Autor Wiadomość
Aarek1414
PostWysłany: Pią 18:05, 20 Gru 2013    Temat postu:

Jak kupiłem exc to też z pękniętą piastą i to 2007 czyli już niby na poprawionej nie sprawdziłem no i zapłaciłem jak z kumplem kupowaliśmy sx z 2002 też miał pękniętą ale to sprawdziłem pierwsze.
ziolekz
PostWysłany: Pią 8:29, 20 Gru 2013    Temat postu:

Mam to samo z piastą co widać na piątym zdjęciu w pierwszym poście.
Później wrzucę fotkę.
szaman108
PostWysłany: Czw 16:31, 19 Gru 2013    Temat postu:

W tym kawasaki to koncepcja zaciągnięta z budowy traktora żeby zrobić sprzęgło trzeba rozpolowic pojazd Very Happy
henio12323
PostWysłany: Czw 15:45, 19 Gru 2013    Temat postu:

oo i takie fotki lubie ! Very Happy
KristofSX
PostWysłany: Czw 13:05, 19 Gru 2013    Temat postu:



kawasraki Twisted Evil
henio12323
PostWysłany: Pią 23:20, 13 Gru 2013    Temat postu:

hehe konkurencja musi czymś zwalczać potęge ktmów to puszcza bajki że jest z masą wad fabrycznych. jak widze po fotkach to tutaj widze 3 wady fabryczne
1) pękające głowki ramy a zwykle to półki tutaj wiadomo że zwykłe odlewane dolne potrafią peknąć przy pro lataniu.
2) pękające subframe przy srubach. tylko że one mają wkładke w srodku wiec peka tylko zewnętrzna scianka
3) pękające piasty w starych ktmach - tutaj bez komentarza bo wiadomo że im sie cos nie udało ;D przynajmniej po tylu latach to nie zdaje egzaminu

reszta to czysty bajer i pech lub niedbałość uzytkowników, lub po prostu wada fabryczna która raz na X częsci sie musi zdarzyć przy tego typu produkcjach. to że komus cos strzeliło Very Happy to nie znaczy że kazdemu to ma sie dziac bo to wada fabryczna :d pewnie ktoś źle cos zamontował źle serwisował - strzeliło bo jest wytrzymałe tylko dla pracy przy odpowiednim serwisowaniu - i wychodzi że wada Very Happy
GaCek
PostWysłany: Pią 22:22, 13 Gru 2013    Temat postu:

Kolejny pakiet "wad fabrycznych". Tak jak kolega wspomniał do każdego rodzaju motocykla można założyć taki sam temat z ciekawymi zdjęciami.

http://www.thumpertalk.com/topic/1042902-why-ktm-motorcycles-are-ruining-off-road-motorcycle-riding/page-17

http://www.irantuner.com/%D8%A8%D8%AD%D8%AB-%D8%A2%D8%B2%D8%A7%D8%AF-%D8%AF%D8%B1-%D9%85%D9%88%D8%B1%D8%AF-%D9%85%D9%88%D8%AA%D9%88%D8%B3%DB%8C%DA%A9%D9%84%D8%AA-%D9%88-%D9%82%D8%B7%D8%B9%D8%A7%D8%AA-%D8%A2%D9%86/3385-%D8%B9%DA%A9%D8%B3-%D9%85%D9%88%D8%AA%D9%88%D8%B1-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%DA%98%D8%A7%D9%BE%D9%86%DB%8C-%D9%88-%D8%A7%D8%B1%D9%88%D9%BE%D8%A7%D8%A6%DB%8C-%D8%A2%D8%B3%DB%8C%D8%A8-%D8%AF%DB%8C%D8%AF%D9%87.html
hacker33
PostWysłany: Pią 18:25, 13 Gru 2013    Temat postu:

Co do tylnej ośki.
To jest taka zasada że ośkę montujemy tak aby nakrętka była od strony tarczy.
A ten stały dystans od strony zębatki.
Tyczy się to pro riderów ale warto mieć na uwadze.
Chodzi o ciepło które od strony zacisku jest wysokie i może nagrzać ten dystans a wtedy się może odkręcić.
robertaz
PostWysłany: Pią 18:20, 13 Gru 2013    Temat postu:

Heh... a myślałem że dystans z tylnej ośki do naciągu łańcucha mi się po prostu odkręcił.... a tu prawdopodobnie pękł jak go zgubiłem....
KristofSX
PostWysłany: Pią 15:59, 13 Gru 2013    Temat postu:

takie foty można znaleźć do każdego moto, jasne że część z nich to wady fabryczne (piasty z "gównolitu " - sam miałem akcje że po hopie mi strzeliła tylna)
ale dużo "wad fabrycznych" spowodowanych jest niedbałością użytkowników.
szaman108
PostWysłany: Pią 15:04, 13 Gru 2013    Temat postu:

Co nie którzy potrafią kulkę od łożyska popsuć a dopiero mowa o konstrukcji jakim jest moto Very Happy czy inny pojazd Razz
Asteros2012
PostWysłany: Pią 14:54, 13 Gru 2013    Temat postu:

Mnie jedynie dopadło to że poszło pęknięcie na stelażu od śruby ale trzyma się i nie przeszkadza.
zyzek512
PostWysłany: Pią 14:27, 13 Gru 2013    Temat postu: Ktmy, wady fabryczne (pekające półki, piasty zębatki)ZDJECIA

Nie można być bezkrytycznym co do marki, poniżej macie przykłady Smile


Wybaczcie za rozmiary

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24

fotki znalezione w internetach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group