Autor Wiadomość
marcintt
PostWysłany: Pon 12:48, 20 Sty 2014    Temat postu:

lub inaczej jeżeli kupie nową korbe od sx 450 + nowy cylider z tłokiem od 450 a głowica zostanie ta co jest czy to bedzie jezdziło ?
marcintt
PostWysłany: Pon 11:49, 20 Sty 2014    Temat postu:

i znów problem w serwisie mam cylinder z numerem 95/11r czy to jest cylinder od 450 sx ? korba prox 03.6423 tłok vertex 94.94 oznaczenie głowicy to 89-7+++ chyba moto składak
marcintt
PostWysłany: Pon 8:30, 20 Sty 2014    Temat postu:

tak cylinder zamówiony z tłokiem w ktm olsztyn cena 3200zł . Korba w serwisie 1800zł jednak kupie proxa była zamontowana w silniku ! zawór tytanowy w serwisie kosztuje 650zł + prwadnica +uszczelniacz +sprężyna + zabezpieczenia =koło 900zł sztuka
wójo
PostWysłany: Sob 19:55, 18 Sty 2014    Temat postu:

korba oryginał z tego co pamietam to około 1800zł w serwisie wiec za to masz prawie 3 proxy.
henio12323
PostWysłany: Sob 19:11, 18 Sty 2014    Temat postu:

cylinder tylko oryginał
tłok róznie mówią, ale z mouch doswiadczen oryginał wychodzi najlepiej zwłąszcza do 450tki bo kosztuje duzo mniej. patrz na allegro kolega znalazł niedawno nówke tłok pierwszej selekcji za 450 zł ?

korba podobno najlepsza oryginał, ale też kosztuje swoje ;/ ja mam proxa i juz 3 sezon będzie z nią i narazie jest ok. co prawda ja załatwiałem częsci z usa wiec wyszła mnie grosze chyba 300 zł. ale jakbym miał dać za proxa 600 zł np to wolałbym dołozyc troche i kupic w KTMie oryginał

zawory - zamiennie stalowe albotytan, tylko jak kupujesz to cały komplet. bo sa inne sprezynki itp itd. no i oryginał komplet najtaniej wychodzi
hacker33
PostWysłany: Sob 16:36, 18 Sty 2014    Temat postu:

Cylinder + tłok najlepiej oryginał
Zresztą to i tak jest sprzedawane w zestawie
Korbę sądzę, że możesz ze spokojem dać zamiennik
Zawory możesz dać stalówki tak jak to jest montowane w exc. Jest nawet jeden kod na zawory, sprężyny, podkładki uszczelniacze i wychodzi to dużo taniej niż osobno. Zestaw wychodzi jakieś 900zł.
marcintt
PostWysłany: Sob 15:40, 18 Sty 2014    Temat postu:

juz zamawiam cylinder od smr 450 +tłok ktm ! czy do smr 450 mogę założyć zawory stalówki czy lepiej ktm tytanowe ? korba oryginał czy zamienik ? Prosze o wasze opinie bo do serwisu się już nie zgłoszę jak chcieli mi wcisnąć tłok od 250 do smr 450 :}
marcintt
PostWysłany: Sob 15:36, 18 Sty 2014    Temat postu:

przeprasza ! okazało sie że pewny serwis ktm nie umiał odczytac danych z tloka wertexa i wmawiali mi ze jest to tłok od 250 !
hacker33
PostWysłany: Sob 14:31, 18 Sty 2014    Temat postu:

Z czym dokładnie masz problem?
Mówisz że tłok masz z 250 który ma średnicę 75mm
Więc nie możesz mieć średnicy cylindra 95mm

Jeżeli masz cylinder 75mm to znaczy że masz 250 a nie 450.
marcintt
PostWysłany: Sob 14:13, 18 Sty 2014    Temat postu:

Panowie mam cylinder 95/11r a tłok był vertex 8592 w dowodzie mam smr 450 korba smr 450 cylider też pasuje do smr 450 a tłok według allegro to exc 250 01 05 rocznik przed remontem moto z 4 biegu piona zaliczał z gazu i teraz nie wiem jakie części zamawiać bo w salonie powiedzieli ze nie zamówią do puki im nie powiem dokładnie od jakiego modelu
Sad
marcintt
PostWysłany: Czw 19:04, 16 Sty 2014    Temat postu:

a co oznacza cyfra wybita na głowicy i cylindzrze 570
hacker33
PostWysłany: Czw 16:33, 16 Sty 2014    Temat postu:

http://www.ktm-parts.com/OEMFINDER.html#/KTM/450_SMR_Engine_-_2005/Cylinder/1M05090045/05090027
hacker33
PostWysłany: Czw 16:29, 16 Sty 2014    Temat postu:

SX i SMR to są te same silniki
Różnica jest tylko w skrzyni biegów.
marcintt
PostWysłany: Czw 16:21, 16 Sty 2014    Temat postu:

a czy od sx 450 bedą pasowały części cylinder tłok i zawory ? dodam ża ma skrzynie 6 i rozrusznik brak numeru vin na silniku 1 Lecz motor mam zarejestrowany ubezpieczony i z przeglądem i homologacją !
marcintt
PostWysłany: Czw 16:16, 16 Sty 2014    Temat postu:

mam manual ale nawet w serwisie nie mają pewności i nie wiedzą jaki zamówić

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group