Autor Wiadomość
DamianEXC250
PostWysłany: Pią 22:36, 23 Lis 2012    Temat postu:

Szarpie na wciśniętym i nie wciśniętym. Wkręcę moto do końca i podczas schodzenia z obrotów moto szarpie tak jak by się "dusiło" i brakowało mu paliwa. I po chwili to ustaje a moto chodzi normalnie. Nie mam pojęcia od czego to może być, cały silnik wyremontowany (nicasil, tłok, korba, wał itp), wszystko wyczyszczone i wyregulowane. Nie pozostało mi nic tylko z tym jeździć i tyle Smile bo poza tym moto chodzi idealnie.
hacker33
PostWysłany: Czw 22:27, 22 Lis 2012    Temat postu:

Napisz dokładnie jaki masz problem.

DamianEXC250 napisał:
wkręcę porządnie wduszam sprzęgło i szapie


Szarpie Ci sprzętem na wciśniętym sprzęgle?
A jak nie wciśniesz?
DamianEXC250
PostWysłany: Czw 21:40, 22 Lis 2012    Temat postu:

Wykręcona dwa obroty, przy takim ustawieniu moto najlepiej się wkręca.
hacker33
PostWysłany: Śro 20:58, 21 Lis 2012    Temat postu:

maciek napisał:
kzq napisał:
Sprawdź pompkę przyśpieszającą czy równomiernie wyciska przy wciskaniu gazu i czy wraca przy odpuszczaniu.

w 2T ?

Keihin PWK 38 280495
Śruba mieszanki powietrza 1.5 Obr.
Iglica N85D (N85E) pozycja 3
Dysza główna 175 (170)
Dysza wolnych obrotów 45 (42)
Dysza startowa 85


Takie podawanie danych jest troszkę bez sensu.
Są to ustawienia fabryczne które nijak mają się do ustawień przy tych warunkach co mamy teraz.

Dla temp. -5 +6

3/4 obrotu
48 dysza wolnych
N85B iglica
3 ząbek
182 dysza główna
kzq
PostWysłany: Śro 20:44, 21 Lis 2012    Temat postu:

Nie wiedziałem że to 2T Very Happy
maciek
PostWysłany: Śro 20:35, 21 Lis 2012    Temat postu:

kzq napisał:
Sprawdź pompkę przyśpieszającą czy równomiernie wyciska przy wciskaniu gazu i czy wraca przy odpuszczaniu.

w 2T ?

Keihin PWK 38 280495
Śruba mieszanki powietrza 1.5 Obr.
Iglica N85D (N85E) pozycja 3
Dysza główna 175 (170)
Dysza wolnych obrotów 45 (42)
Dysza startowa 85
hacker33
PostWysłany: Śro 20:30, 21 Lis 2012    Temat postu:

A jak regulowałeś gaźnik?
Ile masz teraz wykręconą śrubę powietrza?
kzq
PostWysłany: Śro 20:29, 21 Lis 2012    Temat postu:

Sprawdź pompkę przyśpieszającą czy równomiernie wyciska przy wciskaniu gazu i czy wraca przy odpuszczaniu.
DamianEXC250
PostWysłany: Śro 19:59, 21 Lis 2012    Temat postu:

Mam taki sam problem w moim EXC 250 1998 rok. Dzieje się to na rozgrzanym silniku wkręcę porządnie wduszam sprzęgło i szapie przy opadaniu z obrotów. Czyściłem filtr, gaźnik regulacje itp. nic nie pomogło. Nie wiem już gdzie szukać przyczyny może ktoś dał sobie z tym radę?
hacker33
PostWysłany: Nie 13:35, 11 Lis 2012    Temat postu:

miałem u siebie teraz podobnie i wina jest przez niską temp.
ostatnio jak jeździłem było 20' a teraz było 10' i niestety zrobiło się ubogo.
Dodatkowo szarpanie było spowodowane tym że mi puściły nity na koszu sprzęgła i szarpało mi sprzęgłem właśnie jak odpuszczałem gaz.
maciek
PostWysłany: Nie 12:45, 11 Lis 2012    Temat postu:

Sprawdź uszczelniacz od strony zapłonu na wale lub zobacz ustawienie pływaka

Dane ustawienia gażnika

Od 6C do 15C w tej temperaturze ustawia się gaźnik
Śruba mieszanki powietrza 1. 1 / 4 Obr.
Iglica NOZG pozycja 3
Dysza główna 180
Dysza wolnych obrotów 45

Od -6C do 5C w tej temperaturze ustawia się gaźnik
Śruba mieszanki powietrza 1. 1 / 4 Obr.
Iglica NOZG pozycja 4
Dysza główna 182
Dysza wolnych obrotów 45
kzq
PostWysłany: Nie 10:44, 11 Lis 2012    Temat postu:

Membranę ostatnio patrzyłem to jest w dobrym stanie, nie popękana, nie sparciała, jedynie troszkę rdzy było na tym elemencie który naciska igiełka ale wyczyściłem.
Asteros2012
PostWysłany: Nie 9:09, 11 Lis 2012    Temat postu:

A zobacz membranę w jakim jest stanie
kzq
PostWysłany: Nie 8:36, 11 Lis 2012    Temat postu:

Jadąc na wolnych obrotach gdy jest zimny przerywa, nie kręce go.
barek253
PostWysłany: Nie 8:14, 11 Lis 2012    Temat postu:

kzq napisał:

Tylko u mnie jest odwrotnie, na zimnym silniku lekko przerywa a na ciepłym jest ok.


na zimnym zawsze będzie przerywał. nigdy nie goń motocykla jak jest zimny.

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group