki, więc chciałbym wyjść z tego jak najmniejszym kosztem, ale tak aby nie ucierpiała mi maszyna, używkę trochę strach kupować, bo nie wiadomo w jkaim będzie stanie. Wójo masz PW.
wójo
PostWysłany: Nie 19:07, 23 Mar 2014    Temat postu:

jak cos moge dorobic tobie taka przesłone, sprawdzone, juz sporo moatocykli jezdzi na "moich" blaszkach i zadnych problemów nie ma. Jak cos pisz na pw.
KozioŁ
PostWysłany: Nie 15:20, 23 Mar 2014    Temat postu:

kumpel kupił ostatnio zamiennik i powiem szczerze praca silnika itd pozostawia sporo do życzenia. czasami ma problemy żeby go odpalić, a to nie równo chodzi i sporo różnych historii, te blaszki teraz staniały, za ok. 500 można już dostać albo używanej poszukaj
Effendi
PostWysłany: Nie 12:27, 23 Mar 2014    Temat postu:

Tak wiem, tylko sądziłem, że będą jakieś objawy zużywania się owej "blaszki". A teraz czy zamienniki będą okej czy jednak lepiej wrzucać oryginał?
major000
PostWysłany: Sob 18:44, 22 Mar 2014    Temat postu:

Blaszka pękła bo przegapiłeś moment jej wymiany. To jest element który się zużywa i trzeba go co jakiś czas wymieniać.
Effendi
PostWysłany: Sob 18:37, 22 Mar 2014    Temat postu:

No i niestety, znalazłem przyczynę i winowajcę:




Teraz nie pozostaje mi nic innego jak kupić nową przepustnicę, czy zamienniki na allegro za 200-300zł się sprawdzą, bo wywalać 600zł na oryginał to lekka przesada. Muszę jeszcze zdjąć górę silniki i sprawdzić co tam się dzieje...Jak w przyszłości ustrzec się przed czymś takim?

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group