Autor Wiadomość
Michal125
PostWysłany: Nie 21:27, 20 Kwi 2014    Temat postu:

Z tego co mi się obiło o uszy to indyjskie "ktm'y" robi firma bajaj pod logiem KTM'a.
KNKS
PostWysłany: Czw 19:34, 05 Gru 2013    Temat postu:

Według oficjalnego cennika tak.
Jednak pamiętajmy że rynkiem docelowym, dla nowej Husqvarny, ma być USA.
hacker33
PostWysłany: Czw 18:15, 05 Gru 2013    Temat postu:

A nowe husqvarny mają być jeszcze droższe tak?Smile
wójo
PostWysłany: Czw 18:07, 05 Gru 2013    Temat postu:

KNKS napisał:
A tak żeby było śmiesznie to pewien dealer KTM powiedział mi że takie badziewne opony i zestawy napędowe montowane są specjalnie, dla naszego dobra. Żebyśmy mogli od razu zamontować sobie takie jakie lubimy Laughing .

przeciez nie powie ze im przykro ze producent montuje takie badziewie do nowego motocykla i w ramach promocji moga załozyc kompletny naped z powerpartsa za jedyne 800zł Very Happy

ceny nowych ktm to paranoja, 500exc 6d kosztuje prawie 40tys a za nie wiele wiecej mozna kupic litrowego sporta który jest o wiele bardziej zaawansowany technicznie.
Pomaranczowy napis bedzie kosztował, nawet jak przeniosła produkcje do Kazachstanu, reklama zrobi swoje i cene bedzie mozna wywindowac na odpowiedni poziom...
KristofSX
PostWysłany: Czw 16:34, 05 Gru 2013    Temat postu:

KNKS napisał:
To Cię chyba kolega okłamał albo nie jeżdzi.. U nas są 3 sztuki EXC 2013 (w tym jedna 500) i we wszystkich łańcuch poleciał po trzech wyjazdach.
Tyle praktyki. Nie wiem jak z teorią Laughing


potwierdzam,
do siebie wrzuciłem taki jak idzie z fabryki, wyje*** ten szajs po 10 mth, wyciągnął się ja szmata,
ale reginę z powerpartsów chwalę, w zeszłym sezonie zrobiłem 120mth i jeszcze była ok, teraz kupiłem następną
KozioŁ
PostWysłany: Czw 16:06, 05 Gru 2013    Temat postu:

KNKS napisał:
To Cię chyba kolega okłamał albo nie jeżdzi.. U nas są 3 sztuki EXC 2013 (w tym jedna 500) i we wszystkich łańcuch poleciał po trzech wyjazdach.
Tyle praktyki. Nie wiem jak z teorią Laughing


Jeździ i to w cholerę Być może jeszcze w serwisie poprosił o zmianę łańcucha, tego nie wiem ale się dowiem Wink co do opon to ilu użytkowników tyle opinii i gustów Wink
hacker33
PostWysłany: Czw 16:02, 05 Gru 2013    Temat postu:

bartek85 napisał:
Wg mnie KTM się coś ostatnio za bardzo ceni. Używkę KTM bym kupił jak najbardziej, ale nowego nigdy. Wolałbym coś od konkurencji o wiele taniej a zbiegła kasa by wystarczyła na 2 sezony jak nie więcej jeżdżenia. Np takiego GG w 2T.


Widać to po zawodnikach.
Kiedyś w supermoto rządziły KTM-my.
Teraz Kawasaki i TM-y.
bartek85
PostWysłany: Czw 15:24, 05 Gru 2013    Temat postu:

Wg mnie KTM się coś ostatnio za bardzo ceni. Używkę KTM bym kupił jak najbardziej, ale nowego nigdy. Wolałbym coś od konkurencji o wiele taniej a zbiegła kasa by wystarczyła na 2 sezony jak nie więcej jeżdżenia. Np takiego GG w 2T.
KNKS
PostWysłany: Czw 15:06, 05 Gru 2013    Temat postu:

A tak żeby było śmiesznie to pewien dealer KTM powiedział mi że takie badziewne opony i zestawy napędowe montowane są specjalnie, dla naszego dobra. Żebyśmy mogli od razu zamontować sobie takie jakie lubimy Laughing
Poważnie.
Co przy cenie 39100pln za nowe 450 brzmi nader szyderczo...
henio12323
PostWysłany: Czw 13:27, 05 Gru 2013    Temat postu:

z tego co wiem to fabrycznie są łancuchy regina - no i to jest szajs.

ale dziwi mnie tutaj też cos takiego - w USA są dostępne zestawy zebatki ironman i łancuchy reginy własnie. wiec ciekawe czy są rózne modele ( od taki offtop Razz ) bo troche głupie było by montowac zebatki pancerne i łancuchy z plasteliny. tak czy siak wole miec w motocyklu plastelinowy łancuch i słabe oponki, bo to częsci typowo eksploatacyjne niz silnik słaby Very Happy a gdzie produkowany to dla mnie obojętne. jakby były klepane w chinach czy indiach ceny nowych ktmów na pewno znaczaco by sie obnizyły co jest dla mnie plusem, oczywoscie o ile bedzie po fabryce łaził niemiec SSman z kijem i lał po łapach robotników żeby odpowiednio składali Very Happy
KNKS
PostWysłany: Czw 12:59, 05 Gru 2013    Temat postu:

To Cię chyba kolega okłamał albo nie jeżdzi.. U nas są 3 sztuki EXC 2013 (w tym jedna 500) i we wszystkich łańcuch poleciał po trzech wyjazdach.
Tyle praktyki. Nie wiem jak z teorią Laughing
KozioŁ
PostWysłany: Czw 11:43, 05 Gru 2013    Temat postu:

kumpel kupił w tamtym roku nowego 500EXC, lańcuch na pierwszy montaż to DID VT2 a opony Maxxisa bardzo sobie chwali.
KNKS
PostWysłany: Czw 9:56, 05 Gru 2013    Temat postu:

KozioŁ napisał:

A jak kupiłeś swoje nowe moto to od razu wymieniałeś Maxxisy na nowe Michelin?? Laughing


Nie. Wymieniłem na Metzeler'a 6Days.
Nikt z Was chyba mi nie powie, że nie będzie zgrzytał zębami jeśli za kilka lat SX/EXC będą nosić dumny napis Made In India.
To że KTM zaczął w ostatnich czasach oszczędzać na łańcuchach (oryginały kończą się po 200 kilometrach) i oponach (badziewny MAXXIS) jest znakiem czasów i dobitną wiadomością, że KTM przeistacza się z manufaktury w koncern globalny. Wątpie żeby niosło to za sobą jakieś korzyści...
Poza tym ceny z roku na rok są wyższe.
hacker33
PostWysłany: Czw 6:35, 05 Gru 2013    Temat postu:

W kaskach FOX-a też nikt nie jeździ?
KozioŁ
PostWysłany: Czw 2:01, 05 Gru 2013    Temat postu:

KNKS napisał:
... niemniej jednak wolałbym żeby na moim KTM widniało AUSTRIA, a nie INDIA... sorry...


A jak kupiłeś swoje nowe moto to od razu wymieniałeś Maxxisy na nowe Michelin?? Laughing

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group