Autor Wiadomość
żółf
PostWysłany: Nie 18:17, 08 Gru 2013    Temat postu:

russel napisał:
wpompowałem w końcu od zacisku i wreszcie puściło, przelało się przez zbiorniczek, ściągnąłem zacisk żeby umieścić go wyżej i odpowietrzyłem na koniec normalnie przez odpowietrznik, gdy przestało lecieć powietrze przepompowałem jeszcze może 3-4 zbiorniczki, dźwignia zrobiła się twarda. Jazda próbna i rozczarowanie, hamulec jest, ale słaby, dalej to nie jest to co ma być... będę musiał dalej walczyć.


Już był temat o odpowietrzaniu, chyba na 1 stronie jeszcze będzie. Popuść śrubę mocującą wąż do pompy (ta z czujnikiem od światła stopu), mając naciśnięty hebel. Jeżeli cały czas będzie słaby, pozostaw naciśniętą dźwignię na noc.
russel
PostWysłany: Nie 17:29, 08 Gru 2013    Temat postu:

wpompowałem w końcu od zacisku i wreszcie puściło, przelało się przez zbiorniczek, ściągnąłem zacisk żeby umieścić go wyżej i odpowietrzyłem na koniec normalnie przez odpowietrznik, gdy przestało lecieć powietrze przepompowałem jeszcze może 3-4 zbiorniczki, dźwignia zrobiła się twarda. Jazda próbna i rozczarowanie, hamulec jest, ale słaby, dalej to nie jest to co ma być... będę musiał dalej walczyć.
Rysiek24
PostWysłany: Nie 15:20, 08 Gru 2013    Temat postu:

kiedys w xr 600 nie moglem odpwietrzyc hamulca , okazalo sie ze gumki na zacisku walniete i przepuszczaja powietrze.
szaman108
PostWysłany: Nie 12:50, 08 Gru 2013    Temat postu:

Witam na początek zrób tak jak koledzy radzą jak nie pomoże to od tyłu czyli zacisku hamulcowego załóż przewód ze strzykawką wypełniony płynem i wpompuj do układu.Co do dmuchania ustami to zadaj sobie pytanie jakie ciśnienie wytwarza ta pompka a jakie twoje płuca więc dmuchać to można ale na zbyt gorącą zupę Wink
russel
PostWysłany: Nie 12:14, 08 Gru 2013    Temat postu:

no ok ale jeśli przy rozebrane pompce z wyciągniętym tłoczkiem, zatykam dolny otwór od dźwigni i dmucham w otwór zbiorniczka to jest przepływ. A jak wsadzę tłoczek z uszczelniaczami i zabezpieczę, żeby nie wypadł, to nie ma szans i nie da rady przedmuchać. Czyli przelotu nie ma, to jest normalne?? pytam bo już zgłupiałem z tego.
hacker33
PostWysłany: Nie 12:12, 08 Gru 2013    Temat postu:

Tak jak henio napisał i pamiętaj o luzie na dźwigni hamulca.
Aby czasami dźwignia nie była na styk ustawiona, zrób luz co najmniej 2-3mm i wtedy odpowietrzaj.
henio12323
PostWysłany: Nie 12:08, 08 Gru 2013    Temat postu:

noo to w takim razie nikt w ktmach nie miałby hamulców Very Happy wymyslasz i tyle, a pewnie nie potrafisz odpowietrzyć i tyle..

tył jest dosyc trudno odpowietrzyc bo wąz jdzie raz w góre raz w dół. zdemontuj zacisk i zrób żeby wszystko było ponizej pompy. poluzuj srubke regulacyjną żeby tłoczek nie był wcisnięty i na dobrą sprawe to grawitacyjnie powinien sam zassac sobie płynu. mozesz pomóc ciągnąc np strzykawką i węzykiem w zacisku. mi też od razu czasami nei chce zaciągnąc płynu ale troche popompuje i zasysa ostatecznie Very Happy

co do luzu góra dół - to się reguluje srubką pod dzwignią któa sie zapiera o rame
russel
PostWysłany: Nie 12:02, 08 Gru 2013    Temat postu: PROBLEM - pompka hamulca EXC 450

Mam nadzieję, że ktoś pomoże. Sprawa wygląda tak, kupiłem motocykl i od początku dźwignia hamulca tylnego nie chodziła tak jak powinna, tj. za dużo góra-dół. Wymieniłem płyn hamulcowy na nowy chce odpowietrzyć, nie da się! kilka prób nie da rady, pompka nie pobiera sobie płynu ze zbiorniczka. Rozebrałem pompkę i wychodzi na to ze uszczelniacz zasłania kanał i nie puszcza płynu dalej, poniżej zdjęcie. Niech ktoś rzuci okiem co tu może być nie tak bo ja już nie mam pojęcia zielonego i nie mogę sobie z tym poradzić:/ dodam jeszcze, że na zdjęciu ustawiłem tłoczek mniej więcej tak jak jest on w środku no i widać, że zasłania kanał, jak to jest możliwe?




Uploaded with ImageShack.us

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group