Autor Wiadomość
TomJBu
PostWysłany: Pią 22:40, 02 Maj 2014    Temat postu:

Też kupiłem EXC 300 tyko starszy.
Poprzednik też jakiś mechanik dziwny byle się dało jak u Ciebie z kablami.
Mamy nauczkę ;/ U Ciebie jeszcze większy ból bo świeży motorek. Ja za swojego dałem ciut ponad 6 tysięcy i skręca mnie jak widzę że w skrzyni było prawie sucho. Jak będę kupować następny motor to będę już zwracać uwagę na każdą pierdołe.
skalim1
PostWysłany: Pią 10:49, 02 Maj 2014    Temat postu:

Oczywiście Smile Tłok może mieć i 200mth a kompresja może być dobra
major000
PostWysłany: Wto 19:13, 29 Kwi 2014    Temat postu:

Oczywiście zdajecie sobię sprawę że te pomiary ciśnienia mozna sobie w d.... wsadzić?
skalim1
PostWysłany: Wto 16:43, 29 Kwi 2014    Temat postu:

Kompresja 11,5 Nie ma tragedii, poza tym dało by się czuć jak było by 9. Widocznie wadliwe pomiary robił poprzednik. Instalacja rozłożona, zostawiony tylko wyłącznik silnika Smile muszę położyć nowe przewody bo te nadają się do kosza...
szaman108
PostWysłany: Pon 23:14, 28 Kwi 2014    Temat postu:

Da się?Da się jest to nazywane w elektryce ,,Prawo trzeciego kabla" Very Happy
skalim1
PostWysłany: Pon 22:27, 28 Kwi 2014    Temat postu:

O całkiem przypadkiem wpadłem na posta i widzę że jestem posiadaczem tego oto motocykla (po nicku autora) Smile kurcze mogłem wypożyczyć przy kupowaniu miernik... Po weekendzie majowym będę się bawił w ściąganie cylindra, najpierw zrobię instalację elektryczną bo za to co poprzedni właściciel robił powinien dostać nagrodę nobla. Z niektórych kabli ściągnięta izolacja, skręcone razem i owinięte taśmą izolacyjną....
rams
PostWysłany: Nie 14:59, 09 Mar 2014    Temat postu:

Zrób pomiar na gorącym silniku, zdejmij filtr powietrza i gaz odkręcony na maksa.
henio12323
PostWysłany: Nie 0:27, 09 Mar 2014    Temat postu:

taki pomiar to nie pomiar ;P minimum głowica w góre a najlepioej cylinder, wydasz kilkanascie złotych na uszczelke, plus pomiar i masz 100% pewnosc co tam siedzi
żółf
PostWysłany: Sob 23:17, 08 Mar 2014    Temat postu:

A zestaw wkręcany w gniazdo świecy, czy przyciskany z gumą? Wentyl ma w gnieździe czy tylko przy zegarze? Bo czasem te urządzenia są źle zaprojektowane i oszukują. A tak w ogóle to kompresji nie ma za dużo co mierzyć, tylko jak masz wątpliwości, to jak koledzy podpowiadają zrzucać wszystko i pomiary, a potem tłok do zmiany Smile
manta19
PostWysłany: Sob 22:32, 08 Mar 2014    Temat postu:

No to zdejmuj czapke (głowice) i patrz co tam masz Rolling Eyes
Gość
PostWysłany: Sob 22:31, 08 Mar 2014    Temat postu:

Silnik zimny, przepustnica na maksa.
manta19
PostWysłany: Sob 22:29, 08 Mar 2014    Temat postu:

A w czasie sprawdzania kompresji silnik zimny czy ciepły??Otworzyłeś przepustnice na maks??
Ciśnienie powinno być gdzieś ok 12 i więcej to byloby dobrze Cool
soltys
PostWysłany: Sob 20:46, 08 Mar 2014    Temat postu: EXC 300 09r kompesja

Witam, kilka tygodni temu kupiłem EXC 300ccm. Rocznik 2009. Dzisiaj kupiłem zestaw do mierzenia ciśnienia i wykazało 9 barów. Licznik nie działa, moto sprowadzone dlatego nie wiem ile mth zrobiono na tym tłoku. Jaka powinna być kompresja w tych silnikach?

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group