Autor Wiadomość
tooomek882
PostWysłany: Pią 0:11, 03 Sty 2014    Temat postu:

no akurat zawieszenia mi nigdy nie przychodziły łatwo jeśli chodzi o informacje jak i obsługę Very Happy chociaż pewnie po przesiadce z 2001 będzie kosmiczna różnica, nieważne czy cztero, czy jedno komorowe Very Happy Mam nadzieję, że transfer na nowszy wypali Very Happy
barek253
PostWysłany: Czw 21:53, 02 Sty 2014    Temat postu:

No 4CS to aż 4 komory Very Happy
XC mają jeszcze zamknięte kartridże co jest jeszcze lepsze.
tooomek882
PostWysłany: Czw 20:52, 02 Sty 2014    Temat postu:

Aaaa ja cały czas myślałem że 4cs=dwukomorowe Very Happy dzięki panowie!
KristofSX
PostWysłany: Czw 19:43, 02 Sty 2014    Temat postu:

w exckach jest zawias open-cartridge czyli jednokomorowe, w six daysach 4CS - najnowszy wynalazek od WP, dwukomorowe jest w SXF i XCF,
dwukomorowe jest w endurakach Husaberga do 2014 i Huski na 2014
pawel
PostWysłany: Czw 19:35, 02 Sty 2014    Temat postu:

tooomek882 napisał:
No z tego co barek napisal, dwukomorowe jest od tego roku. Czyli lepiej celować w nowsze? Moj portfel już zaczyna kwiczeć Very Happy


Z tego co słyszałem to jest to jednokomorowe zawieszenie.. modele sx-f mają dwukomorowe. Na pewno lepiej celować w to co będzie w lepszym stanie, ale wiadomo że im nowszy tym lepszy.
tooomek882
PostWysłany: Czw 19:03, 02 Sty 2014    Temat postu:

No z tego co barek napisal, dwukomorowe jest od tego roku. Czyli lepiej celować w nowsze? Moj portfel już zaczyna kwiczeć Very Happy
pawel
PostWysłany: Czw 17:57, 02 Sty 2014    Temat postu:

Modelem od 12 roku jeździło mi się troche lepiej niż starszym (08-11). Rama jest trochę węższa, inna geometria.. Zawieszenie od 12 nie jest dwu komorowe. Seryjne modele 2t od 12 oddają też moc trochę bardziej liniowo niż starsze.
tooomek882
PostWysłany: Czw 15:22, 02 Sty 2014    Temat postu:

czasem te roczne mają więcej godzin nabitych niż kilkuletnie Very Happy ale wątpię, żeby w rok dało się zajechać jakoś szczególnie moto(chociaż róznie bywa). a propos wtrysku, myślę, że kwestia 3 lat i trafi także do dwusuwów, KTM testuje już prototypy, ekologia...
barek253
PostWysłany: Czw 15:07, 02 Sty 2014    Temat postu:

Sam miałem dylemat czy 08-11 czy 12 wybrałem 12 i jakoś nie żałuję.
Czy dozbierać? Na pewno warto bo moto nowsze i mniej "zniszczone".


Wtrysk jest w 4t.
tooomek882
PostWysłany: Czw 13:18, 02 Sty 2014    Temat postu:

Dwu komorowe? To samo co dotychczas było w sixdays? Roznica w prowadzeniu jest tak duża, że warto konbinować żeby dozbierac do nowszego, czy kupić rocznik 2009-11 taniej i go "dopiescić"?
KristofSX
PostWysłany: Czw 10:01, 02 Sty 2014    Temat postu:

no i od 12 masz wtrysk, no i prowadzenie w 12 w porównaniu do poprzednich jest jeszcze lepsze,
barek253
PostWysłany: Czw 9:00, 02 Sty 2014    Temat postu:

do 07 była inna rama
od 08-11 inna
a od 12 jest inna, plus 2 komorowe zawieszenie od tego roku
W silniku jakieś drobne zmiany typu inny cylinder itp.
Nowsze roczniki od 08 juz lepiej idą z dołu i nie czuć tego przeskoku mocy
tooomek882
PostWysłany: Czw 1:53, 02 Sty 2014    Temat postu: Rożnica w exc 07-10 a 11- do teraz

Siema

Mam pytanie, jakie są różnice pomiędzy modelami exc z lat 2007-2010, a 2011 - do teraz. Chodzi mi o 250-300 w 2t. Była zmieniana rama, w silniku jakieś większe zmiany, zawias lekko poprawiony, czy kompletnie inny układ?
Z góry dzięki za odpowiedź

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group