Autor Wiadomość
szym3
PostWysłany: Czw 19:39, 29 Kwi 2010    Temat postu:

Dzięki za materiały.Nie mam teraz żadnej fotki ale jak tylko będę miał możliwośc zrobienia to podrzucę.
lukasz_vip
PostWysłany: Śro 22:10, 28 Kwi 2010    Temat postu:

Pokaż foto. Podejrzewam, że masz już duży obieg oleju skoro masz silnik od DUKE wsadzony. Ale wiadomo polacy z igły widły potrafią zrobić.
szym3
PostWysłany: Śro 21:35, 28 Kwi 2010    Temat postu:

A ten mój sprzęt niema już jakoś trochę inaczej rozwiązanego smarowania?Bo coś słyszałem że w którymś roku była jakaś modernizacja.
lukasz_vip
PostWysłany: Śro 21:32, 28 Kwi 2010    Temat postu:

No i właśnie dlatego przebieg olejowy dla terenu jest skrócony do 2,5tys. Nawet serwisówka taki podaje dla wersji SC, a dla EGS 5tys. Dodatkowo spowodownae to jest tym, że EGS ma duży obieg oleju
szym3
PostWysłany: Śro 21:30, 28 Kwi 2010    Temat postu:

Co do tego koła to chodził o to że tylne robi więcej bo często traci przyczepnośc. Smile To mój e-mail szym4@onet.eu
lukasz_vip
PostWysłany: Śro 19:02, 28 Kwi 2010    Temat postu:

Dawaj maila to ci wyśle wszystko co mam.

A co z tego, że przednie koło napędza licznik? Non stop latasz na jednym kole, że nie będzie nabijało km.

Jeżeli jeździsz w terenie to olej co 2,5tys km.
szym3
PostWysłany: Śro 13:29, 28 Kwi 2010    Temat postu:

Fachowcy w serwisie mówili coś o dziesięciu zbiornikach paliwa bo te kilometry to nie do konca są prawdziwe przez to że linka licznika jest do przedniego koła a zawory trzydzieści zbiorników.Zkąd moge zciągnąc najczytelniejszą serwisówke?Nie zawreacał bym wtedy głowy tyle razy tylko popróbował coś ztamtąd wydukac.
lukasz_vip
PostWysłany: Śro 10:29, 28 Kwi 2010    Temat postu:

Zawory i olej co 5tys km.
szym3
PostWysłany: Śro 8:19, 28 Kwi 2010    Temat postu:

Mocy mi wystarcza Smile ,a co ile sprawdzac zawory?
lukasz_vip
PostWysłany: Wto 22:24, 27 Kwi 2010    Temat postu:

Mocowo są te same. W twoim masz zapłon KOKUSANA i rozrusznik. Jak chcesz zwiększyć moc to sprawdź jakie masz dysze w gaźniku, "otwórz" filtr powietrza i załóż jakiś przelotowy wydech.
szym3
PostWysłany: Wto 20:48, 27 Kwi 2010    Temat postu:

A może wiecie koledzy czy ten silnik który jest w moim sprzęcie różni się tylko tym od standardowego lc4 z95r. ze ma rozrusznik i jest z 98r.czy jest różnica w mocy?
raheem
PostWysłany: Pon 19:27, 26 Kwi 2010    Temat postu:

ja swojej czwórce zauważyłem podczas czyszczenia gaźnika że chyba dwa wężyki są celowo przytopione żeby nie spierdzielało paaliwo nigdy się nie zalał więc w moim przypadku chyba dobry patent Very Happy
lukasz_vip
PostWysłany: Pon 14:58, 26 Kwi 2010    Temat postu:

szym3 napisał:
Raczej powinno byc tam wszystko w porządku bo czyszczenie gaznika i wymiana pływaka miała miejsce w serwisie więc chyba wiedzą co i jak Wink W wolnej chwili odłączę całkiem linkę od ssania i zobaczę co się będzie działo.


W te serwisy w PL to czasami wątpię, dlatego też właśnie silnik do swojego KTM będę składał sam ;]
szym3
PostWysłany: Pon 10:52, 26 Kwi 2010    Temat postu:

Raczej powinno byc tam wszystko w porządku bo czyszczenie gaznika i wymiana pływaka miała miejsce w serwisie więc chyba wiedzą co i jak Wink W wolnej chwili odłączę całkiem linkę od ssania i zobaczę co się będzie działo.
lukasz_vip
PostWysłany: Pon 8:31, 26 Kwi 2010    Temat postu:

A pływak dobrze ustawiłeś? Bo możliwe, że masz zły poziom na pływaku albo zaworek iglicowy ci nie trzyma.

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group