Autor Wiadomość
lukasz_vip
PostWysłany: Śro 20:50, 26 Lut 2014    Temat postu:

Chcesz to ci mogę ogarnąć ten silnik za jakieś 2 tygodnie. W Opolu jestem codziennie bo tam pracuję. Części uniwersalne też mogę ci zdobyć albo dać namiar, gdzie w najbliższym czasie będzie można je kupić w fajnej cenie.

Części do danego moto najlepiej kupuj tutaj: www.ktmsklep.pl
Rysiek24
PostWysłany: Czw 0:43, 20 Lut 2014    Temat postu:

spokojnie 50 tys powinien zrobic , wiec albo gosc mial lewa fakture , albo mechanik od WueSeK...to sa bardzo trwale i dopracowane silniki , moja 620 z 97 ma juz ok 50 tys km , oleju nie lyka ani grama , dostaje w pizde w terenie ostro i nic mu nie dolega.
sylwu
PostWysłany: Śro 17:36, 19 Lut 2014    Temat postu:

O fak, troche tego jest. Motor kupiłem od młodego gościa, który pracuje za granicą więc jeździł rzadko, głównie weekend. On z 2-3 lata temu robił remont za 2k pln. w ktm'ie właśnie w opolu (pokazywał fakture). Sam wyjeżdziłem z 1000 km.
Byłem wczoraj zawieźć silnik ale powiedział że dopiero na początku marca bo ma w ciul roboty.
Jak to jest z częstotliwością remontów w tych motorach bo z tego co piszesz co ok 50k km??? Myślałem że częściej.
żółf
PostWysłany: Wto 20:11, 18 Lut 2014    Temat postu:

Możesz spodziewać się właściwie wszystkiego, szczególnie że tak jak piszesz to pierwsze moto i mogłeś do tej pory jeździć z tykającą bombą. Poproś mechanika o oględziny i wstępny kosztorys. W lc4 przy normalnej eksploatacji zużywają się tłok, cylinder, korba, łożyska wałka rozrządu, łożyska koników rozrządu, łożyska balansera, łańcuszek rozrządu, łożyska kosza sprzęgłowego, sprzęgło, sprężynki bypass i napinacza rozrządu, pompa wody, i pewnie jeszcze wiele innych o których zapomniałem, więc w zależności od stopnia zużycia podstawowy remont góry wyniesie Cię od 1000 do 4000 tys?, albo okaże się, że w ogóle nie warto grzebać bo jest tyle patentów. Ja mam prawdziwy przebieg 85 tys, remont robiłem przy 48 i po następnym sezonie pewnie będzie koło 100 i na remont planuje koło 3k wydać(same części).
sylwu
PostWysłany: Wto 18:26, 18 Lut 2014    Temat postu:

Kowal raczej raczej na silnikach się nie zna za dobrze;p Może źle się wyraziłem, chodzi mi o to czego powinienem się spodziewać jeśli chodzi o części które będę musiał wymienić.
Może głupie pytania ale to moje pierwszy motor i pierwszy remont.
żółf
PostWysłany: Wto 17:27, 18 Lut 2014    Temat postu:

sylwu napisał:
Faktycznie lipa z zamiennikami. Mam ok 40km do opola gdzie jest serwis ktm, więc prawdopodobnie tam będę musiał zamówić.
Mam jeszcze pytanie czy przy wymianie tłoka koniecznie trzeba wymienić korbe? Na co warto jeszcze zwrócić uwagę?


To w końcu zawozisz to moto do mechanika czy kowala? Jeżeli ktoś tytułuje się mechanikiem to powinien wiedzieć na co zwrócić uwagę i poinformować Ciebie co jest do wymiany...tak przynajmniej mi się wydaje.
sylwu
PostWysłany: Wto 16:08, 18 Lut 2014    Temat postu:

Faktycznie lipa z zamiennikami. Mam ok 40km do opola gdzie jest serwis ktm, więc prawdopodobnie tam będę musiał zamówić.
Mam jeszcze pytanie czy przy wymianie tłoka koniecznie trzeba wymienić korbe? Na co warto jeszcze zwrócić uwagę?
Rysiek24
PostWysłany: Pon 20:58, 17 Lut 2014    Temat postu:

oj do 400 to tylko oryginalny tlok bedzie i korba tez ..a to bedzie kosztowac , czasami lepiej przerobic ja na 620 z uzywek czesci ( wal , cylinder , tlok , mozliwe ze glowica).
hacker33
PostWysłany: Pon 16:48, 17 Lut 2014    Temat postu:

Pytanie też skąd jesteś? I jakie sklepy masz u siebie.
Najlepiej kupować u siebie na miejscu. Nie płacisz za transport i zawsze zdobywasz jakieś znajomości w sklepach.
henio12323
PostWysłany: Pon 15:47, 17 Lut 2014    Temat postu:

to zalezy najlepiej to zaopatrywac sie w jednym serwisie KTMa i wtedy dostajesz dobre zniżki ale np napęd wolałbym zamawiać z neta bo taniej da sie wyrwać zwykle.

mozesz też poprosic kogos kto ma juz znizki i wtedy od razu kupujesz taniej ale nabijasz komus konto a nie sobie ;P

też trzeba wiedziec co z serwisu a co nie, częsci silnikowe i ogólnie orygilnalne w 99% przypadków najlepiej oryginał, czasem zamienniki nawet droższe są. z kolei napęd, filtry uszczelniacze do lag mozna spoko tansze zamienniki
sylwu
PostWysłany: Pon 15:36, 17 Lut 2014    Temat postu: Najtańsze części

Witam. Jutro mam zamiar zawieźć silnik do mechanika. Pierwszy raz bede robił remont. Prawdopodobnie bede wymieniał tłok. Chciałbym za jednym razem kupić kilka innych części np naped, filtry, oleje, zestaw naprawczy lagów itp Zastanawiam gdzie najtaniej by mi wyszło kupno tych wszystkich gratów? Jakieś sklepy internetowe czy serwis ktm?
Maszyna to lc4 400 silnik '99 reszta '02

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group